Ja, in NL nu ook wel vrij populair tochquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idd, nu is facebook het nieuwe ding.
Vrijwillige gijzeling dan tochquote:
ik heb zelfs m'n vrouw op facebook dus al teveel bashen gaat nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pijnlijk overigens dat jan en alleman erop gaat komen, want mijn moeder heeft mij toegevoegd op facebook en al gelijk de eerste opmerking neergeploft waar ik binnenkort ongetwijfeld wel wat over te horen krijgen.
Je moeder weet dan niet what's up.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel horen![]()
Mijn moeder vindt het depressieve muziek
yepperquote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in NL nu ook wel vrij populair toch
Van mijn 120 'vrienden' zijn er waarschijnlijk 100 Britsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voordel is dat je daar ook wat buitenlanders tegenkomt
Verschilt ook weer per gebiedquote:
Nee hoor, heel wat vrienden stappen over op FAcebook en twitter, ik hyve nu bijna niet meer, en twitterquote:
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlandsquote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mijn 120 'vrienden' zijn er waarschijnlijk 100 Brits![]()
Huhu, die kan niet zulke dingen schrijven gelukkig.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelfs m'n vrouw op facebook dus al teveel bashen gaat niet
quote:Op maandag 7 maart 2011 [/url] schreef moeder van WW het volgende:
Wat was je vroeger, toch lief, klein en schattig. Gisteraaf filmpjes van vroeger gekeken.
Time for nachtbagger, brb.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, die kan niet zulke dingen schrijven gelukkig.
[..]
Daar sta je dan gekleurd op WWquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Het is echt in opkomst. Hyves is groter en zal het voorlopig ook wel blijven, maar omdat steeds meer jongeren (die hyves dragen) ouder worden en ook buitenlandse mensen leren kennen, word facebook nu ook echt groot.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef voor nu nog geen twitter en fbquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee hoor, heel wat vrienden stappen over op FAcebook en twitter, ik hyve nu bijna niet meer, en twitter
Facebook heb en hoef ik ook niet...
quote:
Ja lach maar.quote:
Best logischquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlands
Van mijn 288 zijn er denk ik 280 Nederlandsquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlands
Ik kan er wel enigszins om lachen. Ik ken de site "mails that my mom wrote", dus ik was al enigszins voorbereid wat voor sociale schade moeders aanrichten.quote:
Van die dingen waarvan je wilt dat je vrienden ze lezenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Owh, die ken ik nog niet.. Misschien moet ik maar eens kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan er wel enigszins om lachen. Ik ken de site "mails that my mom wrote", dus ik was al enigszins voorbereid wat voor sociale schade moeders aanrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |