Tegenwoordig? die draagt hij toch al minstens een jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef Cool_Runner het volgende:
Wat draagt Paul tegenwoordig voor een foute jaren 80 bril!?
Heb al gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef themauster het volgende:
Wie zoekt er nog een leuk baantje in de Social Media: http://cs.internships.com(...)/?adly_id=1373351728
Jammer van z'n stem. Niet om aan te horenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef themauster het volgende:
Lekker ploatje die van Cee Lo GreenBeetje een jaren 90 popliedje
Zou een 'change of plans' kunnen zijn, of hij is nu tijdelijk de backup voor Radio 6 wat dan later weer kan wijzigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef hole1988 het volgende:
ik dacht dat de oude 3fm studio een back-up studio werd, maar dat hebben ze blijkbaar teruggedraaid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef tleemhuis het volgende:
Telefoontje net van Lingo gekregen, die twijfelden of ik de boel niet had lopen fucken... Nope, maar 6 letterwoord is gewoon héél lastig!
Jaja, dat weten we nu ook wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jammer van z'n stem. Niet om aan te horen.
En nu de grote vraag: wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt het weer zon Thats The Question-verhaal dus?![]()
In antwoord op mijn eigen vraag: 25 maart aanstaande en Lucille is dan te gast bij EkstraWeekend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En nu de grote vraag: wanneer wordt het uitgezonden?
op een vrijdag lucille is dan ook te gast in EW ik denk dat ze dan de uitzending ook op de radio uitzenden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En nu de grote vraag: wanneer wordt het uitgezonden?
ook duidelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou een 'change of plans' kunnen zijn, of hij is nu tijdelijk de backup voor Radio 6 wat dan later weer kan wijzigen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef wilbertmutsaers het volgende:
Oude #3FM studio is volgende week tijdelijk de #Radio6 studio ivm de #Zwartelijst11. Wordt leuk! yfrog.com/gzkg1otj
Ahja, komt doordat er ook een videofeed bij die Zwartelijst is, en dat was in die studio natuurlijk reeds aanwezig.quote:
Ah, leven!quote:
Twitter? Facebook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, leven!![]()
Zeg Michiel, weet jij soms waar de rest gebleven is? Het is zo verdacht stil hier...
of misschien op Lichtsnel?quote:
Hans zorgde ook voor veel leven hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Obvious.
Och, ik maak me daar zelf ook schuldig aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |