trusten sugababequote:
Het is gewoon te ver weg van London om daar 'even' te gaan kijken vind ikquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
york is welmooie/leuke binnenstad!
Jawel, maar niet als ietsquote:
heee gouden vingeraarquote:
Newcastle is bijna Schotlandquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vond ik welZijn allebei mooie oude steden
Veel mooie gebouwen en sfeer
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft chocolade eitjes bij de thee
daar wil ik ook nog wel een eens keer heenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Newcastle is bijna Schotland
Dat lijkt me wel mooi
Erg grappig...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niks aan en een rode kop krijg je vanzelf
Lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft chocolade eitjes bij de thee
No worries..... loopt niet wegquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga van de week nog wel ff met die radio aan de gang, het loopt hier alleen net ff anders als ik dacht...
Naar New Castle of Schotland?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog wel een eens keer heen
Maar eerst ga ik naar Portugal in mei, want daar ben ik nooit geweest
dat wel natuurlijkquote:
dat zou tof zijn, dat vind ik zo lekker werken VDJquote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
No worries..... loopt niet weg![]()
En ik begrijp dat je nu ff wel wat anders aan je hoofd hebt![]()
Ik kijk intussen nog ff naar shoutcast, die kan waarschijnlijk beter vanuit vdj relayeren
Dat vraaaaaaaaaaaaaag je toch nietquote:
Ja, dat begrijp ik wel dat je het te snel vind gaanquote:
Lijkt me idd wel slim jahquote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef crv het volgende:
ik moet morgen om 5 uur op. volgens mij ius het beter als ik het niet te laat maakt
Nou, waarom verkleden met carnaval als je niet als iets gaatquote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraaaaaaaaaaaaaag je toch niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |