quote:Op zondag 6 maart 2011 06:12 schreef EggsTC het volgende:
1 de beste nrs ooit gemaakt, dit.
lquid medium
Volg slechts incidenteel ONZ Radio, heb je opnames van je shows online staan?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
als je mijn shows hebt gevolgd , weet je neit beter.
gunther is baasquote:
helaas, meot je maar aanwezig zijn tussen 21 en 23 op vr en za.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volg slechts incidenteel ONZ Radio, heb je opnames van je shows online staan?
Oke, ik zal eens luisteren.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
helaas, meot je maar aanwezig zijn tussen 21 en 23 op vr en za.
ja ik waardeer het zeerquote:Op zondag 6 maart 2011 06:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ow, volgens mij heb ik deze aangevraagd.
trusten, veel plezier in dromenland, liefde en kusjens enzoquote:
liefde enzo voor jou trustenquote:
je hebt wel veel liefde in voorraad.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi ajacied schatjen.. liefde enzo
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2011 06:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi ajacied schatjen.. liefde enzo
Ik ben uitgetuned, ben net wakker enz. wil geen bonkmuziekquote:
ben een liefdevol mens, wil je ook een beetje liefde?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:29 schreef beenieman het volgende:
[..]
je hebt wel veel liefde in voorraad.
ja 2 ons als t kanquote:Op zondag 6 maart 2011 06:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben een liefdevol mens, wil je ook een beetje liefde?
mag het ietsje meer zijn?quote:
onuitputtelijk schat.. ik laad straks weer op als ik ga slapen.. en zolang ik liefde terug krijg blijft het in evenwichtquote:
220 gram liefde voor u... helemaal gratis omdat u zo'n leuk persoon bentquote:Op zondag 6 maart 2011 06:32 schreef beenieman het volgende:
[..]
meer mag altijd maar ik ga er niet meer voor betalen!
dankjee kon t ook wel goed gebruikenquote:Op zondag 6 maart 2011 06:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
220 gram liefde voor u... helemaal gratis omdat u zo'n leuk persoon bent
voor jou altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 06:34 schreef beenieman het volgende:
[..]
dankjee kon t ook wel goed gebruiken
Zit je niet goed in de liefde?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:34 schreef beenieman het volgende:
[..]
dankjee kon t ook wel goed gebruiken
slijmbalquote:Op zondag 6 maart 2011 06:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. ben nu weer ff klaar met slijmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarover?quote:
wth is foundation?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:36 schreef beenieman het volgende:
ze is overmatig foundation gaan gebruiken en dats nr1# afknapper voor mij dus tjaaaaaa
oeh plamuur.. bhaquote:Op zondag 6 maart 2011 06:36 schreef beenieman het volgende:
ze is overmatig foundation gaan gebruiken en dats nr1# afknapper voor mij dus tjaaaaaa
Heb je haar al verteld wat het met je doet dat ze je wensen niet tegemoet wil komen?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:36 schreef beenieman het volgende:
creme voor het gezicht om bruiner soms oranje te lijken en camoufleert puistjes en prutquote:
makeup, je weet wel hoe barbie deruit ziet van oh oh cherso.quote:
ja een beetje had ik nog oké gevonden maar ze is veranderd kwa uitstraling van een schattig mooi slim meisje naar een dombo.quote:
oh, komt me niet bekend voorquote:Op zondag 6 maart 2011 06:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
creme voor het gezicht om bruiner soms oranje te lijken en camoufleert puistjes en prut
dikke troep waar de meiden een lelijke huid van krijgen
Wacht:::: wie is barbiequote:Op zondag 6 maart 2011 06:38 schreef beenieman het volgende:
[..]
makeup, je weet wel hoe barbie deruit ziet van oh oh cherso.
[..]
ja een beetje had ik nog oké gevonden maar ze is veranderd kwa uitstraling van een schattig mooi slim meisje naar een dombo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.combi van plamuur en teveel zonnebank.. tevens dat haar blegh-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
zat te wachten op antwoord van beeniequote:Op zondag 6 maart 2011 06:41 schreef Ajacied422 het volgende:
moeite om pics te vinden? dan zoek ik zelf wel hoor
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wth? Heeft zij een panty over der kop getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.combi van plamuur en teveel zonnebank.. tevens dat haar blegh![]()
punt gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 06:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wth? Heeft zij een panty over der kop getrokken
maar een beetje make up kan dan weer welquote:Op zondag 6 maart 2011 06:42 schreef n8n het volgende:
Plamuur isJe ziet het van een afstand en heeft het karakter dingen erger te maken ipv ze te verhullen
oh dat is wel erg jammerquote:Op zondag 6 maart 2011 06:42 schreef beenieman het volgende:
dit is m'n vriendin voor en na, svp niet opslaan haal pics zo weer weg:
24 jaartjes oudddd
Het kan ook wèl goed gaan inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar een beetje make up kan dan weer wel
Andere vrienden?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:46 schreef beenieman het volgende:
ja gelukkig is der karakter nog wel precies t zelfde, nog steeds verlegen en schattig maar der uitstraling lijkt nu heel arrogant.
wijn op de vroege morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 06:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 sigaretje, wijntje en dan slapen
Probeer er achter te komen wat haar beweegredenen zijn, zonder meteen je oordeel te vellen. Vanuit dat punt kan je het gesprek er over pas beginnenquote:Op zondag 6 maart 2011 06:47 schreef beenieman het volgende:
nope zelfde, ze is t gaan gebruiken door der vriendin dat wel.
schat het is de late nacht voor mijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat het is de late nacht voor mij
Vraag dan verder, waarom vind ze zichzelf niet aantrekkelijk (genoeg) zonder plamuurquote:Op zondag 6 maart 2011 06:49 schreef beenieman het volgende:
Ze voelt zich aantrekkelijker met foundation dan zonder.
met een beetje mazzel gaat het wel weer over.. heb die periode ook gehad toen ik 15 was ofzow.. was over toen ik 17 wasquote:Op zondag 6 maart 2011 06:49 schreef beenieman het volgende:
Ze voelt zich aantrekkelijker met foundation dan zonder.
daarom is het ook zo jammer.. zou denken dat ze dan meer verstand had van wat mooier is en wat nietquote:
omdat ze geen puntgaaf huidje heeft, maar heb der geprobeerd uit te leggen dat de uitstraling die ze nu heeft totaal niet past bij hoe ze daadwerkelijk is.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Vraag dan verder, waarom vind ze zichzelf niet aantrekkelijk (genoeg) zonder plamuur
Uiterlijk is voor meisjes heul belangrijk.. maar jij bent 12 for realquote:Op zondag 6 maart 2011 06:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Man wat maak je je druk om je uiterlijk, geniet van het leven denk ik dan
Bedoel je niet voor dikzakken zoals dezen:quote:Op zondag 6 maart 2011 06:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uiterlijk is voor meisjes heul belangrijk.. maar jij bent 12 for real
IPV negatief commentaar kan je beter positief commentaar geven over waarom je haar zo leuk vond vind (hint. haar uitstraling (die nu anders is))quote:Op zondag 6 maart 2011 06:53 schreef beenieman het volgende:
[..]
omdat ze geen puntgaaf huidje heeft, maar heb der geprobeerd uit te leggen dat de uitstraling die ze nu heeft totaal niet past bij hoe ze daadwerkelijk is.
hoe kom jij aan die foto van mij?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedoel je niet voor dikzakken zoals dezen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die foto van mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben de derde van links.. leuken meisjen he-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
driedubbelevetlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben de derde van links.. leuken meisjen he![]()
meer om van te houden.. jeweettogg liefde enzoquote:
ja ik weetquote:Op zondag 6 maart 2011 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meer om van te houden.. jeweettogg liefde enzo
ik ben de hele volgende week vrij.. YeeYquote:
wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 07:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wanneer was dat ook alweer? 8 maart?
weet ik niet.. ben nu al kwijt waar het over ging.. whahaha ik ga zo echt slapen.. komt niet goed met mij zoquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet.. ben nu al kwijt waar het over ging.. whahaha ik ga zo echt slapen.. komt niet goed met mij zo
sociaal agogisch werker op het momentquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:11 schreef beenieman het volgende:
okeik wou psychologie gaan doen maar zwaar misdrijf op kerfstok staan dus ben maar gewoon voor mezelf gaan werken. Doe nu laminaat leggen bij bedrijven, geen vetpot maar genoeg om huisje autootje etc te betalen.
Het betaald, als je het leuk werk vind.. top toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 07:11 schreef beenieman het volgende:
okeik wou psychologie gaan doen maar zwaar misdrijf op kerfstok staan dus ben maar gewoon voor mezelf gaan werken. Doe nu laminaat leggen bij bedrijven, geen vetpot maar genoeg om huisje autootje etc te betalen.
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word.. bedenk dat wel.. na 25 is het haast niet meer te doenquote:Op zondag 6 maart 2011 07:13 schreef beenieman het volgende:
ben pas 21 dus kan altijd nog gaan studeren.
idd geen behoefte om rijk te zijn als ik mezelf maar kan onderhouden en op vakantie gaan dat soort dingen vind k t best.quote:Op zondag 6 maart 2011 07:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het betaald, als je het leuk werk vind.. top toch?
ik zou snel gaan zoekenquote:Op zondag 6 maart 2011 07:13 schreef beenieman het volgende:
ben pas 21 dus kan altijd nog gaan studeren.
Tegen die tijd heb je als het goed is een andere instelling als je aan een studie begintquote:Op zondag 6 maart 2011 07:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe langer je wacht hoe moeilijker het word.. bedenk dat wel.. na 25 is het haast niet meer te doen
maar het schoolritme oppakken is ook het moeilijkste.. het huiswerk er weer bij etcquote:Op zondag 6 maart 2011 07:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je als het goed is een andere instelling als je aan een studie begint
ditquote:Op zondag 6 maart 2011 07:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het schoolritme oppakken is ook het moeilijkste.. het huiswerk er weer bij etc
Ik zie het voor me.. ze loopt naar hem toe.. en begint spontaan te kreunen en te lekken ze komt daar..quote:Op zondag 6 maart 2011 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
of ga je op een plek schreeuwen, een vrouw die rijk is: kom hier!
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.. ze loopt naar hem toe.. en begint spontaan te kreunen en te lekken ze komt daar..
whahahahaha succes met je liefdesleven wahhahahaquote:
ik kijk wel of ik liefde vindquote:Op zondag 6 maart 2011 07:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahahaha succes met je liefdesleven wahhahaha
ajacied loopt op straat, bukt.. verrek wat ligt daar nou? hij kijkt eens goed, pakt het op.. draait het om.. een bierviltje waarop staat geschreven : Dit is liefdequote:
Een simpele hand is snel gevuldquote:Op zondag 6 maart 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ajacied loopt op straat, bukt.. verrek wat ligt daar nou? hij kijkt eens goed, pakt het op.. draait het om.. een bierviltje waarop staat geschreven : Dit is liefde
vrolijk en blij huppelt ajacied verder.. hij heeft liefde gevonden
Een herenhand is snel gevuldquote:Op zondag 6 maart 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ajacied loopt op straat, bukt.. verrek wat ligt daar nou? hij kijkt eens goed, pakt het op.. draait het om.. een bierviltje waarop staat geschreven : Dit is liefde
vrolijk en blij huppelt ajacied verder.. hij heeft liefde gevonden
dat is jammer en iets om blij te zijn tegelijkertijdquote:
ik ben een uurtje wakkerrrrrquote:Op zondag 6 maart 2011 07:23 schreef beenieman het volgende:
als je niet weet hoe t voelt, weet je ook niet wat je mist. dus boeit me niet echt, merk wel dat ik al lang wakker ben nu
ik begin over mij moeheid heen te rakenquote:Op zondag 6 maart 2011 07:23 schreef beenieman het volgende:
als je niet weet hoe t voelt, weet je ook niet wat je mist. dus boeit me niet echt, merk wel dat ik al lang wakker ben nu
ik zou lekker gaan slapenquote:Op zondag 6 maart 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik begin over mij moeheid heen te raken
oeh heb je inkakmomentje?quote:
dat kan ook zonder iets op te hebben hoorquote:
blijfquote:Op zondag 6 maart 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga denk ik ff pitten enzo... trusten.. liefde enzo voor jullie piepels..
dag schatjens enzo
moe enzo.. sorry schatje.. heb nog drukke middag/avond.. kusjen liefdequote:
er staat nog net geen rip voor lol. truste liefdequote:
trustenquote:Op zondag 6 maart 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er staat nog net geen rip voor lol. truste liefde
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moe enzo.. sorry schatje.. heb nog drukke middag/avond.. kusjen liefde
liefde voor jouquote:Op zondag 6 maart 2011 07:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
potjandorie.. waarom krijg ik van niemand liefde terug.. zo kan ik niet slapen natuurlijk
aaah liefdequote:
jaaaa daar word ik blij vanquote:
liefde voor mij, liefde voor jou. Alles is liefdequote:Op zondag 6 maart 2011 07:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah liefde
[..]
jaaaa daar word ik blij van
thx schatjens
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:34 schreef beenieman het volgende:
straks, kga ff isolator hasj halen. ik woon lombok, tegen over shabab
quote:Op zondag 6 maart 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 post voor het slapen gaan
Bruno YeeY sorry.. vin mooi YeeY
trusten
Ik sliep rond een uur of 10 al gisteravondquote:
Gaaf! Ik heb gister een goor bier gedronken joh! Ik denk dat jij het wel lekker zou vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep rond een uur of 10 al gisteravond
Ik weet nu al dat ik het niet lekker zal vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb gister een goor bier gedronken joh! Ik denk dat jij het wel lekker zou vinden.
Hoezo? Het rook naar koffie en het smaakte naar brandende sigaretten (quote:Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik het niet lekker zal vinden![]()
Maar ik ga nog even liggen, ben nu echt goed ziek
beterschapquote:Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je die kleine wel goed voor je zorgen?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reconnectquote:
Graag gedaanquote:De volgende twee verzoekjes zijn: Rick Astley, Right Said Fred
Hier welquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij doet nu helemaal niets meer.
Niemandquote:Op zondag 6 maart 2011 10:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie heeft dit aangevraagd_________________
Demis - Ga danquote:
Hij begon wel met japanse meukquote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, hij moest op ècht random. Dat staat hij.
Ik zit me een breuk aan te vragen hierquote:
Zondagochtend hequote:
Ook dat nog.quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Eggs, maar die zal wel meer dood dan levend ergens in en donker gat verschrikkelijk aan het natrippen zijn terwijl er een stinkende Poolse hoer die net in haar reet geneukt is kwijlend over Ed heen ligt omdat die out gegaan is van de drank. Wat een topavond
Ja, maar het is op dit moment nog niet direct nodig.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:05 schreef Crimyclown het volgende:
Kan er nog steeds gedoneerd worden, heb gisteren eindelijk alles in orde gekregen met de bank.
Kj dan wacht ik nog even.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar het is op dit moment nog niet direct nodig.
Dat wil ik ook zijnquote:
Te brak voorquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zij heeft niemand om op te soppen, wat gemeen
Jouw jingle is gemeenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn jingle en daarna gelijk mijn verzoekjen erachteraan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw jingle is gemeen![]()
Ik denk elke keer dat er een rickroll komt
ik heb ook in mijn eentje gesopt hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zij heeft niemand om op te soppen, wat gemeen
Dan moet je lekker gaan slapenquote:
Met dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook in mijn eentje gesopt hoor
[ afbeelding ]
[..]
Dan moet je lekker gaan slapen
Piraniaquote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Godver mensen, wat een drukte de laatste tijd. Hoe is het met de ONZ Radio'ers?
.
Dovequote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook in mijn eentje gesopt hoor
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pirania
Met mij gaat het lekker
Bartjanquote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
Top 10 Postersquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bartjan![]()
Iedereen is carnavallen en ik doe een poging minder te posten maar het lukt niet erg
quote:
Gisteren stond ik op 32 ipv in de top 3quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Top 10 Posters
1 djkoelkast - 16640
2 Huppelmuts - 16068.
Da's nogal een verschilquote:Op zondag 6 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren stond ik op 32 ipv in de top 3
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_! serieus. Alle reguliere doucheschuim is smerig en komt hier niet in huis.
Oh nu lijk ik weer zweverig, he huppel, wij hebben alleen natuurlijk doucheschuim
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_! serieus. Alle reguliere doucheschuim is smerig en komt hier niet in huis.
Oh nu lijk ik weer zweverig, he huppel, wij hebben alleen natuurlijk doucheschuim
Ik mis de illuminatie gewoonquote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |