slim van jequote:Op maandag 7 maart 2011 04:39 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook snachtsmet alleen maar vrinden hier
quote:Op maandag 7 maart 2011 04:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben heel even plassen en roken en dood aan het gaan, daarna ga ik pogen je te helpen
niet dood gaan.. de rest moet je zelf weten.. maar ik verbied je bij deze om dood te gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 04:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben heel even plassen en roken en dood aan het gaan, daarna ga ik pogen je te helpen
wat heb je hem gegeven dan?quote:
anders kan hij mij ook niet helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dood gaan.. de rest moet je zelf weten.. maar ik verbied je bij deze om dood te gaan
kwee nie, maar het is een complot.quote:Op maandag 7 maart 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heb je hem gegeven dan?
Ja goed idee!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen wat vinden jullie?
als ik om 5 uur weer begin met smileys.. heb ik het dan lang genoeg volgehouden?
positief of juist niet?quote:
ik heb gisternacht niet gedaan en gister de hele dag niet en die avond daarvoor niet.. dan heb ik het toch best lang volgehouden dacht ik zo?quote:
en niemand bepaald of jij wel of niet smileys gebruiktquote:Op maandag 7 maart 2011 04:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gisternacht niet gedaan en gister de hele dag niet en die avond daarvoor niet.. dan heb ik het toch best lang volgehouden dacht ik zo?
Klopt, maar als jij nou even gaat posten dat jij vind dat het een gemis is dat knetter geen smileys gebruikt en dat jij vind dat ze ze per ingang van 05.00 uur op Maandag 7 Maart weer moet gebruiken... dan kopieer ik dat, sla ik op en zogauw koelkast wat zegt dan pleur ik dat onder zijn neusquote:Op maandag 7 maart 2011 04:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en niemand bepaald of jij wel of niet smileys gebruikt
Bij dezequote:Op maandag 7 maart 2011 04:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij nou even gaat posten dat jij vind dat het een gemis is dat knetter geen smileys gebruikt en dat jij vind dat ze ze per ingang van 05.00 uur op Maandag 7 Maart weer moet gebruiken... dan kopieer ik dat, sla ik op en zogauw koelkast wat zegt dan pleur ik dat onder zijn neus
quote:Op maandag 7 maart 2011 04:47 schreef Zokunen het volgende:
Darcli: Ik quote een post en verwijder dan alle tags en dat zet ik dan in m'n sig (behalve de url= tag)
daar heb ik toch niks aan sufferd.. dan krijg ik ditquote:
maar ik geef je toch toestemming... das genoeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb ik toch niks aan sufferd.. dan krijg ik dit
uhmm nee niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 04:49 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar ik geef je toch toestemming... das genoeg!
dankje zokunen !!!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:49 schreef Zokunen het volgende:
Knetter mag, nee MOET weer smileys posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |