Mijn chef zal het niet zo leuk vinden als ik nu ga maffen.quote:
Ik weet niet precies wat je voor werk doet, iets bij de Luchtmacht toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn chef zal het niet zo leuk vinden als ik nu ga maffen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je voor werk doet, iets bij de Luchtmacht toch?
Er moet gewoon 24/7 een CBRN functionaris aanwezig zijn?quote:
quote:
Lekker rustig dan, maar moet je veel papierwerk bijhouden dan? Is toch meer je taken afvinken, lijkt me, vooral als je ook nog tijd hebt om wat films tussendoor te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
De nachten zijn wel perfect om papierwerk te doen.
Veel bijwerken van OPS bevelen en OBA's. Maar het leukste is, aan de hand van de situatie in de wereld, Contingency Plannen opstellen.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Lekker rustig dan, maar moet je veel papierwerk bijhouden dan? Is toch meer je taken afvinken, lijkt me, vooral als je ook nog tijd hebt om wat films tussendoor te kijken.
Ik zou het moeten zien om er een indruk van te kunnen krijgen, want ik weet helemaal niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar is dat een beetje zoals bij bedrijven dat je weet dat er geen waterblusser maar schuim of poeder moet hangen ivm oliebrand etc?, en dat je zuurbranden ook niet met water moet blussen want dan gaat het spatten?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel bijwerken van OPS bevelen en OBA's. Maar het leukste is, aan de hand van de situatie in de wereld, Contingency Plannen opstellen.
Ah okay, dus jullie wisten waar die nucleaire wapens in Iraq lagen?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ook, maar meer op het Operationele niveau.
Neem Libië. Als NL daar nu een grote operatie zou willen uitvoeren komt de staf bij mij of mijn collega's voor info omtrent het CBRN gebeuren ter plaatse.
Mijn directe collega's en ik werken graag vooruit. Dus als het ergens begint te rommelen beginnen wij al met het verzamelen van info over dat gebied. Denk dan bv aan kern/chemische wapens maar ook lokale chemische installaties.
Men heeft dat toen, volgens mij , aan de MIVD gevraagd. Niet aan mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:31 schreef Mores het volgende:
[..]
Ah okay, dus jullie wisten waar die nucleaire wapens in Iraq lagen?
Redelijk rustig. Flink wat papier kunnen wegwerken.quote:
Een pak kaarten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |