Ja die iPhone 4 is wel ziek hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie collectie, ik moet eerlijk zeggen dat ik iPhone wel mooi en goed vind maar Mac OS is dus echt bagger
Overgeprijsd kutding.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja die iPhone 4 is wel ziek he![]()
TOPIKKAPIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
Windows en OSX ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.
Ja in de verre verte welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.
Alsnog zou ik een telefoon met Android kopen, of gewoon dualboot op mijn telefoon met Androidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja die iPhone 4 is wel ziek he![]()
TOPIKKAPIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
wodka is goed goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
je vader slaat je morgen toch op je smoel en gaat dan 3 flessen vodka halen dus loop niet te verheugen met je verschijning
Ik kan de poll niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wat een kut poll.
En nokia dan? xD
Stem maar op iPhonequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb Maemo 5 en Android op mijn telefoon, wat nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |