Wat snap je niet, het feit dat je geen vraag stelde of het feit dat je me blokkeerde?quote:
Serieus heb il ergens op geklikt dat niet moest.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef banaantjeEE het volgende:
tong:
fout bij verzenden
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Let op: tong80 wil geen berichtjes van jou ontvangen.
Doe maar eventjes kalm aan tongquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus heb il ergens op geklikt dat niet moest.
Bommel heft ooit 2 dagen zonder stroom gezeten omdat ik de stekker er even uit trok.
Voor mijn ok hoor om me punten afte tekken terwijl ik heel de zaterdag bezig was om het topic levend te houden.
Ik heb schijt aan je punten en daar zit ik hier niet voor te posten
Succes met je arbitrale beslissingen.
Echt de vierde man hier.
Ik laat me niet wegjagen door mierenneukers
Man ik kli8k heel mijn fokhistorie al op de verkeerde knopjes. Je kent tong niet en volgens mij moeten we dat zo hpuden na vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat snap je niet, het feit dat je geen vraag stelde of het feit dat je me blokkeerde?
Ok. Ik ben weg hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe maar eventjes kalm aan tong
Jij bent juist de koning in het doodmaken van deze reeks
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ik ben weg hier.
Succes verder. Hier zie je me niet meer terug.
Succes Banaantje.
Go fuck yourself.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik wil je niet wegjagen hoor, ik wou gewoon even mijn mening geven
Neem geen te overhaaste beslissingen hé tong, dat is nooit goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Go fuck yourself.
En leer fatsoenlijk op internet posten.
Dag Yankee ouwe sportfan
Nieuwe vraag iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat zit je trouwens te janken. Regels zijn regels. Geen nieuwe vraag: -1
Boeiend.
Carl Lewis ?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke atleet won negen keer goud op de Olympische Spelen, op de 100m, 200m, 4x100m estafette en verspringen?
Het was dan ook een lokkertje. En nu weer lief spelen.quote:
Spoiler....Het heeft met indoor te maken en iets met kerst.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je het antwoord nog even in een spoiler zet. Ik gok op Ellen van Langen?
Mooi zo'n WK Veldlopen indoorquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een topic.
Snel volposten lijkt me en met een schone lei beginnen.
.
Andere opties waren natuurlijk jopen, memmen, jetsers, koplampen, bos hout, voorgevel, tetten, enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef Flitspaal het volgende:
Prammen
Borsten
Melkfabriekjes
BH-vullingen
Ballonnen
indeed, sorry voor de vertraging... werkquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef slaveloos het volgende:
indeed, sorry voor de vertraging... werk
we all shine on!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef enilnomrow het volgende:
Niemand weet het antwoord op deze vraag? Andere dan maar weer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |