hela, ik ahd een andere TT in gedachtenquote:
Ik mocht de TT doen alleen ik kon even geen topic openen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kaalheid! Ik had minstens een leuk naamtopic voor iemand verwacht!
Oh, ik wilde een TT met jouw naam erinquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mocht de TT doen alleen ik kon even geen topic openen.
Teamwork, JWZ!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mocht de TT doen alleen ik kon even geen topic openen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ondervind dat ik fan ben van walgelijk zoetsappige sms'jes!
Jaa... Ik weet nu wel beter, van hoe ze 'echt' zijn zeg maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Kally het volgende:
Weet je Lutte, je bent heel herkenbaar met het naar de zin maken enzo, maar uiteindelijk moet je ervoor zorgen dat jij het naar je zin hebt, dus je stopt ermee....nu.
En wie moet ik slaan?
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa... Ik weet nu wel beter, van hoe ze 'echt' zijn zeg maar.
Vooral Anne.
En nu krijg ik weer een krabbel: Gaan Lieve en haar vriendinnen naar de markt?
Ja achterlijke breedbekkikker vraag dat aan haar!!
Ja echt hè? Ik bén Lieve niet en Lieve is mij niet en wij spreken elkaar ook niet secondelijks!!! Dus als je iets met mij wilt regelen vraag dat dan aan mij!!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, wees jij maar verliefd
[..]
Zo irritant is dat, alsof jullie niet voor jezelf kunnen spreken
1000quote:Op zondag 6 maart 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
. Succes Kally
. Hoeveel stukjes heeft ie?
Ja dan loopt je bonus opquote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat als je sneller die sterretjes achter elkaar klikt dat je je dan ook meer geld krijgt
[/cv]
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Lutte het volgende:
Nu vraagt mama of ik met haar en papa naar de optocht wil. Nee. Gewoon nee.
Ja, niet met papa en mama, die doen het alleen om mij een plezier te doen (zelf willen ze helemaal niet) en ze hebben al de hele dag ruzie. Daar ga ik geen twee uur bijstaan, dat overleef ik niet.quote:
Ik snap het niet helemaal.. Je wilt er graag naartoe, maar omdat je daarvoor met hun meemoet doe je het niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, niet met papa en mama, die doen het alleen om mij een plezier te doen (zelf willen ze helemaal niet) en ze hebben al de hele dag ruzie. Daar ga ik geen twee uur bijstaan, dat overleef ik niet.
Je snapt het inderdaad niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.. Je wilt er graag naartoe, maar omdat je daarvoor met hun meemoet doe je het niet.
Nja, op zich wel goed dat ze dat wel voor je willen doen. Maar dit is dus niet helemaal de manier iddquote:Op zondag 6 maart 2011 13:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je snapt het inderdaad niet.
Ik wil wel, alleen zij willen niet. Dus als ze gaan, doen ze het alleen voor mij. Ze hebben al de hele dag ruzie, dus dan sta ik daar met twee chagrijnige mensen die elkaar negeren, nepgezellig doen voor mij... Dat hoeft echt niet.
En het is met hen.
Neem een toyboy... opgelost, slotjequote:Op zondag 6 maart 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Waarom zijn alle goddelijke mannen te jong voor me? En mannen van mijn leeftijd saai
Dank jequote:Op zondag 6 maart 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Waarom zijn alle goddelijke mannen te jong voor me? En mannen van mijn leeftijd saai
quote:
Of ze zijn homoseksueel!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
Auto-refresh/update doet het niet meerquote:Op zondag 6 maart 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
waarom moet ik F5'en en doet auto-update het niet
Dat is altijd al een probleem geweest jaquote:
Ik ga even kijken, ik zit meestal alleen op CVquote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Kally en alle andere die mij op Facebook of Hyves hebben. MIjn nieuwe kapsel is een stuk beter dan dat half lange van eerst he?
Dank jequote:Op zondag 6 maart 2011 13:58 schreef Kally het volgende:
Ja dit is inderdaad beter, staat wat frisser
Ik dacht 'waar heb jij het over?' maar je hebt het over die puzzelquote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Jeetje, die rand, alles is donker van kleur, lekker moeilijk
Yepzzzzquote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht 'waar heb jij het over?' maar je hebt het over die puzzel
Simsquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even gamenThe Sims op de Xbox
of zombies neerknallen?
Zombiesquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even gamenThe Sims op de Xbox
of zombies neerknallen?
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zombies
Iemand moet dat doen... stel je voor dat de wereld door hun wordt overgenomen!
Dat is knapquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Kally het volgende:
Oke, nu snap ik waarom puzzelen met mij niet leuk is, ik grijp zo stukjes uit de doos en leg ze aan
Ik zie gewoon waar ze moeten
Oke, ik heb zo'n rol dus kan ik hem mee naar huis nemenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Puzzelen is gezellie
Zullen we een puzzel meenemen naar de meet
Ik snap niet hoe dat werktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik heb zo'n rol dus kan ik hem mee naar huis nemen
ik vind dat lekker knus, met z'n allen om die puzzel heenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik heb zo'n rol dus kan ik hem mee naar huis nemen
Deden we op mijn vorige woonplek ook wel eens. Huisgenote had veel puzzels van 1000 stukjes dus die samen met haar en begeleiding meestal in het weekend rond de tafel in de keuken zitten puzzelen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat lekker knus, met z'n allen om die puzzel heenKoppie thee erbij, lekker kletsen en puzzelen
misschien krijg ik dat nog?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik dacht dat je gewoon een brief met zo'n sleutelkaart kreeg opgestuurd
Okidokiquote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien krijg ik dat nog?
Zal morgen eens kijken, de uitdraai ligt op me werk namelijk
puzzelenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deden we op mijn vorige woonplek ook wel eens. Huisgenote had veel puzzels van 1000 stukjes dus die samen met haar en begeleiding meestal in het weekend rond de tafel in de keuken zitten puzzelen.
Die zijn leuk jaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
puzzelen![]()
ik heb bijna alle van Haasteren puzzels
Mijn zieke geest pakte deze tekst heel anders opquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik deed het ook wel eens met mijn moeder, ook wel leuk..
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn zieke geest pakte deze tekst heel anders op
Begrijp ikquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Ohw sorry...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
Maar het is gewoon al bijna 5 jaar geleden dat ze stierf..
Tijd vliegt..
mijn moeder is ook 5 jaar geleden gestorvenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
Maar het is gewoon al bijna 5 jaar geleden dat ze stierf..
Tijd vliegt..
Ik verwijt jou niks hoorquote:
Aiquote:Op zondag 6 maart 2011 15:24 schreef crv het volgende:
[..]
mijn moeder is ook 5 jaar geleden gestorven
Ik denk ook wel dat jij een hele goeie band met haar hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef Kally het volgende:
Ik zit net te denken dat ik mazzel heb dat mijn moeder nog leeft, zonder haar zou ik het een heel stuk moeilijker hebben nu, ze is echt een rots voor me
Ja heb ik ook wel, mits we niet de hele dag samen zijn, dat gaat fout, lijken teveel op elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat jij een hele goeie band met haar hebt
..en ze woont ook nog lekker dichtbij
Ah ja, zelfde karakters botsenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel, mits we niet de hele dag samen zijn, dat gaat fout, lijken teveel op elkaar.
Okee . nee hoor. Ik kan daar wel om lachen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 'sorry' was vanwege die 'grap' van net, die misschien een beetje misplaatst was
Mooi zoquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee . nee hoor. Ik kan daar wel om lachen hoor
Ik vind Chantal ookquote:Op zondag 6 maart 2011 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Petticooaaatt petticooaaaatt in roze lila geel of rood.. Chantal is
79quote:Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwijt jou niks hoor
[..]
Ai![]()
Op welke leeftijd? als ik vragen mag. (mijn moeder was 55)
Okee, dat is wel een mooiere leeftijd, wat het niet minder pijnlijk maakt natuurlijk..quote:
Tzatzikiquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
Ik lig hier met 4 kussens op de bank, laptop op schoot en op tafel stokbrood met tzatziki!
en hoe ga je nu bij die stokbrood en Tzatziki komenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
Ik lig hier met 4 kussens op de bank, laptop op schoot en op tafel stokbrood met tzatziki!
Ik ren al .........zoefffffffffffffffquote:
Dat is de Zirtaki toch? Of zoietsquote:
Neehee de ouderwetsequote:
Op zijn Grieks zoner jumpquote:
Ja geloof het welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die Griekse dans heet de Zirtaki?
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die Griekse dans heet de Zirtaki?
ik weet niet wat jij op hebt maar of je bent dronken of je hebt een nieuw brilletje nodigquote:
Van komkommer wordt je melig..quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij op hebt maar of je bent dronken of je hebt een nieuw brilletje nodig
Ik ga er goed van puzzelenquote:
quote:
Mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo boven aan de slag denk ik.
Beneden is het voort altijd netjes, heb een paar maanden terug alles in dozen gedaan en op alle dozen een etiketje geplakt, heerlijk.
Lutte is Dyslectisch, die mag taalfouten makenquote:
O dus dan alleen? Okee, dan gaan we tegen de rest lekker taalnazi spelenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lutte is Dyslectisch, die mag taalfouten maken
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O dus dan alleen? Okee, dan gaan we tegen de rest lekker taalnazi spelen
nou dan kan ik me lol opquote:Op zondag 6 maart 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O dus dan alleen? Okee, dan gaan we tegen de rest lekker taalnazi spelen
Precies, ik ook, gaat heerlijk gezellig worden dan hierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het is nog heul niet zeker.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lutte is Dyslectisch, die mag taalfouten maken
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Ik vind het sowieso gezeur, zolang je snapt wat er bedoelt wordt.
Bedoeld.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Ja op mijn werk let ik op, hier niet, lekker belangrijkquote:
+ 1quote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Ik zou het doenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil een twitterknop bij elke post... dan had ik deze geretweet(of met een 'd')
ik vindt het primaquote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
En nog wat ik blijf bedoelt nu met een T zeggen, en weet je waarom? Ja jij weet dat wel
ken je nagaan wat we gewend zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog niemand tegen mij als mod in opstand is gekomen, ik ben kei irritant.
Ik ga denk ik binnenkort wat foto's maken en die klaar zetten, mocht je ooit doorschuiven naar ONZ>quote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog niemand tegen mij als mod in opstand is gekomen, ik ben kei irritant.
Soms wel jaquote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Huh?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort wat foto's maken en die klaar zetten, mocht je ooit doorschuiven naar ONZ>
quote:
Zelfde als gisteren, maar dan nu opgewarmd in de magnetronquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren, maar dan nu opgewarmd in de magnetron
Dat dusquote:
Owww dat magquote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij vindt mij irri, dan vind ik jou ook irri
ja maar jij bent een modquote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij vindt mij irri, dan vind ik jou ook irri
Van Bonnie en Clyde, dat was toen ik met Bella topics aan het openen wasquote:
de vrouw van Clydequote:
Van zo'n instelling krijg ik echt jeukquote:Op zondag 6 maart 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Dat drankorgel.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef iBenny het volgende:
Ohw ik dacht aan... 'Bonnie, Boooonnniiiee, Bonnie kom je buiten spelen?!'
Ik bedoel dus dat ik ze ook wel lees (ook van mezelfquote:Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van zo'n instelling krijg ik echt jeuk. Ik vind dat iedere fout afleidt van de boodschap, dus dat er minder aandacht is voor wat er bedoeld wordt, omdat er een fout staat.
Niet dat ik iemand ben die constant loopt te verbeteren, want dat is a) irritant (en bevordert ook de discussie niet) en b) ik ben zelf ook niet heilig qua spelfouten.
Dat geld alleen als je op die fouten letquote:Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van zo'n instelling krijg ik echt jeuk. Ik vind dat iedere fout afleidt van de boodschap, dus dat er minder aandacht is voor wat er bedoeld wordt, omdat er een fout staat.
Niet dat ik iemand ben die constant loopt te verbeteren, want dat is a) irritant (en bevordert ook de discussie niet) en b) ik ben zelf ook niet heilig qua spelfouten.
Nou ja, er op letten... ik zie ze gewoon. Vanzelf, als ik lees wat er staatquote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geld alleen als je op die fouten let![]()
Ik lees er overheen dus komt de boodschap gewoon binnen
En nu moest ik op mijn handen gaan zittenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geld alleen als je op die fouten let![]()
Ik lees er overheen dus komt de boodschap gewoon binnen
dus in je onderbustzijn ben je op dat soort dingen gefocussed en let je eigenlijk al minder op de boodschapquote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er op letten... ik zie ze gewoon. Vanzelf, als ik lees wat er staat.
'Hoor' jij het ook als iemand hen/hun of dan/als fout zegt? Dat heb ik namelijk, dat is echt een automatisme.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er op letten... ik zie ze gewoon. Vanzelf, als ik lees wat er staat.
Je doet het expres hequote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
dus in je onderbustzijn ben je op dat soort dingen gefocussed en let je eigenlijk al minder op de boodschap
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu moest ik op mijn handen gaan zitten
Hun/hen niet zo, dat glipt er nog wel eens tussendoor, dan/als vroeger totaal niet, maar tegenwoordig welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Hoor' jij het ook als iemand hen/hun of dan/als fout zegt? Dat heb ik namelijk, dat is echt een automatisme.
quote:
quote:
Of allebei.quote:
ik weet nog niet wat ik krijgquote:
Oeh ook lekker, en appelmoes?quote:
dat lijkt me niet lekkerquote:
Fetaquote:
Oh die salade maak ik wel met de meet, voor degene die het lusten dan, want miranda hoeft dat sowieso al niet.quote:
dat lijkt me ook lekkerquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh die salade maak ik wel met de meet, voor degene die het lusten dan, want miranda hoeft dat sowieso al niet.
quote:
Ik met mijn zieke geest.......quote:
quote:
Nee, om eerlijk te zijn, ik moet er momenteel niet aan denkenquote:
Ja maar dan denk ik niet zoquote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Een paar posts geleden zei ik het ook tegen jou!
Wel als ik het tegen crv zeg?!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik niet zo
Wat is dat programma slecht zeg, op RTL4
Nou eigenlijk ook niet, maar nu even welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel als ik het tegen crv zeg?!
Welke? Bende bij de beesten ja
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ook niet, maar nu even wel
Ja dat programma
Echt serieus, wie verzint dat?quote:
Neequote:
Ja TV moment van het jaar. Hoe die Laurens het ook uitspreektquote:
Verstandigquote:Op zondag 6 maart 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik thuis ben ga ik douchen en slapen..
Dan was de rest echt dramatischquote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Het heeft al een keer over de miljoen gescoord
Ik ook niet... van dat hele album nietquote:Op zondag 6 maart 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Trijntje kan echt wel goed zingen, maar ik vind er echt geen ene zak aan
Ik heb haar nooit wat gevonden, maar toen sprak ze wel meer aan jaquote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... van dat hele album niet
Vroeger -met Het water, Vlieg met me mee, enzo- was ze/het nog tof.
Stomp hem op zijn neusquote:Op zondag 6 maart 2011 17:55 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil contact met een jongen, en ik kan aan zn nummer komen.. Vraag het aan een persoon, maar die vind mij leuk () en die snapt t niet dat ik hem niet leuk vind geloof ik..
of juist wel.. Want hij geeft dat nummer niet..
ik roggel eerst dat nummer, en daarna zeg k dat k m nie moe nie!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een mes of pistool op zijn hoofd zetten. Doen ze hier ook bij buschauffeurs en dan geven ze je wel wat je wilt
Disclaimer:
Buschauffeurs, dit meen ik natuurlijk niet. Ik wens jullie bij het instappen elke morgen 'goedemorgen' en elke middag een goedemiddag. Daarbij kijken jullie me soms stomverbaasd aan dat iemand dat tegen jullie zegt, maar dat geeft niks.. Bedankt voor het vervoeren van mensen
Jij quote een tekst die ik verwijder... foeiquote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik roggel eerst dat nummer, en daarna zeg k dat k m nie moe nie!
Het is echt zo...quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
Dat is inderdaad best erg, dat ze schrikken van een goedemorgen, ik vind het niet meer dan normaal
Of dat je ze zo aankijken met een arrogante bakkes van wat kan mij dat schelen..quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
Dat is inderdaad best erg, dat ze schrikken van een goedemorgen, ik vind het niet meer dan normaal
Ja maar jij houdt ook hele gesprekken tegen onschuldige jongetjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is echt zo...
Ik zeg ook wel eens tegen voorbijgangers 'goededag' ofzo en dan wordt je ook vreemd aangekeken. En oudjes houden zelfs hun tas soms extra stevig tegen zich aan
Ja het is echt te triest voor woorden, maar wel klappen als een piloot geland is, dat is zijn werkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is echt zo...
Ik zeg ook wel eens tegen voorbijgangers 'goededag' ofzo en dan wordt je ook vreemd aangekeken. En oudjes houden zelfs hun tas soms extra stevig tegen zich aan
Dat vind ik nog erger, dan ben je beleefd en is het weer niet goedquote:Op zondag 6 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of dat je ze zo aankijken met een arrogante bakkes van wat kan mij dat schelen..
Ik praat ook tegen alles en iedereenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook hele gesprekken tegen onschuldige jongetjes.
Was je weg dan?quote:
Ik heb er geen moeite mee, alleen soms wil ik nogal snel wat doen en dan zit ik er niet echt op te wachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg niet zo snel goedemorgen of hallo tegen mensen, maar als ze het tegen mij zeggen, groet ik gewoon terug. Vaak heb ik wel moeite als mensen dan een gesprek met me aanknopen, zoals afgeloepn donderdag bij het verkeerslicht, begon een wild vreemde man tegen me aan te praten. Dan sta ik echt met een mond vol tanden..
Yup... en klap je voor de buschauffeur wordt je vreemd aangekeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is echt te triest voor woorden, maar wel klappen als een piloot geland is, dat is zijn werk
Okee, ja maar jij bent dan misschien wat meer een gezellige kwebbelquote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, alleen soms wil ik nogal snel wat doen en dan zit ik er niet echt op te wachten.
even de schoonpa helpen, uit bed, verschonen (hem en bed) en weer in bed.quote:
maar dat arme jochie verdiende een steuntje in de rugquote:Op zondag 6 maart 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook hele gesprekken tegen onschuldige jongetjes.
Behalve als je uit het buitenland terugkomt, dan mag het wel, alsof de chauffeurs hier niet net zolang rijdenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en klap je voor de buschauffeur wordt je vreemd aangekeken.
Preciiiiieeeesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Behalve als je uit het buitenland terugkomt, dan mag het wel, alsof de chauffeurs hier niet net zolang rijden
hier is dat best nog wel gewoonquote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg niet zo snel goedemorgen of hallo tegen mensen, maar als ze het tegen mij zeggen, groet ik gewoon terug. Vaak heb ik wel moeite als mensen dan een gesprek met me aanknopen, zoals afgeloepn donderdag bij het verkeerslicht, begon een wild vreemde man tegen me aan te praten. Dan sta ik echt met een mond vol tanden..
Is toch ook niet erg, je bent zoals je bentquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja maar jij bent dan misschien wat meer een gezellige kwebbel![]()
Ik ben toch wat teruggetrokkener. Hier op het forum ben ik wel wat losser dan in het echt, heb ik het idee.
Ja dat valt niet meequote:Op zondag 6 maart 2011 18:13 schreef crv het volgende:
[..]
even de schoonpa helpen, uit bed, verschonen (hem en bed) en weer in bed.
Ik had al veel respect voor de zorg en zeker dit soort, maar dat wordt steeds meer
das minder, hoe ?quote:
Nee kloptquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg, je bent zoals je bent
Hij klom op een wagen, viel eraf en kwam eronder, ze waren onderweg naar Belgiëquote:
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Maar soms zou ik toch wel graag wat beter met mensen kunnen praten, hun helpen met hun zorgen..
Maar ach ik heb genoeg andere kwaliteiten en niemand is perfect
sukkel,quote:Op zondag 6 maart 2011 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij klom op een wagen, viel eraf en kwam eronder, ze waren onderweg naar België
Njah, hij liep het verkeer te regelen en moest erop klimmen, ik vind het triestquote:
30 pas toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, hij liep het verkeer te regelen en moest erop klimmen, ik vind het triest
dat wel natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, hij liep het verkeer te regelen en moest erop klimmen, ik vind het triest
Ja, dat is wel erg jong.quote:
Ja, ik hoop toch echt wel ouder te worden dan dat (word over 9 dagen 30)quote:
Dat wordt jij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch echt wel ouder te worden dan dat (word over 9 dagen 30)
Een ongeluk is zo gebeurd en die Neurofibramotose is zo onvoorspelbaar als wat..quote:
Zo is het, positief blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een ongeluk is zo gebeurd en die Neurofibramotose is zo onvoorspelbaar als wat..
Maar daar ga ik niet van uit natuurlijk
Ja iedereen kan op de ene dag op de andere dag een ernstige ziekte krijgen (Bij mij is dan het risico iets groter), maar toch. je weet denk ik wel wat ik bedoel..quote:
Ja, als je daarnaar gaat leven, kun je net zo goed in je bed gaan liggen en niks meer doenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja iedereen kan op de ene dag op de andere dag een ernstige ziekte krijgen (Bij mij is dan het risico iets groter), maar toch. je weet denk ik wel wat ik bedoel..
Lekker met mijn knulletjesquote:
Ja met hun vaderquote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is echt geweldig
Zijn ze er wel eens geweest?
Ik vind disney echt geweldigquote:
Ik ga denk ik in de herfstvakantiequote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind disney echt geweldig
Rob wilt ook weer..... maar geld is echt op
Bij de Plus verkopen ze SpongeBob verrassingseieren. Met dus een Spongebob actie figuur. Ik heb er een stuk of 15 op mijn TV staanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
Oke, ik zit verplicht een kinderei te eten, jongste lust die niet maar wil wel de speeltjes uiteraard
Lekker., Koop ik ook wel eens.quote:
Ja die zijn leukquote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de Plus verkopen ze SpongeBob verrassingseieren. Met dus een Spongebob actie figuur. Ik heb er een stuk of 15 op mijn TV staan
Ik HAD er eentje van Patrick op een slee. Maar die lag op de grond en daar ging ik met mijn voeten vol opstaan, krak zei die..quote:
Ik lus het ook geen twee dagen na elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker., Koop ik ook wel eens.
Maken vind ik moeilijker. Moet ik meestal voor 2 dagen maken, maar de volgende dat is het op de een af andere manier veel minder lekker..
Patrick is baasquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik HAD er eentje van Patrick op een slee. Maar die lag op de grond en daar ging ik met mijn voeten vol opstaan, krak zei die..
Ja die is cool. Octo is ook zo geniaal. De sidekicks zijn gewoon leuker dan de hoofdpersoonquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even douchen, achter ons Spongebob Douchegordijn![]()
![]()
Hoi hoi, hoe is het?quote:
Hoi Siepquote:
Mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi Siep
Lekker weekend achter de rug dus redelijk wel
De griep is verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |