In de buurt van Hilversumquote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef babipangang het volgende:
waar woon je? morgen zou ik mss willen gaan, dan kan ik eventueel de kaarten komen halen als het niet te ver weg is...
Geen probleemquote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
sorry dan is het een beetje te ver vanaf 's-hertogenbosch, succes met de verkoop.
Daar ga ik wel vanuit, omdat er een datum opstaat "Geldig t/m 31-03-2011". Indien het alleen geldig zou zijn voor het Winter Thema, zou dat erop moeten staanquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef Itisthatfar het volgende:
Ik heb wel interesse, maar op www.efteling.nl staat dat de Winterefteling al is afgelopen. Hoe zit dat precies?
Bronquote:Het park is gereserveerd voor bedrijven op 13, 19, 20, 26 en 27 maart en 19, 20, 26 en 27 november
Op bovenstaande dagen vindt er in het Efteling park een dag plaats voor genodigden. Als u geen entreebewijs via het organiserende bedrijf heeft, ontvangen wij u graag op een andere dag. De gasten van het Efteling Hotel en vakantiepark Efteling Bosrijk zijn op deze dagen van harte welkom.
Openingsbod van 20 euroquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, omdat er een datum opstaat "Geldig t/m 31-03-2011". Indien het alleen geldig zou zijn voor het Winter Thema, zou dat erop moeten staan
gisteren was de python en de vliegende hollander gesloten maar normaal gesproken zijn die gewoon openquote:Op maandag 7 maart 2011 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Dus het is gewoon Efteling en alle attracties zijn weer open?
Dan wil ik wel een bod doen.
Dan zouden we graag een bod zienquote:Op maandag 7 maart 2011 14:31 schreef Tamashii het volgende:
Dus het is gewoon Efteling en alle attracties zijn weer open?
Dan wil ik wel een bod doen.
Staat genoteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |