O, jammer. Dan maar wachten tot volgend jaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef Graseter het volgende:
braziliaans carnaval is kut man. in brabant weten ze wat echt carnaval is jonge.
patje ging rond 16.00 volgens mij weer naar huis.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Een groten leugen.
Patjen1987 zat godnondeju de hele avond op de tinychat te fappen op zokunen
haha ga je inlezen broeder. pas gaan vragen als je echt moeite hebt gedaan.quote:
Oh, dan kan het wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
patje ging rond 16.00 volgens mij weer naar huis.
Kutjoodquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is dit voor kanker cirklejerk topic, als je iemand wilt spreken bel je hem op en ga je niet en plain public lompe topics openen om te zien wat voor gezellige faalhazen jullie zijn.
dat was zeker wel een succes. hordes kuikens op ons af. al die lelijke wegsturen en die lekkere gewoon bij je houden.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, dan kan het wel.
Ik wou dat ik erbij was
Chicks hosselen met Gras en Porsche
Het viel een beetje tegen hoor... Maar dat kwam omdat Patje erbij was met zijn kut lach.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
dat was zeker wel een succes. hordes kuikens op ons af. al die lelijke wegsturen en die lekkere gewoon bij je houden.
Ik hoorde dat hij in zijn eentje in de hoek zat met 10 blonde sletjes om hem heenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het viel een beetje tegen hoor... Maar dat kwam omdat Patje erbij was met zijn kut lach.
8 blonde 2 brunettes.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij in zijn eentje in de hoek zat met 10 blonde sletjes om hem heen
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij in zijn eentje in de hoek zat met 10 blonde sletjes om hem heen
Daar zitten allemaal zwartjes, denk dat je dat eng vind...quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef porsche1 het volgende:
Was leuk he Gras!Volgend jaar weer, of we gaan binnenkort naar Brazilië op vakantie en daar het ook vieren!
Laat maar ja. Niets voor mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal zwartjes, denk dat je dat eng vind...
Woon in Kanaleneiland... kan niet erger zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |