op sommige momenten.....quote:Op zondag 6 maart 2011 22:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik best wel eigenlijk. Hoe harder hoe beter, op sommige momenten.
slim.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
ik ben alleen vergeten een cijfertje omhoog te doen
zuchtquote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
ik ben alleen vergeten een cijfertje omhoog te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONE KUYT TO RULE THEM ALLquote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe lord of the rings uit?
Nope geen last vanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je hoort dat je ex een nieuwe vriend heeft en dat je dan toch zo'n achterliggend gevoel hebt van fuck.![]()
ben gelukkig niet de enigequote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef sharr het volgende:
Ik probeer het begrip hemmo in het dagelijks leven ook in te voeren ipv faal. Lukt aardig in mijn directe omgeving.
Ik heb net pas faal en brank erin weten te krijgen, ze zijn hier traag van begripquote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef sharr het volgende:
Ik probeer het begrip hemmo in het dagelijks leven ook in te voeren ipv faal. Lukt aardig in mijn directe omgeving.
Ook geen last van. Ik hoop zelfs dat ie snel iemand vindtquote:
Dat faalt nogal.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef sharr het volgende:
hij was er van week wel een paar keer, het is gewoon afwachtenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
heb al TR gedaan
serieus, als rockiejj 11 uur komt omdagen is hij officieel als lul verklaard
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
maar hoe zit het nou? woont huppel nou bij mono in ofzo ? is het een stelletje ?
Brank jaquote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb net pas faal en brank erin weten te krijgen, ze zijn hier traag van begrip
99% van de hardstyle is fruityloops werk. Voorspelbaar, dezelfde geluiden, tenchieken en samples in hetzelfde tempo. Ik loop er niet warm voor, op 1 of 2 nummers na.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef mr-green het volgende:
Ik heb zelfs nog een tijdje hardstyle gemaakt... Maar nu ik door de jaren heen andere muziek stijlen ben leren ontdekken is hardstyle echt onderaan de ladder gekomen. Dit zegt niet dat ik hardstyle niks vindt. Meer dat er zoveel betere muziek iswat natuurlijk wel persoonlijke voorkeur blijft.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe lord of the rings uit?
nicequote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
maar hoe zit het nou? woont huppel nou bij mono in ofzo ? is het een stelletje ?
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Brank ja. Mijn moeder ging een woordenboek erbij pakken om te laten zien dat het brand was ipv brank
___!
Whut whut whutquote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
Nee die had ik zelf gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
huppelmuts had toch die ranzige walgelijke foto van je wc pot genomen?
Dit gewoon dit, zelfde kick zelfde alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
99% van de hardstyle is fruityloops werk. Voorspelbaar, dezelfde geluiden, tenchieken en samples in hetzelfde tempo. Ik loop er niet warm voor, op 1 of 2 nummers na.
Huppel woont in de ghettoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
Oh dit maakt het stukken beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel woont in de ghetto
Huppel neukt met Mono
Ze doen aan poepseks
hou maar opquote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel neukt met Mono
Ze doen aan poepseks
En golden showersquote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel neukt met Mono
Ze doen aan poepseks
NEEHEEquote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
huppelmuts had toch die ranzige walgelijke foto van je wc pot genomen?
Klopt precies.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
99% van de hardstyle is fruityloops werk. Voorspelbaar, dezelfde geluiden, tenchieken en samples in hetzelfde tempo. Ik loop er niet warm voor, op 1 of 2 nummers na.
Ja, nee, neequote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel neukt met Mono
Ze doen aan poepseks
Ik ken jouw stem nietquote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Als een onz-radio dj post lees ik het in de stem van diegene.
Elke ochtend 10-12quote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
Als je nou eens een niet te late show hebt kom ik wel een keer op skype goed?
Heb jij die?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef utopie het volgende:
[..]
koop deze
http://www.popelectronics.nl/razer-pirania-headset-pr-2772.html
bazen ding
Maar ik moet ermee over straat kunnen ik ga de Senneheiser HD-201 halen goedkoop en goedquote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef utopie het volgende:
[..]
koop deze
http://www.popelectronics.nl/razer-pirania-headset-pr-2772.html
bazen ding
Popcornquote:Op zondag 6 maart 2011 22:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik wil 'm haleninclusief die popcorn machine
moet wachten tot morgen ofzo..
Popcorn machine is toch gewoon de magnetron?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik wil 'm haleninclusief die popcorn machine
moet wachten tot morgen ofzo..
arme monoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Nee niet eten, naar bed. Morgen vroeg beginnen op werk!
Ehw, wij daten?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:42 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
wij zijn het best wel vaak over van alles en nog wat eensdaten ?
quote:
quote:
zoet is ranzigquote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vrijdag had iemand popcorn meegenomen. Ook zout. Hij was de enige die het at. Zout is ranzig
je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:43 schreef utopie het volgende:
[..]
nee mandie meurt echt naar tenenkaas ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach als ik 1x in de 3 jaar popcorn eet is het veelquote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef utopie het volgende:
[..]
zoet is ranzigsmaken verschillen gelukkig.
ik erger me alleen altijd dood aan die vliesjes tussen je tanden en kiezen
inderdaad, ik blijf met mijn vingers in mijn mond pulken totdat alles weg isquote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef utopie het volgende:
[..]
ik erger me alleen altijd dood aan die vliesjes tussen je tanden en kiezen
1x je bek spoelen met water en het ergste is wegquote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
inderdaad, ik blijf met mijn vingers in mijn mond pulken totdat alles weg is
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, of ben jij verandert in een leuk meisje?
Mond. Het is mond.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
1x je bek spoelen met water en het ergste is weg
jaquote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, of ben jij verandert in een leuk meisje?
datenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens een film gewoon naturel chips met knoflookdipsaus![]()
Tevens ook geschikt als kerstdiner
gatverdamme manquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Met knoflook, is dat lekker??quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol is gewoon normale dipsaus hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef utopie het volgende:
[..]
gatverdamme manvolgensmij eet jij echt rare dingen of niet ?
Ja echtquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Met knoflook, is dat lekker??
ik doe het altijd met die oranje whiskeysaus
Dat heb ik afgelopen kerst ook echt als kerstdiner gehad hequote:
Huhhh alleen dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik afgelopen kerst ook echt als kerstdiner gehad he
Ja echt alleen datquote:
Interessantquote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
Bonobovrouwtje gilt luider bij seks met 'hooggeplaatsten'
Je kan hetquote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
morgen beginnen met mijn nieuwe baanzenuwachtig
Waarom ook niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen kerst ook echt als kerstdiner gehad he
wat ga je doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
morgen beginnen met mijn nieuwe baanzenuwachtig
Ik luister hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft er ook maar iemand geluisterd? Volgens mij is er geen enkele reactie op de muziek geplaatst in dit topic.Niet eens dat het te slecht is ofzo.
Ik luister eigenlijk nietquote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft er ook maar iemand geluisterd? Volgens mij is er geen enkele reactie op de muziek geplaatst in dit topic.Niet eens dat het te slecht is ofzo.
Utopie is nu boos op jouquote:
Ik niet! Je hebt P E G.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef utopie het volgende:
rockiejj, je mag wel lekker gaan slapen hoor. je bent nog jong en je hebt de slaap wel nodig...
ik val met alle plezier voor je in
En pech ookquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Yes, eindelijk een reactie op de muziek.
Daarom koos ik voor deze platen.
Jij moet slapenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef utopie het volgende:
[..]
je moet je 15 minuten voor de tijd melden. heb je niet gedaan. ik ben nu. deal with it
Lijkt me geen prettig gevoel.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry, bij deze steek ik een zwaard in mijn hart. maarnie heus.![]()
Als je mij de regel kan aanwijzen waar dat staat zal ik erover nadenken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef utopie het volgende:
[..]
je moet je 15 minuten voor de tijd melden. heb je niet gedaan. ik ben nu. deal with it
Kom maarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Rockiejj, post maar als je er klaar voor bent, dan kap ik deze prachtige blues af.
Je spreekt de verkeerde aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
koelkast, anders ga jij om 12 uur? ik mag al van koelkast om 11 uur enzo...
enzo...
ik ben er klaar voorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Rockiejj, post maar als je er klaar voor bent, dan kap ik deze prachtige blues af.
Nee jij bent een popjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben geen doorgeef luik, PM hem zelf maar.
Dat hoeft niet, dat is namelijk niet altijd haalbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je mij de regel kan aanwijzen waar dat staat zal ik erover nadenken.
Zooo echt wel, ik ben ook benieuwd naar volgende weekquote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Ragboer het volgende:
Heb net Undercover in Nederland gekeken.Dat wijf stond ook voor lul zeg.
SPOILER: :D :D :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILER: POOIERPOOIERPOOIEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als we allemaal zeggen dat het zo is is het zo.
Ze stapte in die politieauto zonder dat er iets werd gezegd tegen haarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zooo echt wel, ik ben ook benieuwd naar volgende week
Tja, dom wijf, ze wist dat ze fout bezig wasquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze stapte in die politieauto zonder dat er iets werd gezegd tegen haar
dat probleem heb ik met jou en sabinequote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
Vier mensen met dezelfde naam op msn hebben is kut. Ik weet nu niet wie wie is
Wat.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef utopie het volgende:
[..]
dat probleem heb ik met jou en sabineik denk telkens dat DV jij is en jij DV
wachten tot ik kanquote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat op? je wekker gaar om 6 uur
Herkenbaar. Ik had opeens 5 bartjes op msn, heb er 3 verwijderdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
Vier mensen met dezelfde naam op msn hebben is kut. Ik weet nu niet wie wie is
Kijk 'em shinen!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef Nitrouz het volgende:
kk harde welkom dankjewel matties jeweet wie draait er miss gai k wel luistere jeweet.
Slim ja. Ik heb een Frank nodig maar heb er vier. Staat zo stom om ze allemaal aan te spreken van wie ben jijquote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had opeens 5 bartjes op msn, heb er 3 verwijderd
Ik heb eigenlijk nog nooit in je fobo gekeken. Niet dat ik daar een normale niet bewerkte of onder/overbelichte foto aantref.quote:
neequote:
Je kan het toch zien aan het mailadres?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Slim ja. Ik heb een Frank nodig maar heb er vier. Staat zo stom om ze allemaal aan te spreken van wie ben jij
Dat is zoiezo een leugen..quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit in je fobo gekeken.
Nee, ze hebben allemaal dingen als bijvoorbeeld frankkk_ enzo als mail adresquote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het toch zien aan het mailadres?
RACIST KKKquote:Op zondag 6 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal dingen als bijvoorbeeld frankkk_ enzo als mail adres
Even gekeken; Ik zat fout.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit in je fobo gekeken. Niet dat ik daar een normale niet bewerkte of onder/overbelichte foto aantref.
Herkenbaar aan de afbeelding?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal dingen als bijvoorbeeld frankkk_ enzo als mail adres
Ik wou net zeggen, ik heb nooit zin om foto's te bewerken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit in je fobo gekeken. Niet dat ik daar een normale niet bewerkte of onder/overbelichte foto aantref.
Maar de persoon waar je gevoelens voor hebt, krijgt automatisch altijd meer waarde toegevoegdquote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sharr is echt wel knap.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]Echte FOK!ker, die komt nooit buiten.
Voor een FOK!ster ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sharr is echt wel knap.
Leuke film welquote:
Wie vindt jij echt knap dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Voor een FOK!ster ja.
Ze is best wel knap, maar niet uitzonderlijk. Vandaar een 7,5.
TS is 14 en komt net kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
weetje.. ik heb me net zo chill gerukt heh echt al in tijden niet meer gedaan.. ik was gewioon vergeten hoe lekker het kan zijn
Vond het de centen niet waard om 'm in de bioscoop te zien. Doe mij maar een surrealistische actiefilm zoals inception.quote:
Ik heb hem niet in de bioscoop gekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:20 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Vond het de centen niet waard om 'm in de bioscoop te zien. Doe mij maar een surrealistische actiefilm zoals inception.
Ga je hunten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |