Ach, zowel in 040 als 043 is bier, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
Klinkt als volgend jaar ben je de hele week in 040 te vinden met carnaval.
De muziek is natuurlijk ook een persoonlijke smaakquote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Striepersgat zal de muziek niet veel beter/Limburgser zijn, gok ik.
In Maastricht vindt veel carnaval op straat/pleinen plaats. Zeker met zulk weer als vandaag.
In Limburg heb ik het gevoel dat de mensen veel moeite er in steken. In Brabant heb ik het gevoel dat het een stel zwakzinnigen zijn die staan te lallen bij skihutmuziekquote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Striepersgat zal de muziek niet veel beter/Limburgser zijn, gok ik.
In Maastricht vindt veel carnaval op straat/pleinen plaats. Zeker met zulk weer als vandaag.
Nu kan ik zeggen wat ik wil, maar ook ik steek er totaal geen moeite inquote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Limburg heb ik het gevoel dat de mensen veel moeite er in steken. In Brabant heb ik het gevoel dat het een stel zwakzinnigen zijn die staan te lallen bij skihutmuziek
Geweldig hequote:
gaan slapen om te carnavallen dan haal je toch gewoon door.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geweldig he.
Ik ga slapen, morgen moet ik weer een dagje carnavallen.
kusje terugquote:
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:49 schreef hole1988 het volgende:
Bert van Lent aan het terug luisteren een vrouw vertelt dat ze op haar 13e ontmaagd is door iemand van 28 (vrijwillig)
quote:toen ik 0 was in de baarmoeder van mijn moeder daar pijpte ik mijn vader toen hij mijn moeder neukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |