abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 04:45:54 #1
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_93716717
Ik word er langzamerhand nogal moedeloos van maar bijna iedere keer bij opstarten krijg ik een melding "Fout bij configureren Windows Update". Vervolgens start ie zichzelf weer opnieuw op en laad ie Windows wel goed.
DIt probleem speelt echt al maanden en heb uren lopen zoeken op internet. Ik heb Windows updates al op handmatig gezet. De update die volgens mij problemen geeft: Windows Live Essentials 2011 (KB2434419) Foutdetails: Code 800F0902 (de enige in de lijst met updates waar 'mislukt' bij staat) heb ik al verborgen.
Ik heb al bij softwareconfiguration alle downloads gewist en heb ook alle Live programma's verwijderd.

Herstellen kan ook niet, want bij herstellen geeft ie aan dat hij vanwege een fout niet kan worden teruggezet.
Wel een oplossing gelezen over een soort schoonmaak waarbij je data behouden blijft maar overige zaken worden gewist zoals profielen, updates etc. etc. Helaas heb je hiervoor een Windows 7 DVD nodig en laat die nu net niet bij mijn Asus laptop zitten.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben al vanaf 0:00 uur aan het kloten en ben de wanhoop redelijk nabij........
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_93716855
misschien wordt het tijd on te gaan linuxen ;)
pi_93717495
Kijk hier eens, misschien kan iemand je hier wel helpen.
Je moet je wel even registreren.
Succes.
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/429-Windows-7
pi_93717905
En als je Windows Live Essentials eens deinstalleert en daarna doe update doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')