Je printer staat uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waarom kan ik niet rechtstreeks scannen?
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet dronken van wordt
Heyquote:
Niet gebeten of geschopt?quote:
Maar waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kabeltje niet ingeplugd.
[..]
Uhh, bijdehand zijn?
Dronken zijn is leukquote:
Nee, helemaal niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet gebeten of geschopt?
Heb je hem een suikerklontje gegeven?
Nieuwe secret handschake: [ afbeelding ]?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent zonder verstand van techniek?
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....quote:
Wat een raar paardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niksHij kreeg een wortel, Rio lust geen suikerklontjes
Oeh, die is grappig
Helaas ben ik nooit dronkenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Spanking? Jij?quote:
Programma van de printer openen op je computerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Ik vind handige vrouwen aantrekkelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Zet het geluid harder misschien kan hij het niet horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Nou, hop... Zoenen die scanner en kijk daarna of het werkt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |