Die kerel is zooo foutquote:
Ja, naar dat ding was ik idd ook wel benieuwd! Lijkt super te werken, maar heb toch het idee dat zo'n spons veel product opneemt, meer dan een kwast... Of heb ik het mis?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een foundationkwast van 25 euro en die doet zijn werk geweldig! Mijn boozyfoundationkwast daarentegen is heel slap zodat je vet snel strepen krijgt.
Iemand hiero met een beautyblender trouwens?
HAHAHAHA jaquote:
Ik gebruik hem nat. Ik laat hem eerst helemaal nat worden (vocht opzuigen) en dan knijp ik hem heel goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je gebruikt hem gewoon droog? Niet nat?
Sounds logicalquote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Poumelie het volgende:
Hij zuigt niet zoveel op omdat je hem eerst nat moet maken (uitknijpen) de spons heeft dan al vocht opgenomen en zal niet veel meer opnemen
Ik vind hem ook best wel knap hoor, zou "het er best op kunnen" zeg maarquote:Enkore is trouwens zo ontzettend schattig! Geweldige man, en die stem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te lui om 's ochtends dat ding meteen schoon te maken en zie al een schimmelig of crusty sponsje voor me liggen, brrrrquote:Weet niet of de beautyblender zijn geld waard is daarom weet ik niet of ik hem moet kopenheb er wel eens naar zitten kijken.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Niccccccccccce!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Oké, epic fail op mn geen-makeup-meer-kopen-deal.
Zat wat rond te kijken op youtube en ik vond Ecotools,schijnen hele goeie brushes te zijn. Dus ik op zoek, natuurlijk niet in Europa te koop.
Dus; eBay!Yup, te vinden. EN VOOR GEEN GELD MAN!
[ afbeelding ]
Dit setje, Bamboo 5 Piece Brush Set:
1x Mineral Powder Brush
1x Concealer Brush
1x Eye Shading Brush
1x Body Kabuki
1x Hemp Linen & Cotton Cosmetic Bag
Voor maar, hou je vast, ja, zitten jullie? ELF DOLLAR! Ja, $11,-!! INCL verzendkosten!
Dus gelijk besteld(had nog wat gezichtskwasten nodig namelijk
)
Oke. Enige wat ik nu echt nog wil is het naked palette![]()
![]()
Oh coolquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Beije het volgende:
Ik heb de beautyblender sinds vorige week en gebruik hem sindsdien elke dag voor het opbrengen van mijn foundation. Voor mijn gevoel zuigt hij wel wat foundation op, maar het resultaat is echt heel erg mooi. Foundation opbrengen met een kwast duurt me te lang en dit is echt een perfecte tijdwinnerIk heb hem trouwens besteld bij de hier gevreese Boozyshop. Samen met een sigma blending brush waar ik verliefd op ben! Zooo zacht!
Klinkt goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een snel maandagochtend make-upje opgedaan.
Avocadoolie op mijn gezicht en extra onder mijn ogen. Daarna Bare Minerals concealer onder mijn ogen aangebracht met een fluffy blending kwast (HEMA).
Toen met mijn korte smudgebrush (Sephora) Catrice "I'm a coal girl" aangebracht als gesmudgde eyeliner. Dik aangezet boven mijn oog, met name aan de buitenkant/hoek (richting oor, omdat ik amandelvormige ogen heb) en toen licht onder mijn onderste wimperrand. Dit ook met name aan de buitenkant/hoek.
Als laatste mascara opgedaan, de Atomic van Sephora, best wel tevreden over, maar Masterpiece is toch fijner, de Atomic geeft meer volume, maar wordt ook hard op mijn wimpers, je voelt het dus echt zitten. Wel goed zwart, separeert goed, fijn borsteltje en geen klonten, alleen dus harde wimpers.
Maar goed, voor die 3,33 euro, ga ik niet klagen
Thanks!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niccccccccccce!
Die shading brush is qua soort en maat kwast ook ideaal om je ogen af te poederen of om zoals ik dus doe poederconcealer onder of boven je ogen aan te brengen.
En als er dan nog wat aan mijn kwast zit, tip ik ook meteen wat rode puistjes/vlekjes aan of tip wat rond mijn neusvleugels (altijd rood daar).
Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...quote:
Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen!quote:[..]
Thanks!![]()
Ja iddZoiets dacht ik ook al.
Geweldig.
Precies![]()
Erg he, heb ik ook vaak idd.Thank god for foundation/concealer
Een beeeetje mac, Make-up studio, Sigma, Bodyshop, twee e.l.f.-kwastjes en nog wat losse geloof ik..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Poumelie het volgende:
Netjes Lindytje! Wat voor 'n merken kwasten zitten er zoal tussen?
He jammer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...
Het was een supersimpel lookje, weinig te zien op foto denk ik, zeker hoe ik fotografeer.
[..]
Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen!
Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te verquote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jammer.Ja snap het, bij mij lukken foto's ook maar zelden.
Maar toch leuk
Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal welquote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar
Ik snap daar geen kloot vanquote:Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal wel
Hahahaha!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap daar geen kloot van
Daar heb ik toch een vent voor
Sounds like astrofysics to mequote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha!!!
Macro-stand is de stand met het bloemetje
Bwhehehehe!! Laat dan toch je vent het maar uitzoeken, bij nader inzienquote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sounds like astrofysics to me
Ik ga het wel eens een keertje uitzoeken, hahaha!
Vorige keer dat ik iets uitprobeerde met de camera liet ik hem vallen en wassie stuk...
Ik maak hem inderdaad schoon met het bijgevoegde spul. Twee keer pompen, beetje inwrijven, uitspoelen en klaar is kees.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh coolLeuk dat dat ei zo goed bevalt
![]()
En schoonmaken? Doe je dat echt met dat bijgevoegde spul of ook wel eens met iets anders? En gaat dat makkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |