abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93780828
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is idd wel onwijs schattig :D

_O-!
Die kerel is zooo fout :')
pi_93781185
Ik heb ook een beautyblender en ik gebruik hem niet zo heel vaak. In fases trek ik hem weer uit de kast :)
pi_93781201
Zuigt hij veel foundation op?
  maandag 7 maart 2011 @ 19:25:50 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93781473
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een foundationkwast van 25 euro en die doet zijn werk geweldig! Mijn boozyfoundationkwast daarentegen is heel slap zodat je vet snel strepen krijgt.

Iemand hiero met een beautyblender trouwens?
Ja, naar dat ding was ik idd ook wel benieuwd! Lijkt super te werken, maar heb toch het idee dat zo'n spons veel product opneemt, meer dan een kwast... Of heb ik het mis?
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die kerel is zooo fout :')
HAHAHAHA ja _O- Zo fout dat het leuk/grappig is :D :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93781627
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zuigt hij veel foundation op?
Veel is het niet, maar wel een beetje.
pi_93781654
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Veel is het niet, maar wel een beetje.
En je gebruikt hem gewoon droog? Niet nat?
pi_93784277
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

En je gebruikt hem gewoon droog? Niet nat?
Ik gebruik hem nat. Ik laat hem eerst helemaal nat worden (vocht opzuigen) en dan knijp ik hem heel goed uit.
pi_93789841
Hij zuigt niet zoveel op omdat je hem eerst nat moet maken (uitknijpen) de spons heeft dan al vocht opgenomen en zal niet veel meer opnemen

Enkore is trouwens zo ontzettend schattig! Geweldige man, en die stem!

Weet niet of de beautyblender zijn geld waard is daarom weet ik niet of ik hem moet kopen :P heb er wel eens naar zitten kijken.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:17:22 #84
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93792630
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Poumelie het volgende:
Hij zuigt niet zoveel op omdat je hem eerst nat moet maken (uitknijpen) de spons heeft dan al vocht opgenomen en zal niet veel meer opnemen
Sounds logical :)

quote:
Enkore is trouwens zo ontzettend schattig! Geweldige man, en die stem!
Ik vind hem ook best wel knap hoor, zou "het er best op kunnen" zeg maar :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weet niet of de beautyblender zijn geld waard is daarom weet ik niet of ik hem moet kopen :P heb er wel eens naar zitten kijken.
Ik ben te lui om 's ochtends dat ding meteen schoon te maken en zie al een schimmelig of crusty sponsje voor me liggen, brrrr :r
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:18:41 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93792700
Oké, epic fail op mn geen-makeup-meer-kopen-deal. :@
Zat wat rond te kijken op youtube en ik vond Ecotools, :9~ schijnen hele goeie brushes te zijn. Dus ik op zoek, natuurlijk niet in Europa te koop. :{
Dus; eBay! :D Yup, te vinden. EN VOOR GEEN GELD MAN!

Dit setje, Bamboo 5 Piece Brush Set:
1x Mineral Powder Brush
1x Concealer Brush
1x Eye Shading Brush
1x Body Kabuki
1x Hemp Linen & Cotton Cosmetic Bag

Voor maar, hou je vast, ja, zitten jullie? ELF DOLLAR! Ja, $11,-!! INCL verzendkosten! :o
Dus gelijk besteld :@ (had nog wat gezichtskwasten nodig namelijk O-))

Oke. Enige wat ik nu echt nog wil is het naked palette :9 :@ O-)
pi_93792952
Ik heb de beautyblender sinds vorige week en gebruik hem sindsdien elke dag voor het opbrengen van mijn foundation. Voor mijn gevoel zuigt hij wel wat foundation op, maar het resultaat is echt heel erg mooi. Foundation opbrengen met een kwast duurt me te lang en dit is echt een perfecte tijdwinner :) Ik heb hem trouwens besteld bij de hier gevreese Boozyshop. Samen met een sigma blending brush waar ik verliefd op ben! Zooo zacht!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:26:03 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793209
Ik heb vandaag een snel maandagochtend make-upje opgedaan.

Avocadoolie op mijn gezicht en extra onder mijn ogen. Daarna Bare Minerals concealer onder mijn ogen aangebracht met een fluffy blending kwast (HEMA).
Toen met mijn korte smudgebrush (Sephora) Catrice "I'm a coal girl" aangebracht als gesmudgde eyeliner. Dik aangezet boven mijn oog, met name aan de buitenkant/hoek (richting oor, omdat ik amandelvormige ogen heb) en toen licht onder mijn onderste wimperrand. Dit ook met name aan de buitenkant/hoek.
Als laatste mascara opgedaan, de Atomic van Sephora, best wel tevreden over, maar Masterpiece is toch fijner, de Atomic geeft meer volume, maar wordt ook hard op mijn wimpers, je voelt het dus echt zitten. Wel goed zwart, separeert goed, fijn borsteltje en geen klonten, alleen dus harde wimpers.
Maar goed, voor die 3,33 euro, ga ik niet klagen :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:28:39 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793422
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Oké, epic fail op mn geen-makeup-meer-kopen-deal. :@
Zat wat rond te kijken op youtube en ik vond Ecotools, :9~ schijnen hele goeie brushes te zijn. Dus ik op zoek, natuurlijk niet in Europa te koop. :{
Dus; eBay! :D Yup, te vinden. EN VOOR GEEN GELD MAN!
[ afbeelding ]
Dit setje, Bamboo 5 Piece Brush Set:
1x Mineral Powder Brush
1x Concealer Brush
1x Eye Shading Brush
1x Body Kabuki
1x Hemp Linen & Cotton Cosmetic Bag

Voor maar, hou je vast, ja, zitten jullie? ELF DOLLAR! Ja, $11,-!! INCL verzendkosten! :o
Dus gelijk besteld :@ (had nog wat gezichtskwasten nodig namelijk O-))

Oke. Enige wat ik nu echt nog wil is het naked palette :9 :@ O-)
Niccccccccccce!
Die shading brush is qua soort en maat kwast ook ideaal om je ogen af te poederen of om zoals ik dus doe poederconcealer onder of boven je ogen aan te brengen.
En als er dan nog wat aan mijn kwast zit, tip ik ook meteen wat rode puistjes/vlekjes aan of tip wat rond mijn neusvleugels (altijd rood daar).
  maandag 7 maart 2011 @ 22:29:39 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93793512
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Beije het volgende:
Ik heb de beautyblender sinds vorige week en gebruik hem sindsdien elke dag voor het opbrengen van mijn foundation. Voor mijn gevoel zuigt hij wel wat foundation op, maar het resultaat is echt heel erg mooi. Foundation opbrengen met een kwast duurt me te lang en dit is echt een perfecte tijdwinner :) Ik heb hem trouwens besteld bij de hier gevreese Boozyshop. Samen met een sigma blending brush waar ik verliefd op ben! Zooo zacht!
Oh cool :D Leuk dat dat ei zo goed bevalt :D
En schoonmaken? Doe je dat echt met dat bijgevoegde spul of ook wel eens met iets anders? En gaat dat makkelijk?
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een snel maandagochtend make-upje opgedaan.

Avocadoolie op mijn gezicht en extra onder mijn ogen. Daarna Bare Minerals concealer onder mijn ogen aangebracht met een fluffy blending kwast (HEMA).
Toen met mijn korte smudgebrush (Sephora) Catrice "I'm a coal girl" aangebracht als gesmudgde eyeliner. Dik aangezet boven mijn oog, met name aan de buitenkant/hoek (richting oor, omdat ik amandelvormige ogen heb) en toen licht onder mijn onderste wimperrand. Dit ook met name aan de buitenkant/hoek.
Als laatste mascara opgedaan, de Atomic van Sephora, best wel tevreden over, maar Masterpiece is toch fijner, de Atomic geeft meer volume, maar wordt ook hard op mijn wimpers, je voelt het dus echt zitten. Wel goed zwart, separeert goed, fijn borsteltje en geen klonten, alleen dus harde wimpers.
Maar goed, voor die 3,33 euro, ga ik niet klagen :D
Klinkt goed :D *O* Foto's? :D
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Niccccccccccce!
Die shading brush is qua soort en maat kwast ook ideaal om je ogen af te poederen of om zoals ik dus doe poederconcealer onder of boven je ogen aan te brengen.
En als er dan nog wat aan mijn kwast zit, tip ik ook meteen wat rode puistjes/vlekjes aan of tip wat rond mijn neusvleugels (altijd rood daar).
Thanks! :D
Ja idd :D Zoiets dacht ik ook al. :D Geweldig. O+
Precies :Y
Erg he, heb ik ook vaak idd. :r Thank god for foundation/concealer _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 22:35:44 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793924
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Klinkt goed :D *O* Foto's? :D
Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...
Het was een supersimpel lookje, weinig te zien op foto denk ik, zeker hoe ik fotografeer.

quote:
[..]

Thanks! :D
Ja idd :D Zoiets dacht ik ook al. :D Geweldig. O+
Precies :Y
Erg he, heb ik ook vaak idd. :r Thank god for foundation/concealer _O_
Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen! :D
  maandag 7 maart 2011 @ 22:38:21 #91
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93794110
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Poumelie het volgende:
Netjes Lindytje! Wat voor 'n merken kwasten zitten er zoal tussen?
Een beeeetje mac, Make-up studio, Sigma, Bodyshop, twee e.l.f.-kwastjes en nog wat losse geloof ik..
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 maart 2011 @ 22:47:16 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93794685
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...
Het was een supersimpel lookje, weinig te zien op foto denk ik, zeker hoe ik fotografeer.

[..]

Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen! :D
He jammer. :P Ja snap het, bij mij lukken foto's ook maar zelden.
Maar toch leuk *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 23:03:35 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93795624
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He jammer. :P Ja snap het, bij mij lukken foto's ook maar zelden.
Maar toch leuk *O*
Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver ;)
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar :P
  maandag 7 maart 2011 @ 23:09:28 #94
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93795904
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver ;)
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar :P
Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal wel :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 23:12:47 #95
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93796090
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal wel :Y
Ik snap daar geen kloot van :D
Daar heb ik toch een vent voor :D
  maandag 7 maart 2011 @ 23:25:01 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93796730
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik snap daar geen kloot van :D
Daar heb ik toch een vent voor :D
Hahahaha!!!
Macro-stand is de stand met het bloemetje ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 23:28:32 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93796926
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hahahaha!!!
Macro-stand is de stand met het bloemetje ;)
Sounds like astrofysics to me :P
Ik ga het wel eens een keertje uitzoeken, hahaha!
Vorige keer dat ik iets uitprobeerde met de camera liet ik hem vallen en wassie stuk...
  maandag 7 maart 2011 @ 23:34:45 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93797247
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sounds like astrofysics to me :P
Ik ga het wel eens een keertje uitzoeken, hahaha!
Vorige keer dat ik iets uitprobeerde met de camera liet ik hem vallen en wassie stuk...
Bwhehehehe!! Laat dan toch je vent het maar uitzoeken, bij nader inzien ;)
pi_93803502
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh cool :D Leuk dat dat ei zo goed bevalt :D
En schoonmaken? Doe je dat echt met dat bijgevoegde spul of ook wel eens met iets anders? En gaat dat makkelijk?

Ik maak hem inderdaad schoon met het bijgevoegde spul. Twee keer pompen, beetje inwrijven, uitspoelen en klaar is kees.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:18:16 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_93804139
Ah, hier zat 'ie.

UD naked palette was incl. verzenden trouwens. En de primer potion is hendig, zaterdagavond plus hele zondag en oogmakeup zat nog steeds perfect. (En nee, da's geen gewoonte :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')