abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93716002
Sinds donderdag besloten m'n 8 maanden durende relatie ff op een laag pitje te zetten. Sinds ongeveer een maand begon mijn vriendin overmatig foundation te gebruiken, waar ik echt fel op tegen ben.

Veel discussies gehad en ook uit de hand lopende ruzies. Dit is gewoon een grote afknapper voor mij omdat ik graag meisjes meer natuurlijker zie en niet als een barbie popje (niet beledigend bedoeld tegen mensen die hier foundation gebruiken).

Ik vroeg haar of ze in ieder geval een stuk minder van dit "wonderspul" wou opsmeren. Woensdag avond hebben wij een erge ruzie gehad hierover waarna zij in huilen uitbarstte. Waarop ik donderdag bij haar langs ben gegaan en gezegd heb haar even niet te willen spreken.

Misschien zullen jullie wel zeggen kijk naar 't innerlijk etc maar iedereen heeft iets wat hij/zij een grote afknapper vind. Voor mij is dit foundation. Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
  zondag 6 maart 2011 @ 03:17:18 #2
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716119
Geen idee hoe oud jullie zijn maar vaak is het wel zo dat veel vrouwen na hun tienertijd het overmatige "schilderen"wel weer verminderen. ;) Tot die tijd moet jij je afvragen of je je relatie om deze, in mijn ogen tikje overdreven, reden wil laten stuklopen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93716134
Ik ben 21 en mijn vriendin 24. Ze is een mooie meid en dan verkloot der uitstraling met die troep.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:22:49 #4
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716168
Toch kun je er weinig meer aan doen door te zeggen dat je er niet dol op bent en of het niet wat minder kan als jullie bij elkaar zijn, dat je dat zeer zou waarderen. Je kunt haar moeilijk dwingen het niet te gaan gebruiken dus ik zou het gewoon op de vriendelijke manier proberen om haar minder te laten gebruiken want als je echt moeilijk gaat doen dan is de kans aanwezig dat ze uit protest nog meer gaat plamuren. :')
Optimist tot in de kist
pi_93716226
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:39:54 #6
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716313
Die laatste zin. :') Je schaamt je voor je vriendin als ze er zo bijloopt? Zelf ben ik niet van het plamuren (subtiel is beter :P ) maar als jij je schaamt tegenover de buitenwereld als je vriendin teveel make-up draagt moet je toch ook wat aan je eigen zelfbeeld doen. Kan me voorstellen dat je, zeker foundation, niet prettig vindt maar is de omgeving nu belangrijker of het feit dat je niet van veel make-up houdt bij vrouwen? Nogmaals...is het zo belangrijk voor je om de relatie op de rotsen te laten lopen of niet, zo ja, dan weet je wat je te doen staat en moet je een einde aan de relatie maken.
Optimist tot in de kist
pi_93716324
Ik denk dat ik 't eerst laat berusten en ja schaam me wel, ze ziet er nu uit als een domwijf terwijl ze toch echt een hele slimme mooie meid is. Als ze niet mindert dan beeindig ik de relatie.
pi_93716361
Die meiden uit Oh Oh Cherso enzo gebruiken ook zoveel foundation, ik kan me goed voorstellen dat je baalt als het ineens lijkt alsof je naast zo'n ordinaire troel loopt.

Ik denk dat je niet moet vragen of ze wil stoppen met foundation gebruiken maar dat je moet vragen waarom ze plots ineens de behoefte voelt het op haar gezicht te smeren. Heeft ze last van huidproblemen? Gaat ze sinds kort om met andere mensen die veel foundation gebruiken? Is ze onzekerder geworden, heeft ze het gevoel dat ze er beter uit moet zien?

Als je achter de oorzaak bent kan je die aanpakken, en dat is natuurlijk veel effectiever en fijner voor je vriendin.
pi_93716389
Ze ging op een avond uit met een vriendin die heb der helemaal vol gefoundationed. Sindsdien gebruikt ze meer foundation. Ik vind haar gewoon stukken minder aantrekkelijk, sure je kan zeggen gaat om innerlijk maar 't oog wil ook wat.
pi_93716399
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
Je hebt niet alles voor haar over, punt. Ik geloof niet dat dat het enige is dat je eist.
pi_93716424
Ik eis niks behalve dat, relatie ging ook gewoon prima nog nooit ruzie gehad etc.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:04:33 #12
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93716456
Doe hetzelfde
pi_93716461
:') :')
  zondag 6 maart 2011 @ 04:10:40 #14
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716483
is dit het waard om haar kwijt te raken?
pi_93716507
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:16:08 #16
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716518
sowieso wil ik ff zeggen dat als je kritiek hebt op iemand je dit het beste kan zeggen op een manier die jij zelf fijn zou vinden, verplaats je in de ander.

tweede ding is dat je in een relatie beter shit niet kan gaan eisen of verbieden, werkt averechts vaak.

laatste ding is dat je beter kan accepteren dat ze dit wil momenteel en er dan met haar over praten, rustig, gewoon duidelijk maken hoe jij het ziet en vragen waarom zij het wil, geen gescheld en bende.

dat was t zo'n beetje denk ik
  zondag 6 maart 2011 @ 04:16:47 #17
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716522
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
dus gaat t nu meer om t feit dat ze niet doet wat je eist of dat ze foundation draagt?
pi_93716533
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiėren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:21:56 #19
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716556
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:18 schreef beenieman het volgende:
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiėren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
maar waar ligt de kern van jouw irritatie? vanwaar deze diepe haat richting foundation?
want met de meeste ruzies gaat t niet om dat waardoor er ruzie ontstaat, dus wat zit er onder?
en zeg niet niks, want das bullshit. :)

oh en het kan natuurlijk dat ze dit slechts een poosje draagt. is ze onzeker over dr uiterlijk?
pi_93716588
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
pi_93716646
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
Ik mag jou wel :7

Natuurlijke uitstraling is idd het allermooiste _O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_93716682
meisjes met onregelmatigheden vind ik mooier als meisje met foundation.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:44:45 #23
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716709
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
ik snap wat je zegt, toch zou ik je aanraden om te kijken wat het precies is dat je zo irriteert aan foundation, wat er onder de irritatie zit.
onder de meeste boosheid en irritatie zit onzekerheid, vandaar.
succes man!
pi_93716718
net zoals jij op blond of brunette valt of wat dan ook. puur daarmee te maken.
  zondag 6 maart 2011 @ 05:23:03 #25
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_93716989
Hahaha. Mooie topics zijn dit. Faler. Laat haar lekker, anders ga je even iemand proberen te limiteren in doen en laten. :')
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')