quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
BRRRR![]()
klein beetje nsfwWel kleine tietjes ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
Nee, van zo'n figuur kun je bijna niets bakken/maken. Letterlijk. Dus je hoort er geen trek van te krijgen.quote:
Niet. Zie onder.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef robdriessen het volgende:
Groot, klein, als ze maar ECHT zijn.
Word.
Lamaatjequote:
Wat de neuk youtube.quote:We hebben enkele kanalen gevonden die je wellicht leuk vindt:
FrijeFryskeGrun
Provincie Gelderland
13th stream, altijd.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb gewoon een stream gevonden voor gratis Eredivisie Live met Ajax - AZ
http://www53.zippyshare.com/v/64384465/file.htmlquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb gewoon een stream gevonden voor gratis Eredivisie Live met Ajax - AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me dit uitleggen?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me dit uitleggen?![]()
NSFWWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me dit uitleggen?[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
NSFWWhat the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me dit uitleggen?
3,1415926535897932384626433
NSFWLiposuctie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me dit uitleggen?
beetje dubbelopquote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
Dit nummer! Het hele album heb ik gewoon op cd!Zo gaaf.
Hopelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien hele goede fotoshop skills
Ik bedoelde dat ik heel eerlijk, brave burger enzo het album heb gekocht met geld jeweetwel.quote:
Misschien een reminder om niet op de spoilers van Sharr te klikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien hele goede fotoshop skills
Ah okequote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik heel eerlijk, brave burger enzo het album heb gekocht met geld jeweetwel.
Hopelijk komt ze dan nu expres met iets extreem fijnsquote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Misschien een reminder om niet op de spoilers van Sharr te klikken
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
http://foodgawker.com ,
voor iedereen met honger. Het wordt er niet beter op!
Dat waren 2 seconden ja, komt door het mixcd-tje waar My Friend vanaf kwam.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met All I Need? Was dat het, Rob?
Heb je wel eens blauwe wafels gegeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo, ik dacht al even dat ik para werd en dingen ging horen die er niet zijn en dergelijke.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat waren 2 seconden ja, komt door het mixcd-tje waar My Friend vanaf kwam.
Komt goed baasquote:Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
En weer twee uurtjes Hey Rob in de pocket! Woohoo!
Go Mono, make me proud.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je wel eens blauwe wafels gegeten?
Moet je maar eens googlenMet safesearch uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
[..]
Moet je maar eens googlenoh neeh daar ga ik dus niet op klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
[..]
Moet je maar eens googlenWat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Moet je maar eens googlenLol ik heb als banner onderaan "Deel je jouw .nl- ervaring! "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het een blauwe wafel zou zijnquote:
Ha-ha, reclamequote:Op zondag 6 maart 2011 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lol ik heb als banner onderaan "Je jouw .nl- ervaring! "
JAAAquote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet een keer een uur lang Jack Johnson doen
ken ik nietquote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Daar heb ik laatst ook een cd'tje van gedownload.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
TS begintquote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef robdriessen het volgende:
We zouden eigenlijk een strafpotje moeten instellen voor de woorden 'lekker nummer'
wat is dezenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Troost je, ik ken het ook niet![]()
hele goede muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoeveel per hit?
Een euro'tje?
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, deze is awesome. Die zou ik dus WEL echt maken en eten.
[ afbeelding ]
kokos choko cake?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar die is heel klein enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jij met je pizza UI dan______
Wanneer spreken we af? Als jij voor die pasta zorgt.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die wil ik ook samen met jou eten
Wat is het? Ziet er interessant uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? Als jij voor die pasta zorgt.
Dat komt niet uit want dan komt weer de eerste aflevering Grey's Anatomy om half 9. Tenzij je dan weer weg bentquote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Morgenavond?
Dan moet jij de kleurstof meenemen
Rooie schoentjes?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
zoooooo
weer thuis!
ik heb trouwens nieuwe schoentjes
Nike airmax?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
zoooooo
weer thuis!
Hallonquote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
zoooooo
weer thuis!
Gays anatomyquote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat komt niet uit want dan komt weer de eerste aflevering Grey's Anatomy om half 9. Tenzij je dan weer weg bent
Dat ziet er idd goed uitquote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gays anatomy![]()
Tevens
[ afbeelding ]
Grey's is leuk, niet hatenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gays anatomy![]()
Tevens
[ afbeelding ]
Stop eens, ik moet nog een half uur wachten op mijn etenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gays anatomy![]()
Tevens
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 17:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Stop eens, ik moet nog een half uur wachten op mijn eten
GVD DAT ZIET ER GODDELIJK UITquote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gays anatomy![]()
Tevens
[ afbeelding ]
De Zaraquote:Op zondag 6 maart 2011 17:19 schreef Driepink het volgende:
ik eet patatjes vanavond
oh en die schoenen, zijn geen nikies of wat dan ook.. stonden bij de ZARA
(mannenafdeling dat wel)
mooie schoentjens
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zo krijg ik alleen maar meer trek.
Pardon, terug naar de radioquote:Op zondag 6 maart 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
Kap eens met de reeks te verzieken met foto's en zuks
krijg je er honger van enzo ?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
Kap eens met de reeks te verzieken met foto's en zuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef robdriessen het volgende:
En dit gebeurt er als je te veel van die chemische koekjes eet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
zondagquote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat was deze week het sherlock, volgende week is nog zat leeg
En dit gebeurt er als je te veel van die chemische koekjes eet:Of aardbeien en kersen zooi eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit gebeurt er als je te veel van die chemische koekjes eet:Fijn, waarom klikte ik nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dit gebeurt er als je te veel van die chemische koekjes eet:hoe kwam je nou weer aan dit plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Google images zoeken naar Projectile Vomit.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hoe kwam je nou weer aan dit plaatje?
DM het verhaal er ff bij danquote:Op zondag 6 maart 2011 17:25 schreef Driepink het volgende:
doe is lief en draai ff:
als we gaan, dan gaan we met zn allen
Want jij wil met z'n allen pissen?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:25 schreef Driepink het volgende:
doe is lief en draai ff:
als we gaan, dan gaan we met zn allen
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik haak even af, piepels. Avondeten maken en zulks. Fijne avond nog!
Eetzequote:Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef Popje-popje het volgende:
Doeii, die stomme eetfoto's, krijg er alleen maar meer trek van![]()
tot vanavond.
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef Popje-popje het volgende:
Doeii, die stomme eetfoto's, krijg er alleen maar meer trek van![]()
tot vanavond.
wtfquote:
Dat dusquote:
Elke keer als de DJ iets in de trant van 'een lekker nummer' zegt gaat er een euro van hem in 'de pot'quote:
oohhhhhquote:Op zondag 6 maart 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke keer als de DJ iets in de trant van 'een lekker nummer' zegt gaat er een euro van hem in 'de pot'
Dat geldt voor alle jocks?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke keer als de DJ iets in de trant van 'een lekker nummer' zegt gaat er een euro van hem in 'de pot'
Nah, dat wordt te veel denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Lekkere show mag wel? Dat is geen euro? Of 10 euro meteen?
Nee johquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Als dat zo is ga ik echt een uurtje grafmuziek draaien
nee, niet op voorraad, maar ik draai zo wel wat voor jouquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
mono, aan die DM van mij had je ook niets gok ik?
De enige manier tochquote:
En ook voor het zieke hupsje in Emmen?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee, niet op voorraad, maar ik draai zo wel wat voor jou
Ik ga sowieso met een baggernummer beginnen, vond de naam van het album wel baasquote:
Nee je typt harder dan de muziek isquote:
Ik kan niet kijken verdommequote:
saved by the bellquote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
En waarom is Tiffani Amber Thiessen zo geweldig lekker
Donker haar en blauwe ogen ... *smelt*
Erg lekker iddquote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
En waarom is Tiffani Amber Thiessen zo geweldig lekker
Donker haar en blauwe ogen ... *smelt*
Zo mooi?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
G#$^@%^#
Mn handen doen pijn...
Klapte iets te hard na die goal... AUW!
QFT ik weet ook niet waaromquote:
Niet zozeer zo mooi, maar goed moment...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan lekker hoor met de muziekjens![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus jij verdient echt een ban met dat kutvoetbal. Ga naar het sportforum ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan lekker hoor met de muziekjens[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Het is een spoiler man. dat is een teken van offtopicquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Serieus jij verdient echt een ban met dat kutvoetbal. Ga naar het sportforum ofzo.
Dan nogquote:Op zondag 6 maart 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een spoiler man. dat is een teken van offtopic
Oh draait snuf?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
STERF MET JE KUTVOETBAL HIER IN ONZIN RADIONSSSS MET JE BOY SNUF. BAM IN DEZEN TOPIK IK HOU VAN JULLIE SPARTA WEER GEWONNEN
Nee monoquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan nu weer over de radio kletsen en dus NIET over voetbal
Ik had kip tandooriquote:
Ik wil ook etenquote:
Heb eten zat in huis. Kan alleen niet slikken, dan verga ik van de pijnquote:Op zondag 6 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt wel een pan kip tandoori opgestuurd
arme bartquote:Op zondag 6 maart 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb eten zat in huis. Kan alleen niet slikken, dan verga ik van de pijn
Waarom?quote:
Je gaat maar doorquote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
ik vind 2 uur eigenlijk iets te lang op het moment.
wie wil van 18 tot 19 doen dan?
nonstop trainnnquote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
ik vind 2 uur eigenlijk iets te lang op het moment.
wie wil van 18 tot 19 doen dan?
Kwart over dusquote:Op zondag 6 maart 2011 17:54 schreef Zokunen het volgende:
ik kan wel wat eerder beginnen, maar pas als Ajax klaar is...
Give or take, en dan vind ik het al pijnlijk dat ik de samenvattingen en zulks moet missen.quote:
Maar we zouden het niet meer over voetbal hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Give or take, en dan vind ik het al pijnlijk dat ik de samenvattingen en zulks moet missen.
Heb je zoveel keelpijn?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb eten zat in huis. Kan alleen niet slikken, dan verga ik van de pijn
Jaquote:
Maar ik kan eventueel eerder beginnen, maar niet zolang voetbal...quote:Op zondag 6 maart 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar we zouden het niet meer over voetbal hebben
Wat is datquote:Op zondag 6 maart 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan moet ik zo nog eten gaan koken ook. Dat moet je tussendoor proeven en het is mijn lievelingseten
Haal dan wat keelsnoepjes ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan moet ik zo nog eten gaan koken ook. Dat moet je tussendoor proeven en het is mijn lievelingseten
Spaghetti Bolognesequote:
Awquote:
SPOILER: VoetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PASTAquote:
Wat is jouw versie?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
PASTA![]()
Al zou een Italiaan kotsen om mijn versie van macaroni ik vind het zo baas
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILER: VoetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONTOPIC WEER
Serieus, sinds donderdag zit ik me al te verheugen op een overwinning, nee dus...quote:
Vieze.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
PASTA![]()
Al zou een Italiaan kotsen om mijn versie van macaroni ik vind het zo baas
Elke keer andersquote:
Die dingen gebeuren. Dat is het leven.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, sinds donderdag zit ik me al te verheugen op een overwinning, nee dus...![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
Ja, ik leef op tosties. Gewoon omdat het kan.
tosties moet je niet te vaak eten echtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
Ja, ik leef op tosties. Gewoon omdat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |