Je hebt niet alles voor haar over, punt. Ik geloof niet dat dat het enige is dat je eist.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
dus gaat t nu meer om t feit dat ze niet doet wat je eist of dat ze foundation draagt?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
maar waar ligt de kern van jouw irritatie? vanwaar deze diepe haat richting foundation?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:18 schreef beenieman het volgende:
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiėren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
ik snap wat je zegt, toch zou ik je aanraden om te kijken wat het precies is dat je zo irriteert aan foundation, wat er onder de irritatie zit.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |