Ik weet dat weinig mensen het met mij eens zijn.. omdat PSV een moeilijk programma heeft en ook vaak bras voetbal laat zien.. ze hadden Ajax dan kunnen uitschakelen en gewoon volle 3 punten gehad. (Twente die punten liet liggen toevallig, stonden ze nog verder voor)quote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou PSV in hemelsnaam het risico moeten nemen?
Dat zou Sjekkie wel willen ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Tito_Otis het volgende:
Wordt dat programma in de ArenA opgenomen?
Met het risico dat Ajax wint en je daardoor de titel verspeelt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet dat weinig mensen het met mij eens zijn.. omdat PSV een moeilijk programma heeft en ook vaak bras voetbal laat zien.. ze hadden Ajax dan kunnen uitschakelen en gewoon volle 3 punten gehad. (Twente die punten liet liggen toevallig, stonden ze nog verder voor)
Helemaal mee eens. Beide teams speelden puur om niet te verliezen... dat viel vooral Ajax te verwijten. Die staan op achterstand... maar aan de andere kant. Ik denk dat Ajax gewoonweg niet beter kon tegen PSV.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben geen fan van Mulder.. wat je zegt een schreeuwlelijk maar het is wel.. ik vond dat beide ploegen alles of niets hadden moeten spelen, ook PSV.
Nou viel het goed uit.. maar voor beide ploegen geld, kwam er een goaltje.. sloeg de ander zich voor ze kop dat ze niet gevoetbald hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met het risico dat Ajax wint en je daardoor de titel verspeelt.
Is geen antivoetbal maar resultaatvoetbal. PSV heeft een paar punten voorsprong dus is er geen enkele aanleiding om risico te nemen. Resultaat daar draait het om in voetbal.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nou viel het goed uit.. maar voor beide ploegen geld, kwam er een goaltje.. sloeg de ander zich voor ze kop dat ze niet gevoetbald hebben.
Ik ben niet voor anti voetbal, het WK was ook zo..
Resultaat telt.. klopt, daarom wordt psv vaak kampioen omdat we bras spelen en vaak de punten toch meenemen .. maar die wedstrijd zat meer in en hadden ze voor alles moeten gaan, maar we gaan het toch niet eens worden over die wedstrijdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is geen antivoetbal maar resultaatvoetbal. PSV heeft een paar punten voorsprong dus is er geen enkele aanleiding om risico te nemen. Resultaat daar draait het om in voetbal.
Inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Pfff, weer overgoten met Ajax gisteren. Waarom niks over het kwakkelende Groningen? Heerenveen die maar niet wint? Willem II? Diversiteit is ver te zoeken in ieder geval.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef psvultratie het volgende:
Wat waren ze weer bezig om psv te naaien,Lens had geel moeten krijgen ivm duwen scheids.
Vind het geen geel,emotie was terecht,enige goede van de scheids dat hij dat snapte !quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef msnk het volgende:
[..]De scheidsrechter aanraken is in iedere competitie zo'n beetje een no go, dan is geel zelfs nog soft dus wat zeik je precies
Het ging dan ook puur om het feit dat die de scheidsrechter duwde, dan heb je inderdaad het geluk dat de scheidsrechter zelf het 'snapt' ja want in ieder ander competitie is dat gewoon geel of rood.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef psvultratie het volgende:
[..]
Vind het geen geel,emotie was terecht,enige goede van de scheids dat hij dat snapte !
Ja dat zeg ik al weken indien ze weer dat fragment lieten zien waar een Arsenal speler de bal halverwege wegkopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef RubenSosa het volgende:
Arsenal zat toch gewoon aan de bal tussen die 50 passes van barca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |