Hoevaak ik in de N64 versie wel niet urenlang doelloos rond heb gevlogenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al eerder gezegd, het is geen groots episch avontuur. Daar komen Zelda en mogelijk Kid Icarus voor later dit jaar. Met zes 'voertuigen', een groot eiland, verschillende missies en een free fly-mode is er echter genoeg te doen om je de komende weken bezig te houden.
Nou... Wie die game nu nog wil spelen is me een raadselquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:18 schreef lizardtattoo het volgende:
- The Sims 3DS (7/7/6/7, 27 points): "There's nothing revolutionary but the unique experience of watching and interfering with other people's lives is still as fun as always. Being able to make new Sims and expanding your roster via Tag Mode is also stimulating fun. However, there's a lot of loading between areas and the graphics get bogged down in spots. The camera controls are also a bit picky, but you can get used to them. The sluggishness of the game is definitely an issue. The length of the load times and the general lack of smoothness in the animation and scrolling are worth noting as well."
Spannuuuuuuuuuundquote:Beste klant
U bestelde bij ons de Nintendo 3DS console, een schitterende nieuwe ervaring op het gebied van handheld gamen.
Komende week is het zover en zal de 3DS zijn entree maken. Wilt u bij uw console direct spellen aanschaffen, dan is het raadzaam deze reeds vast te leggen. Tevens verschijnt er een keur aan handige- en praktische accessoires.
Op de nieuwe Dimension Plus site, treft u een totaal overzicht van alles games en accessoires, voorzien van screenshots (afbeeldingen) en, waar mogelijk, filmpjes.
Via onderstaande link komt u rechtstreeks op de 3DS afdeling terecht.
http://www.dimensionplus.nl/gaming/nintendo-3ds/
Mocht u via de site reserveren, verzoeken wij u de volgende melding te maken in het laatste tekstveld van uw bestelling toevoegen aan 3DS reservering. Ons verkoopteam zal uw bestelling dan toevoegen aan de 3DS reservering. Heeft u reeds uw games en/of accessoires genoteerd? Dan is een bezoekje aan de nieuwe site op zich alsnog een leuke reden om even te gaan kijken natuurlijk.
Met vriendelijke groeten
DIMENSION PLUS
Verkoopteam
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef matthijst het volgende:
Damn, dat wordt dan lastig: DOA of SF....
Ik begin nu wel een beetje gehyped te raken hoorquote:
Ik heb met mijn winkel al afgesproken dat ik ze kom afhalen zodra ze geleverd zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze worden woensdag in ieder geval geleverd aan de meeste winkels... Maar ik denk niet dat wij ze al eerder verkopen. Dat durven ze niet
Ach, zodra er ook maar één winkelketen start, gaan alle andere ook om.Plus dat als Nintendo geen vereiste heeft voor 25 maart, dan gaat de 3DS gewoon in de verkoop. [sub]sowieso heb ik de 3DS gewoon als die binnen isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze worden woensdag in ieder geval geleverd aan de meeste winkels... Maar ik denk niet dat wij ze al eerder verkopen. Dat durven ze niet
Bij ons staat er 'release 25 maart' en daar houden ze zich dan aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach, zodra er ook maar één winkelketen start, gaan alle andere ook om.Plus dat als Nintendo geen vereiste heeft voor 25 maart, dan gaat de 3DS gewoon in de verkoop. [sub]sowieso heb ik de 3DS gewoon als die binnen isGa desnoods 2 dagen in het magazijn overnachten
.
Krijgt de gemiddelde makro voldoende games binnen? Anders wil ik vrijdagavond best even langsrijden voor in ieder geval pilotwings.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, krijg net de folder binnen.
3DS: 205 euro ex BTW
Pilotwings: 32,99 ex BTW (geldt ook voor Nintendogs, PES2011 en Rayman 3D)
Combi-korting: 5 euro ex BTW
Ja, en je kan ook je spellen van de dsi overzetten naar de 3DSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af, kan de 3DS DSiWare afspelen?
Wilde Super Monkey Ball eerst ook halen maar de reviewscores zijn niet echt positief genoeg, dan ga ik liever voor een andere game als Ridge Racer of 1 van de Ubisoft schietspellen die ook goede scores krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef tomtank het volgende:
Nog maar 1 week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik alleen pilotwings of super monkey ball bij de release ga kopen.
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijgt de gemiddelde makro voldoende games binnen? Anders wil ik vrijdagavond best even langsrijden voor in ieder geval pilotwings.
Net trouwens de 3DS besteld, zou gewoon ergens volgende week binnen moeten komen.
PilotWings, oneindige speelduurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wilde Super Monkey Ball eerst ook halen maar de reviewscores zijn niet echt positief genoeg, dan ga ik liever voor een andere game als Ridge Racer of 1 van de Ubisoft schietspellen die ook goede scores krijgen.
Waarom denk je dat ik zei dat ik eerst Super Monkey Ball OOK wilde halen, Pilotwings is een gegeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
[..]
PilotWings, oneindige speelduur
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik eerst Super Monkey Ball OOK wilde halen, Pilotwings is een gegeven.
quote:3DS Augmented Reality T-Shirts this Summer's Must Have
You've probably seen plenty already about the 3DS Augmented Reality cards bundled with the new Nintendo console, but why stick to the small cards bundled with the console? Dream big and wear your new-found love for ? Block cards with a new t-shirt from Europe's Club Nintendo catalogue.
The first 3,000 people to register their new Nintendo 3DS console with Club Nintendo will receive an extremely cool, individually numbered collector's edition t-shirt bearing the soon-to-be iconic ? Block card design. When viewed through the Nintendo 3DS's AR Games mode, expect something very cool to happen indeed.
The race is on to see which 3,000 people can type in their 3DS registration codes quickest on Friday. Start warming up those keyboards now.
Hmmm... Dan wacht ik toch maar even tot vrijdag 0:01 met registrerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef arkkey het volgende:
Ben benieuwd, ik kreeg maar 500 punten voor registratie van de console. Misschien geldt het pas vanaf vrijdag en heb ik mezelf 250 punten en een tshirt door de neus geboord
Geen paniek. Nog niets over bekend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, sorry als het al gevraagd is, maar komt die Kingdom Hearts alleen uit op de 3DS? Of is dat allemaal nog niet bekend?
En nu ook een DS korting zoals GameMania(?) volgens BG prijsreacties:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen in (omgeving) Apeldoorn las ik net het volgende in de nieuwsbrief van Nedgame:
Ter gelegenheid van de Nintendo 3DS release organiseert Nedgame op 24 maart een launch event. Vanaf 14:00 uur kun jij je gereserveerde Nintendo 3DS bij ons afhalen, dus 1 dag voor de release!
Maar dat is niet alles, koop je er gelijk twee games bij dan mag je gratis nog een extra game uitzoeken! En alsof dat nog niet genoeg is krijg je ook nog eens een prachtig Mario T-Shirt cadeau.
Ook kun je kennismaken met de 3DS, deze is werkend te zien en ook kun je hem die dag uitproberen om je te laten overtuigen van de prachtige 3D effecten.
Dus reserveer snel en kom langs, alleen 24 maart tussen 14:00 en 16:00 uur in onze winkel in Apeldoorn.
Ten eerste is PilotWings gewoon een toffe franchise. Het is heerlijk om een beetje rond te vliegen in een voertuig naar keuze. Je hebt een missie-achtige structuur (balonnen schieten, door ringen vliegen, etc) maar ook een Free Mode waarin je niets hoeft en alles mag.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Roy! Als deel van het Pilotwings 3DS promotieteam, waarom zou ik Pilotwings moeten kopen volgens jou? Ik zit namelijk HEEL erg te twijfelen en ben een beetje aan het onderzoeken wat de aankoop zou rechtvaardigen
Je hulp zou meer dan welkom zijn
Het is wachten op mensen die de Toren van Pisa nu met hun Mii gaan duwen.quote:
Alleen dit is al reden genoeg, niet? Kunnen we nog iemand aan de vrouw helpen ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot slot heb ik een weddenschap met Koei. Als PilotWings meer verkoopt dan Sims 3D, in NL, de eerste drie weken, dan neemt ze me mee uit eten
quote:They’ve Hidden A Free Role-Playing Game In Every Nintendo 3DS
Among the many surprises pre-loaded into the 3DS, Nintendo's next big handheld device, the biggest is that the thing is packed with a hidden role-playing game. It's no Final Fantasy or Dragon Age. It's something simpler and, arguably, more important.
It appears to be a gateway game, something that might transform a Brain Age gamer into a Dragon Quest gamer, or, to stereotype a little, something that might turn a grandma into the kind of gamer her grandson is.
The little game that could do this is called Find Mii.
It is hidden, improbably, in the 3DS' Street Pass Mii Plaza. The Plaza is a pre-loaded application that displays the Mii avatars that a 3DS owner collects simply by having their 3DS come within close wireless range of other 3DS systems. The machines communicate if both users have allowed Street Passing and can transfer data even if both systems are in sleep mode.
Find Mii is one of two "play" activities for your Miis to participate in. The less interesting one involves piecing together a jigsaw puzzle. Each collected Mii grants you a new piece for the puzzle — or so it seems, impossible as it is to test such a feature in New York City where very few other people have a pre-release 3DS from Nintendo. If 3DS owners can handle a puzzle game, they should be able to step up into Find Mii. In the game, the 3DS owner's Mii is imprisoned, but can be freed by the other Miis who show up in the system. The player controls these new heroes in a series of battles. If you haven't encountered new Miis, you can cash in Play Coins — virtual currency earned by walking around with the 3DS — and pay for some wimpy mercenary heroes.
The more friends you make, the more 3DS systems you connect to, the bigger the band of heroes you'll have to rescue your Mii. That system resembles the friend-request roots of FarmVille and other Facebook games. While those games connect the advantages of proselytizing a game with the need to pay real money in small increments in order to progress, Find Mii will proceed more or less for free, once people have plunked down $250 to own one of these new 3DS systems. In either case, the more you connect, the better you do. You play in drips and drabs, hoping to make progress over a long period of time.
Top Nintendo people have been talking for several years about gateway games, pleasing and relatively unthreatening experiences like Mario Kart or New Super Mario Bros. Wii that could the millions of people attracted to video games via Wii Fit or Wii Sports into the kind of people who get excited when a new Zelda or Metroid is coming out. They've now put a gateway game into their next system. Let's see how many people they convert.
And let's see how fun this kind of social gaming is on a Nintendo platform.
Website van Bart Smit, die sturen wel vaker dingen eerder op. De Wii had ik bijvoorbeeld de woensdag voor de release al binnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef Tuurrr het volgende:
Kan zijn dat ze vast een tracking aangemaakt hebben en hem dan pas donderdag laten ophalen. Maar misschien heb je geluk! Waar heb je hem gekocht?
Want? Je verwacht een meteoor die de launch om zeep helpt?quote:
Leugens!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef lizardtattoo het volgende:
https://twitter.com/#!/Nederob/status/49849232517115904
Played four games on Nintendo 3DS now. Pilot Wings is just a boring piece of good looking crap that uses the 3D quite good.
Ik, misschien, wil m eerst nog ff testen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: mensen die gebruik gaan maken van de Nedgame actie in Apeldoorn?
Net als dat de DS gedateerd was na de aankondiging van de PSP en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de aankondiging van de NGP is de 3DS ook gedateerd.
En degene die het gepost heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En degene die het gepost heeft
Wes kon het niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.![]()
Heeft Wes het veld moeten ruimen?
Vinde 't gek met die mensen die standaard zo'n stomme PI instellenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |