quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een echte AKQ'er kijkt niet in de plaatjes info natuurlijk
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een echte AKQ'er kijkt niet in de plaatjes info natuurlijk
Dat zei ik ook niet. Wat ik bedoelde is dat ik met mijn principes niet bij een commerciële instelling wil werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je redenering dat je met principes niet bij een commerciële instelling kan werken
Als je het zo opschrijft is het al heel andersquote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Wat ik bedoelde is dat ik met mijn principes niet bij een commerciële instelling wil werken.
Volledig subjectief dus, mijn mening
I know, als ik mn eerdere post teruglees staat het er wat belerend en geitenwollensokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het zo opschrijft is het al heel anders
Ik hoopte op een clou die niet kwamquote:
Ha, meneer Chagerijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren dat je me een slijterij in Den Bosch tipte?
Hij was niet heel spraakzaam neequote:Op zondag 6 maart 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, meneer Chagerijn.
Ja, die heeft dit soort dingetjes wel...
Bel-erend.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, als ik mn eerdere post teruglees staat het er wat belerend en geitenwollensokken
Z'n duurste whisky zal wel een paar duizend Euro zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was niet heel spraakzaam neeE. vroeg nog een beetje wat z'n duurste whisky was enzo, maar puur uit interesse, maar veel enthousiasme straalde hij niet uit
3000 euro zei diequote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n duurste whisky zal wel een paar duizend Euro zijn.
Maar dat zal 'ie niet zeggen, daar gaat het natuurlijk (zogenaamd) niet om...
Cafe Hemmingway is leuk en de nachtclub en karaoke bar onder het Pohjanhovi hotel is lachen.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het Lordi-plein en Lordi-restaurant.
Vond Rovaniemi niet veel aan, vlek op de wereldbol en te veel lallende Russen...
Lapland is wel gaaf, hondensleeen, met rendieren voor de kar, sneeuwscooteren en ijsvissen was top! Maar korte dagen daar, beetje depri wel...
Ken ik niet, ben er maar 1 dag/nacht geweest, terug naar Amsterdam via Helsinki...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cafe Hemmingway is leuk en de nachtclub en karaoke bar onder het Pohjanhovi hotel is lachen.
De keren dat ik er ben geweest heb ik geen Rus gezien. Wel veel Japanners.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben er maar 1 dag/nacht geweest, terug naar Amsterdam via Helsinki...
Er zit wel een gaaf restaurantje op een hoekje waar je echt Laps kan eten. Eland-/rendiervlees van de grill, yummie. Maar dat vonden de Russen dus ook en die kunnen toch een bek opentrekken als het niet gaat zoals zij bedacht hadden. Aso's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, die is wel heel groot, even in spoilertags gezet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ja ik ga rijden op een snowscooter.quote:
En daarna op een opblaashaai?quote:
Misschien........quote:
Dat is wel zo gaaf.quote:
Dat vind ik ook het mooie van die omgeving. Met snowscooters over de rivier de stad uit naar een rendierfarm. Je eten voor de komende dagen aanwijzen en dan de bossen in en de vlaktes op. En dan alleen maar stilte. Af en toe wat rendieren spotten en verder ben je inderdaad Remy.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel zo gaaf.
We zijn op zo'n ding richting de husky honden gereden en daarna met die honden sleetje rijden over de vlaktes daar. Alsof je alleen op de wereld bent, zo mooi.
Zal eens wat foto's opsnorren...
Dat heb ik ook nooit gezien toen ik daar was. Wel een keer toen we met een KDC10 een circuit boven de waddeneilanden vlogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Wij zaten toen in dit hotel in Luosto: http://www.aurorachalet.fi/index.php?lang=en
Alleen geen Noorderlicht te zien toen wij er waren...
Dat soort foto's zocht ik nou, je bent er toch onherkenbaar op.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Op je hurken bij een ijswak om te vissen ziet er iets minder charmant uit...
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik ga aftaaien, ben wel klaar met computers e.d. voor vandaag...
Tijd voor een pauze?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ughhh deze presentatie waar ik aan werk maakt me zooo cranky
ja ik ga maar ff eten denk ikquote:
Smakelijk!quote:
dat was het helemaal nietquote:
Wat heb je op dan!?quote:
zou het niet eens weten.. en komkommerquote:
Tja, als dat alles was wat er voorhande is dan moet het maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zou het niet eens weten.. en komkommer
pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjesquote:Op maandag 7 maart 2011 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, als dat alles was wat er voorhande is dan moet het maar.
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjes
si.quote:
Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.quote:
omfg ik haat je echt nuquote:Op maandag 7 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.
Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omfg ik haat je echt nuserieus alles waar ik nu aan kan denken is een portie bitterballen met een finke lik zaanse mosterd. verdomme
en de mosterd dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb wel een recept voor je als je dat wilt. Kun je ze zelf maken.
Die is best makkelijk zelf te maken.quote:
echt?!quote:
quote:
Tuurlijk! Blijven 2 super films.quote:
Tijd om wat te eten. Ik denk dat ik wat bitterballen in het vet gooi.quote:
De bitterballen wel. Dat duurt wel even.quote:
Wat een lul!quote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.
me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vindenquote:
Dat is niet zo fraaiquote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.
Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vinden
nee gaat ze ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.
Langs de weg, heeft zij het eigenlijk al aan haar ouders verteld?
Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.quote:
dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.
Dan zal ze haar ouders dus niet gaan zien tot na de bevalling?
Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaan
niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.
Een ander onderwerp dan maar. Hoe is het gegaan met het weer na de voorspelling van extreem weer?
Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.
pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.
Hier vriest het nog een graadje of 2. Wel mooi weer overdag.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.
Wel heftig hoor..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
even wat galgenhumor op de maandagochtend, niet zelf verzonnen overigens
Man overreden door kar na val
Zeker, toch kon ik de woordspeling wel waarderenquote:
Ik zie de woordspeling nu pas.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker, toch kon ik de woordspeling wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |