Ik weet dat weinig mensen het met mij eens zijn.. omdat PSV een moeilijk programma heeft en ook vaak bras voetbal laat zien.. ze hadden Ajax dan kunnen uitschakelen en gewoon volle 3 punten gehad. (Twente die punten liet liggen toevallig, stonden ze nog verder voor)quote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou PSV in hemelsnaam het risico moeten nemen?
Dat zou Sjekkie wel willen ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Tito_Otis het volgende:
Wordt dat programma in de ArenA opgenomen?
Met het risico dat Ajax wint en je daardoor de titel verspeelt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet dat weinig mensen het met mij eens zijn.. omdat PSV een moeilijk programma heeft en ook vaak bras voetbal laat zien.. ze hadden Ajax dan kunnen uitschakelen en gewoon volle 3 punten gehad. (Twente die punten liet liggen toevallig, stonden ze nog verder voor)
Helemaal mee eens. Beide teams speelden puur om niet te verliezen... dat viel vooral Ajax te verwijten. Die staan op achterstand... maar aan de andere kant. Ik denk dat Ajax gewoonweg niet beter kon tegen PSV.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben geen fan van Mulder.. wat je zegt een schreeuwlelijk maar het is wel.. ik vond dat beide ploegen alles of niets hadden moeten spelen, ook PSV.
Nou viel het goed uit.. maar voor beide ploegen geld, kwam er een goaltje.. sloeg de ander zich voor ze kop dat ze niet gevoetbald hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met het risico dat Ajax wint en je daardoor de titel verspeelt.
Is geen antivoetbal maar resultaatvoetbal. PSV heeft een paar punten voorsprong dus is er geen enkele aanleiding om risico te nemen. Resultaat daar draait het om in voetbal.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nou viel het goed uit.. maar voor beide ploegen geld, kwam er een goaltje.. sloeg de ander zich voor ze kop dat ze niet gevoetbald hebben.
Ik ben niet voor anti voetbal, het WK was ook zo..
Resultaat telt.. klopt, daarom wordt psv vaak kampioen omdat we bras spelen en vaak de punten toch meenemen .. maar die wedstrijd zat meer in en hadden ze voor alles moeten gaan, maar we gaan het toch niet eens worden over die wedstrijdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is geen antivoetbal maar resultaatvoetbal. PSV heeft een paar punten voorsprong dus is er geen enkele aanleiding om risico te nemen. Resultaat daar draait het om in voetbal.
Inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Pfff, weer overgoten met Ajax gisteren. Waarom niks over het kwakkelende Groningen? Heerenveen die maar niet wint? Willem II? Diversiteit is ver te zoeken in ieder geval.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef psvultratie het volgende:
Wat waren ze weer bezig om psv te naaien,Lens had geel moeten krijgen ivm duwen scheids.
Vind het geen geel,emotie was terecht,enige goede van de scheids dat hij dat snapte !quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef msnk het volgende:
[..]De scheidsrechter aanraken is in iedere competitie zo'n beetje een no go, dan is geel zelfs nog soft dus wat zeik je precies
Het ging dan ook puur om het feit dat die de scheidsrechter duwde, dan heb je inderdaad het geluk dat de scheidsrechter zelf het 'snapt' ja want in ieder ander competitie is dat gewoon geel of rood.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef psvultratie het volgende:
[..]
Vind het geen geel,emotie was terecht,enige goede van de scheids dat hij dat snapte !
Ja dat zeg ik al weken indien ze weer dat fragment lieten zien waar een Arsenal speler de bal halverwege wegkopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef RubenSosa het volgende:
Arsenal zat toch gewoon aan de bal tussen die 50 passes van barca?
Je neemt studio voetbal toch niet serieus Littelrabbit ?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al weken indien ze weer dat fragment lieten zien waar een Arsenal speler de bal halverwege wegkopt.
Nee, maar dat nemen ze zichzelf wel. Dat is dan ook direct de reden waarom ik het niet kan kijken. Ik zie onze zonnebank neger Sjek dan ook alleen maar op Champions League speeldagenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef psvultratie het volgende:
[..]
Je neemt studio voetbal toch niet serieus Littelrabbit ?
En dat is al teveel hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dat nemen ze zichzelf wel. Dat is dan ook direct de reden waarom ik het niet kan kijken. Ik zie onze zonnebank neger Sjek dan ook alleen maar op Champions League speeldagen
Het was Bossen niet toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Het ging dan ook puur om het feit dat die de scheidsrechter duwde, dan heb je inderdaad het geluk dat de scheidsrechter zelf het 'snapt' ja want in ieder ander competitie is dat gewoon geel of rood.
Sterker nog, als Swinckels dat had gedaan had hij wel rood gekregen
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:23 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
vanavond weer een niks zeggende gast, hopelijk pakken ze hem goed hard aan tav Toivonen
Dat doen ze tegenwoordig overal.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef inZanity het volgende:
Het wekelijkse Barcelona kontlikken is weer begonnen hoor
Er valt wel wat over te zeggen hoor.. zoals vandaagquote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef inZanity het volgende:
Zeuren over het spel van PSV
Ze staan bovenaan en ze doen nog mee in europa..
Inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
Poosje niet gekeken.
Het is wel echt saai geworden sinds die Borst weg is zeg.
Alsof dat alleen bij PSV het geval is. Elke club heeft wel eens een mindere periode.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er valt wel wat over te zeggen hoor.. zoals vandaag
Ze staan nog steeds aan kop.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er valt wel wat over te zeggen hoor.. zoals vandaag
Net zoals Ajax en Twentequote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef inZanity het volgende:
Zeuren over het spel van PSV
Ze staan bovenaan en ze doen nog mee in europa..
Maar jezelf onnodig moeilijk maken.. is onnodig, en stomquote:
Je hebt een punt maar als ze straks met de schaal omhoog staan heeft niemand het er meer over, en terecht.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar jezelf onnodig moeilijk maken.. is onnodig, en stomen ik stoor me allanger aan het spel van PSV en het gaat vaak goed.. maar het is te riskant.
Maybe dat je mijn posts niet vaak ziet/leest maar ik ben het met je eens.. resultaat telt en niemand praat er dan meer over, maar met deze speelstijl en het programma is de kans op het kampioenschap verspelen groot aanwezig..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als ze straks met de schaal omhoog staan heeft niemand het er meer over, en terecht.
Het paard van Troje... typisch iets voor Ajax om zoiets te flikkenquote:
Zet hem bij Idols valt hij meteen af..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Verhoeven is niet afgevallen, maar ook niet aangekomen.
Mario Been kan er ook niet mee omgaan. Maar Frank de Boer heeft gewoon groot gelijk dat ie hem er buiten tieft als hij niet in het systeem wil spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
Marokkanen net als Brazillianen.. je moet een trainer hebben die een people's manager is.. dat zijn mensen die altijd aai over de bol moeten en het vertrouwen krijgen.. anders worden ze lastig.
Ik ken het, maar goed... Ik mis VI altijd, omdat ik dan werk. Bij gebrek aan beter dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef Allrounder het volgende:
Elke week schakel ik wel even in, en elke week is er weer niets aan.
Ja en fuck dat. Voor een paar ton per jaar pas je jezelf maar mooi aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
Marokkanen net als Brazillianen.. je moet een trainer hebben die een people's manager is.. dat zijn mensen die altijd aai over de bol moeten en het vertrouwen krijgen.. anders worden ze lastig.
Jack z'n Ajax-moment komt vast nog welquote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
Liever Zoet in de goal dan Ramos(studio PSV vandaag.. ?)
Vermeer eindelijk aanstellen? Die man wacht al jaren.. en goede keeper (op dat stomme hupje na bij penalties)quote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Sar mag wel een laatste jaar bij Ajax komen keepen voor de helft van zijn salaris.
Nee ik ouwehoer natuurlijk. Het liefst had ik gezien dat Vermeer deze komende 6/8 wedstrijden zou kunnen keepen als voorbode voor volgend jaar..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vermeer eindelijk aanstellen? Die man wacht al jaren.. en goede keeper (op dat stomme hupje na bij penalties)
Heerlijk ventje.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef Gwunnik het volgende:
Eriksen... rush van 70m ofzo, en heerlijk afgemaakt
Wat maakt het eigenlijk uit? Een schorsing krijgt hij toch wel. Maar zal nog wel even komen ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Einthovuh het volgende:
Komt het momentje met Vleminckx ook nog van vandaag? Of is hij niet populair genoeg zoals onze Ola?
Mja het is inderdaad krom de laatste tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
Eens.. doorgebroken spelers onderuit worden gehaald en ze geven geelelleboogen geel, twee gestrekte benen geel
Is een principe kwestie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit? Een schorsing krijgt hij toch wel. Maar zal nog wel even komen ja.
Waarom? Omdat ze andere clubs ook moeten uitvergroten en opblazen ipv alleen Toivonen/PSV..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit? Een schorsing krijgt hij toch wel. Maar zal nog wel even komen ja.
Is nog maar af te wachten of ie schorsing krijgt. Typisch, het gaat nu weer over Olaquote:
Brands is te gast en ze hebben het over Ola, wat vreemd zeg. Ik vind het eerder slim, zouden ze vaker moeten doen. Nu kun je hem aan de tand voelenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is nog maar af te wachten of ie schorsing krijgt. Typisch, het gaat nu weer over OlaIs te verwachten bij studio ajax.
Jupquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef bascross het volgende:
El Hamdaoui de trotse jongen.![]()
![]()
Gewoon een irritante kerel die zich niet kan gedragen zoals het hoort.
Marokkanen zijn trots.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef bascross het volgende:
El Hamdaoui de trotse jongen.![]()
![]()
Gewoon een irritante kerel die zich niet kan gedragen zoals het hoort.
Wat precies?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel interessant inderdaad..
Nu hoort het ineens bij topsport op 'dit niveau'...quote:
Die tuchtzaak toch?quote:
Ja en bij Toivonen is het onsportiviteitquote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Typisch het volgende:
Wat een dwaas, ben even de naam vergeten, maar hij heet geen Mulder, Sjek of Marcel.
Als Barcelona het doet hoort het in één keer bij de sport, debiel.
Yuri? O, nee die heet Mulderquote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Typisch het volgende:
Wat een dwaas, ben even de naam vergeten, maar hij heet geen Mulder, Sjek of Marcel.
Als Barcelona het doet hoort het in één keer bij de sport, debiel.
Ik ook niet maar ging er maar gewoon vanuit.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb de connectie met Nieuwsuur niet meegekregen
Oh zenden ze dat in zijn geheel uit? Ik dacht dat ik naar Bananasplit zat te kijken, hoe amateuristischquote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Toad het volgende:
Nieuwsuur zendt mogen een repo uit over een zaak van de aanklager betaald voetbal (Pele, AZ).
Die gozer, ik krijg echt de rillingen over mijn rug als ik hem hoor praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja en bij Toivonen is het onsportiviteit, wat het ook is.. bij iedereen en overal
Niet normaal hequote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
Mulder lul eens normaal man overdreven figuur
Iedereen is overgestapt op viquote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Studio voetbal is zijn fok-kijkers ook al kwijt? Rustig hier..
Ik dacht juist dat het deze uitzending nog wel hard ging.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Studio voetbal is zijn fok-kijkers ook al kwijt? Rustig hier..
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
En Cruijff bij Holland SportIs Holland Sport online terug te zien eigenlijk?
Gaat alleen maar tegenvallen.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Zit ik aan de crack of hebben ze nou amper over Ajax geluld.. en ze zijn nog ingelopen ook vandaag..
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
Godverdomme mên, gaan ze het nog over Ajax hebben of hoe zit het!
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat alleen maar tegenvallen.
Iedereen verwacht nu weer ouderwets ruzie en weet ik veel wat
Klopt idd. Toch kijk ik er naar uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat alleen maar tegenvallen.
Iedereen verwacht nu weer ouderwets ruzie en weet ik veel wat
daar wil ik ook wel het hele verhaal van wetenquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Klopt idd. Toch kijk ik er naar uit.
Drie wedstrijden, 1 gelijk en 2 verloren en hij ligt eruitquote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Type-R het volgende:
[..]
daar wil ik ook wel het hele verhaal van weten
Van de 26 competitie wedstrijden er maar 13 winnen is veel te weinig bij Bayern.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Drie wedstrijden, 1 gelijk en 2 verloren en hij ligt eruit
Hij zat toch op de schopstoel bij Ajax? Een mooi contract tekenen bij Chelsea is dan een goede uitvlucht.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef Evertjan het volgende:
Henk ten Cate te gast vanavond. De man die het een opstap vond om van hoofdtrainer van Ajax naar pionnnendrager van Chelsea te gaan. Wat een malloot
ja maar dat hij de ene week helemaal uit zijn dank ging toen Ajax scoorde en de volgende week juichte hij net zo hard voor Chelsea doe gewoon ff normaalquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zat toch op de schopstoel bij Ajax? Een mooi contract tekenen bij Chelsea is dan een goede uitvlucht.
Naar Gijp geluisterd?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar dat hij de ene week helemaal uit zijn dank ging toen Ajax scoorde en de volgende week juichte hij net zo hard voor Chelsea doe gewoon ff normaal
Dat ze daar tijd voor hebben, ik denk toch de hele uitzendig over Ajax en 2 min Eredivisie..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Jongens, Bakkal natuurlijk een schandalige overtreding bij het doelpunt. Een schorsing lijkt me wel op z'n plaats. Zeg het maar!"
Daar is ie ontslagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef betting het volgende:
Henk ten Cate? Waarom nodigen ze hem uit? Hij is nu toch trainer in de zandbak?
Dat is inderdaad zijn stop-zinnetjequote:
De kijkcijfers geven hun niet ongelijk. Zelfs wij VI-adepten, kijken naar SV.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, kennelijk vinden ze het zelf wel een goed, spraakmakend programma wat ze maken.
En de overtreding van Bakkal 10x in herhalingquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Begin gemist.. was zeker over PSV dat ze een penalty tegen moesten hebben?
Ronald Waterreus hoeft niet eens aanwezig te zijn om er een ongelooflijk saaie uitzending van te maken idd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Temlin het volgende:
Dit viertal moet wel het meest saaie mogelijk zijn.
GMTAquote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
Hoe dat komt Sjek? Omdat jij aan tafel zit
Jammer dat ie die vraag niet even zelf beantwoorddequote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
Hoe dat komt Sjek? Omdat jij aan tafel zit
Borst had dat zeker voor hem gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Jammer dat ie die vraag niet even zelf beantwoordde
Ze nemen vooral zich zelf zo ontzettend serieus. Ze bespreken het voetbal alsof het een kapotte kernreactor in Japan betreft...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Temlin het volgende:
Dit viertal moet wel het meest saaie mogelijk zijn.
Dat doet Mart Smeets!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Jammer dat ie die vraag niet even zelf beantwoordde
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen speelt goed op 10.. Lens spits, labyad rechts..
Op die Marokkaan van Ajax na natuurlijk...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Berg, de slechtste spits van Nederland.²
Die gast heeft meer voetbal intelligentie dan zowat heel Ajax.. heeft beide wedstrijden tegen Utrecht beslist en gewonnen voor PSV door slimme truucjes .. (en goeie goal)quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Einthovuh het volgende:
Ojee, ze gaan het dalijk over Bakkal hebben...
Marookkaan 16 goals, Berg.. 4? Beide heb je er verder niks aan je speelt met 10 man.. maar El ham scoort tenminste.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op die Marokkaan van Ajax na natuurlijk...
Jah.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het best zielig vind voor Verhoeven ?
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Op top niveau wordt je snel afgemaakt als je faalt.. hoort erbij, ik vind hem niet eens zo slecht prima 2e keeper, en hij is zelfde derde.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vind het niet helemaal eerlijk dat jullie het voetballende vermogen van El Hamdaoui baseren op een periode dat hij niet in vorm was.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Marookkaan 16 goals, Berg.. 4? Beide heb je er verder niks aan je speelt met 10 man.. maar El ham scoort tenminste.
Kloptequote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef TLC het volgende:
Let op, op de een of andere rare manier komen ze dadelijk via een zijweggetje nog eens terecht bij Ajax![]()
KNJB moet het wel te zien krijgen..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders gaat iedereen weer huilen dat het alleen over Ajax gaat
I seequote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders gaat iedereen weer huilen dat het alleen over Ajax gaat
Ja was toch natrappen.. maar nee dat komt er niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Drassss het volgende:
Zouden ze het momentje van Ooijer ook laten zien?Vast niet!
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja was toch natrappen.. maar nee dat komt er niet in
Er is geen beter alternatief.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Elke week het gezeur in dit topic maar toch blijven kijken
Zeker, terwijl Mertens zich eigenlijk wel al bewezen heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
Dries Mertens moet eerst de stap maken naar een topclub in Nederland. Castaignos had dit eigenlijk ook moeten doen.
Ja, ik snapte het ook al niet, ik dacht dat het weer aan mij lag.quote:
alle spelers kotsen hem uit en dan zal Frank de Boer hem terug in de selectie nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank moet zich morgen uiterst nederig opstellen en hopen dat de Moun goed gemutst is. Want hem hebben ze nodig.²
Idd, 3,5 uur voor aanvang voor zo'n klein stukje. Zorg dat je om 11.00 in Den Haag bent en schuif dan spaghetti in je mik. En vroeg opstaanquote:
Oh man 22 uurtjes nogquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een triest gedoe dit als je s'maandags naar VI kijkt
Wordt jij ff onderbetaald danquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, die Frank the Farmer moet niet zo huilen, hij verdient met 20 uur in de week werken bijna een miljoen. Ik werk er 60 tot 70 voor 1300 euro in de maand.²
60 tot 70? Als website adminstrator zeker?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, die Frank the Farmer moet niet zo huilen, hij verdient met 20 uur in de week werken bijna een miljoen. Ik werk er 60 tot 70 voor 1300 euro in de maand.²
Nee, ben ik niet zo goed in.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
60 tot 70? Als website adminstrator zeker?
Ja, want Dinamo Kiev heeft een gigantische begroting en is écht een topclub..:')quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Temlin het volgende:
Ten Cate is een hoop onzin aan het verkondigen.
Ja, hij zit daar met een volle portefeuille onnozel de wereld in te kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Temlin het volgende:
Ten Cate is een hoop onzin aan het verkondigen.
Kiev wint van City, Braga wint van Liverpool, Twente wint van Rubin Kazan en Zenit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want Dinamo Kiev heeft een gigantische begroting en is écht een topclub..:')
ja die hebben meer geld dan City, right Henkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want Dinamo Kiev heeft een gigantische begroting en is écht een topclub..:')
Dat is het voordeel van SV...je slaapt na afloop als een roos en je kunt goed uitgerust aan de nieuwe werkweek beginnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat slaapverwekkend dit keer, nog erger dan normaal
Joepiequote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van SV...je slaapt na afloop als een roos en je kunt goed uitgerust aan de nieuwe werkweek beginnen.
Heeft Reis geslooptquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Geo3kant het volgende:
Titon is ook zeker goede keeper, top 3 van Nederland
Weet ik, Ten cate spreekt onzin uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Temlin het volgende:
[..]
Kiev wint van City, Braga wint van Liverpool, Twente wint van Rubin Kazan en Zenit.
Allemaal hogere begrotingen die verliezen, het zegt allemaal niet heel veel.
Zeker, ook een Nederlander?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Geo3kant het volgende:
Titon is ook zeker goede keeper, top 3 van Nederland
Pools volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ook een Nederlander?
Sinouh is ook een topper eigenlijk. Psv heeft goede zaken met hem gedaan.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |