quote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vandaag via ons raam op de steiger van de schilders gestapt om het raam te lappen
Schoon raam, maar wat als je naar beneden flikkert.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boos?![]()
Wel mn ramen kunnen lappen want bij 1 raam had ik nooit bij gekund anders
Omdat ik op die YT klikte.quote:
De schilders waren een stuk lomper en die bleven ook staan...en als ik,naar beneden was geflikkerd dan had ik wel pech gehadquote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoon raam, maar wat als je naar beneden flikkert.
Ja...en 4 hoog was ook erg uitdagend....en aangezien ik niet meer in de achtbaan kan had ik ook weleens zin in een spannend zenuwgierend verzetjequote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik op die YT klikte.
Vorig jaar hebben ze hier de buitenboel geschilderd en heb ik ook gebruik gemaakt van de schildersteigers om de buitenkant van de bovenramen te wassen. Ideaal.
Nee doe ik niet meerquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef hondjes het volgende:
Volgende keer niet meer doen en CC ook niet.
Je weet niet of die steiger vast staat, de schilders controleren eerst de boel.
Ze kwamen de volgende dag terug, lijkt me niet dat ze die steigers steeds weer los= en vastkoppelen. Een beetje durf moet!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef hondjes het volgende:
Volgende keer niet meer doen en CC ook niet.
Je weet niet of die steiger vast staat, de schilders controleren eerst de boel.
Oh die gast die ongevraagd de auto's in de buurt had voorzien van een sticker?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een keer Stefan de glazenwasser gehad, die mafkees van de PvdT-stickers. Dat was een grotere liability dan ik ooit zou kunnen zijn.
Fijn, dat het al iets beter met 'm gaat. Afschuwelijk voor hem.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef Dementor het volgende:
[Upd] Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Gos ja, die gast van SVquote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een keer Stefan de glazenwasser gehad, die mafkees van de PvdT-stickers. Dat was een grotere liability dan ik ooit zou kunnen zijn.
Mijn glazenwasser was er mee gestopt en hij dacht de klandizie over te kunnen nemen. Ik had toegezegd, maar had er meteen spijt van toen hij die zaterdag aan kwam zetten. Zwabberend met zijn ladder, een klein emmertje vol vies water en maar slap ouwehoeren dat we echt een keertje samen moesten gaan eten. En mijn ramen waren achteraf zowat viezer dan voorheen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:56 schreef Dementor het volgende:
Oh die gast die ongevraagd de auto's in de buurt had voorzien van een sticker?
wel goed dat hij zn humor heeft....komt ie binnenkort weer lekker pesten op fokquote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Fijn, dat het al iets beter met 'm gaat. Afschuwelijk voor hem.
Je moet ook niet voor ieder raam gaan staan terwijl hij bezig is.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn glazenwasser was er mee gestopt en hij dacht de klandizie over te kunnen nemen. Ik had toegezegd, maar had er meteen spijt van toen hij die zaterdag aan kwam zetten. Zwabberend met zijn ladder, een klein emmertje vol vies water en maar slap ouwehoeren dat we echt een keertje samen moesten gaan eten. En mijn ramen waren achteraf zowat viezer dan voorheen.
Dat was eens maar nooit weer.
Ze krijgen altijd een kopje koffie van mequote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef Dementor het volgende:
Je moet ook niet voor ieder raam gaan staan terwijl hij bezig is.
Daar raken dat soort lui zeemuwappig van.
Nee, ik heb ook geen reactie meer gehad op mijn voorstelling tot verbetering.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel goed dat hij zn humor heeft....komt ie binnenkort weer lekker pesten op fok
Een positieve instelling scheelt echt....![]()
Hebben ze jou al opnieuw gebeld vanuit Portugal?
jammerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen reactie meer gehad op mijn voorstelling tot verbetering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |