quote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Is er iemand die Ultimate Shine gebruikt en deze wil ruilen tegen "New"?
Ik heb namelijk nog een US liggen (helemaal nieuw, niet gebruikt), maar ik wil liever New hebben i.p.v. deze.
Ik vind 'm wel lekker, maar ik ben blij dat ik 'm nooit zelf gekocht hebquote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Nune het volgende:
Vind je hem wel lekker Etcetera? Ik kan me voorstellen dat je het helemaal niks vind, zo'n chemisch zoete lucht.
Had je hem maar wel gekocht!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lekker, maar ik ben blij dat ik 'm nooit zelf gekocht heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je hem maar wel gekocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil jij geen US shampoobaar?quote:
Aangezien er over de hele wereld winkels zitten, ze niet alleen zeep maar ook shampoo, maskers, crèmes en scrubs verkopen en hackers vermoeden dat er geld te halen valt via de website (UK site was gehackt ergens in januari) vermoed ik dat deze winkel niet zomaar over de kop gaatquote:Op zondag 6 maart 2011 14:53 schreef Beardy het volgende:
Okee, winkels dus die alleen zeep verkopen.
In Spijkenisse was er een tijd lang een winkel die alleen zeep verkocht. DIe is nu weg (gek hé, het was er altijd ook zó gigantisch druk). Die winkel zat in het centrum van Spijkenisse, dus passerend publiek genoeg. Schat een alleen zeep winkel dus als redelijk kansloos in.
(off topic; in Spijkenisse is er sinds kort een winkel met alleen taart decoratie dingetjes. Gevestigd in een beetje dooie hoek van een klein winkelcentrumpje. Heb geprobeerd met mensen weddenschappen af te sluiten over hoe lang dát winkeltje het uithoudt, maar niemand wilde er op inzetten dat het NIET over de kop zal gaan)
Je mag hem alsnog sturen hoor.quote:
Nee joh!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Je mag hem alsnog sturen hoor.Ik heb alleen geen New voor je.
Ik wil geen extra solidbar, want ik heb er al 2quote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef Nune het volgende:
Nou ja aangezien PayPal zo vriendelijk deed laatst kan ik hem altijd nog voor je meebestellen als je hem voor die tijd niet te pakken krijgt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil geen extra solidbar, want ik heb er al 2![]()
En dan zou "new" nummer 3 zijn en ik gebruik ze amper
Ja? Hmm... Haha.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:06 schreef -Peach het volgende:
Oh ik gebruik de solids toch best vaak ter afwisseling. Ook heul handig op vakantie
Nee, zegt mij nietsquote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Kent iemand Smaragdine? Ben even mijn next order aan het plannen, wil veullll retro's meebestellen.
Oh en qua conditioner: Ik heb lang, veel, dik haar. Gaat snel klitten en pluist.
Ben ik dan beter af met Okra of met Forever in Bloom?
Karma was kak, m'n haar is nog nooit zo ondoorkambaar geweest als toenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Hmm... Haha.
Ik heb nog een "platte" karma liggen en die heb ik wel veel gebruikt, maar nu niet meer.
En ik had ook nog een andere... Hard ofzo? Maar die is al een tijdje op!
[..]
Ik vond het wel meevallen.. Maar wel apart, want Karma is toch twee in één of niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Karma was kak, m'n haar is nog nooit zo ondoorkambaar geweest als toenIk heb nu Seanik en Hybrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |