Heeft iedereen van de beveiliging dus? Denk nu komt er iets speciaals. Is het een fluitjequote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is het fluitkoord van het KLu grondverdedigings personeel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeft iedereen van de beveiliging dus? Denk nu komt er iets speciaals. Is het een fluitje
Jij staat rechts, in dat lelijke shirtquote:Op maandag 7 maart 2011 01:04 schreef m.k het volgende:
@ Mores: m.k zijn mijn initialen, kijken of je me kan vinden
Merci. Wist dat ik iemand vergeten was. Zit op mobiel namelijk.quote:
OMG!!! Stelletje trendsettersquote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En voor op het DT hebben we een witte.
Correct en teven ook best wel juistquote:
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.quote:
oeh oeh nu mij radenquote:
oke fuck de zandmacht ik wil naar de modebewuste klu!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.
https://www.werkenbijdeluchtmacht.nl of 0800-0016quote:Op maandag 7 maart 2011 01:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke fuck de zandmacht ik wil naar de modebewuste klu!
In jougo hadden we zo'n VN blauwe, uitzendkoord, ding viel halve tijd van mijn schouder af, ik heb het er nog op zitten met ook die VN logo'squote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.
Porren!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk hoor dat ik niet alleen in bed lig... behalve als hij snurkt!
Rollen!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk hoor dat ik niet alleen in bed lig... behalve als hij snurkt!
Zat er dan geen haakje aan waarmee je 'm kon vastzetten aan je ROT?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Mores het volgende:
[..]
In jougo hadden we zo'n VN blauwe, uitzendkoord, ding viel halve tijd van mijn schouder af, ik heb het er nog op zitten met ook die VN logo's
Dat doe ik altijd ja.quote:
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aanquote:Op maandag 7 maart 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat er dan geen haakje aan waarmee je 'm kon vastzetten aan je ROT?
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aan
foutquote:Op maandag 7 maart 2011 01:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Zeker met dat lelijke streepjestrui aan
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.... Truste iedereen en have fun met de foto's enzo!
gewoon onder je ROT toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aan
Zonder haakje gaat dat niet zo makkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gewoon onder je ROT toch?
Truste lotusss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |