Ik zie de link nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
Je mag je examens van mij wel halen hoor Toon. Succes met draaien.
Audacity, op een of andere manier, mij is het nog niet geluktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
Met welke programma's kan je je eigen show opnemen?
volgens mij met VDJ en SAM heb je ook een record knopjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
Met welke programma's kan je je eigen show opnemen?
dat is meer handig om een jingle te maken volgens mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Audacity, op een of andere manier, mij is het nog niet gelukt
Ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is meer handig om een jingle te maken volgens mij
SAM saved alles dat je uitzend geloof ik..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
Als ik ooit eens zelf ga draaien wil ik namelijk wel alles terughoren.
Meestal rock en dergelijke, maar ik ook wel clubmuziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
nou nou nou.. toon wat voor muziek draai jij zo?
als je zou willen afsluiten met iets dat in de buurt komt van hardcore, anders is de overgang zo fok op
En? Ga je er op in?quote:
swaaa deze man .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist auto gehuurd, dodge charger bam
wut hoezo dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Voor onze roadtripquote:
Dat is een van de gaafste auto's ooit gemaaktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Haha nee kerelquote:
Dan draai jij dat toch even?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik had wel verwacht dat iemand rond deze tijd carnavalsmuziek ging draaien.
Ik heb niet eens een programma op mijn computer. Ik heb nog nooit gedraaid.quote:
Nog 30 seconden Zokunen, daarna ik een half uurtjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Spaghettivreterrrrrrrrr
[..]
Het staat niet op het rooster
Dan draait er niemandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Spaghettivreterrrrrrrrr
[..]
Het staat niet op het rooster
Oke cool wat ga je draaien?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog 30 seconden Zokunen, daarna ik een half uurtje
Ik hoor toch echt muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan draait er niemand![]()
Degene die nu draait moet verzoekjes draaien, zo werkt 't met niet inplannen.
Morgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil ook douchen met Pizzalucht
Teringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok deze nerd is er klaar voor
[ afbeelding ]
lolwutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaaaaaaa nerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Bretelsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je eigenlijk nog steeds te hipquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
CoD shirtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips voor verbeteringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk nog steeds te hip
Naisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja ik zou verder niet weten watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lijk ik wel een beetje op een nerd, of denk je aan iets anders als je het zien?
Jij wil als Hemmo carnaval gaan vieren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm heb gisteren mijn flassnorretje weggehaald
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben weg, blijkt maar weer wat voor een egocentrische bende het hier is
Als nerd, maar dat is pseudoniem tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil als Hemmo carnaval gaan vieren?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Poteeto potaatoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als nerd, maar dat is pseudoniem toch
We hadden afgesproken dat ik om half ging draaien, Zokunen zou er dan uit gaan. Maar hij draait vrolijk doorquote:
We hebben een rooster hoor, je kunt me altijd DM'en, dan staat het vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh dat is idd niet zo lief/leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat ik om half ging draaien, Zokunen zou er dan uit gaan. Maar hij draait vrolijk door
Nee, ik ga leren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
ik was inderdaad in de veronderstelling dat toon ging draaien![]()
moet je anders half uurtje van mijn tijd afsnoepen toon?
Wat lief van jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
Doe maar toon dan is er minder hardcorequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen dit flikkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is idd niet zo lief/leuk.
Maar om dan meteen iedereen voor egocentrisch uit te maken is ook niet nodig he
Rooster. Inplannen. ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen dit flikken
Ja in principe als het op het rooster staat kan de dj die blijft zitten gekickt worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen dit flikken
Het was net een kwartiertje geleden, daarvoor ga ik niet de moeite doen om te DMen als we het zelf afsprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
ik ben ff roken
toon, als je je erdoor beter voelt: sorry namens mijJij doet niets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moet je ook niet zeuren vind ik. Jij zegt dat het vaker gebeurt, dus laat je dan inplannen, dan stat het vast namelijk. Nu staat het niet vast en is het maar net wie zin heeft en bemoei ik me er verder ook niet mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was net een kwartiertje geleden, daarvoor ga ik niet de moeite doen om te DMen als we het zelf afspreken
Ben ik het ook gewoon mee eens. Maar als we hier even ter plekke iets afspreken lijkt het me dat we zo sportief zijn om aan die afspraak te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren vind ik. Jij zegt dat het vaker gebeurt, dus laat je dan inplannen, dan stat het vast namelijk. Nu staat het niet vast en is het maar net wie zin heeft en bemoei ik me er verder ook niet mee.
Stereo-mix instellen en dan op opnemen drukken. Niet wanneer je zelf uitzendtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Audacity, op een of andere manier, mij is het nog niet gelukt
En dat ben ik weer met jou eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben ik het ook gewoon mee eens. Maar als we hier even ter plekke iets afspreken lijkt het me dat we zo sportief zijn om aan die afspraak te houden.
We kunnen het welquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker bank hangen met een latte macchiato![]()
![]()
Fijne avond allemaal
SSB kernafval-ze
Thnx, jij ook een fijne avond toegewenst mevrouwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker bank hangen met een latte macchiato![]()
![]()
Fijne avond allemaal
SSB kernafval-ze
soms ben ik wel eens grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We kunnen het wel
[..]
Ik moest lachen
hij zei mevrouwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx, jij ook een fijne avond toegewenst mevrouw!
I just had sexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
Ewa, jullie gaan nu raden wat ik heb gedownload, welk nummer??
047 generale fout?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
Ewa, jullie gaan nu raden wat ik heb gedownload, welk nummer??
Daar willen we dan wel een foto van zien hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dinsdagochtend zie ik er uit als kernafval denk ik
Kaasachtige substantiequote:
Ik zat vanancht om 4u toen ik wakker werd omdat ik niet lekker lag en een boer moest laten rechtop in bed en dacht de hele tijd "kaasachtige substantie"quote:
Ik denk er wel eens aan als ik mijn pik was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zat vanancht om 4u toen ik wakker werd omdat ik niet lekker lag en een boer moest laten rechtop in bed en dacht de hele tijd "kaasachtige substantie"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zat vanancht om 4u toen ik wakker werd omdat ik niet lekker lag en een boer moest laten rechtop in bed en dacht de hele tijd "kaasachtige substantie"
Liedje van patjenquote:
ewaquote:
wat dan?quote:
Ik begin al te trillen gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
om 8 uur jongen![]()
komen er nog een paar langs van die cd die ik binnen gehaald heb
Wanneer ga je draaien ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
HAHAHAHAHAHA IK HEB DUS GEWOON EEN BONKERS REMIX
hij zit alleen in een set van een 60min+
dus ik skip hem dan gewoon naar VLAK voordat ie begint
Wat voor mix is het ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
8 uur.. maar die remix komt wat later op de avond
niet echt begin materiaal
ja dan draai ik hem nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor mix is het ?
Ik ga 20:30 weg namelijk.
Nee hij draait nu eigenlijk al 38 minuten over zijn tijd heen...quote:
Sinterklaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
set van donderdag evt voor geinteresseerden
http://www.mediafire.com/?uk8l3nqaru1i1zx
Oeiii moeilijk...doe maar wat leuksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
mijn dank zijt groot popje!
nog een verzoekje?
speciaal voor jou dan hierna boratquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oeiii moeilijk...doe maar wat leuks
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan hierna borat
Ik heb hem gemutequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
wie luisteren er nu dan eigenlijk allemaal?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik niet, ik slowchat alleen totdat ik opgehaald wordt
IK WIL HARDCORE EN ANDERS NIETS!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
Dames en heren:
Met trots presenteer ik u de show van vanavond met:
DJ ROCK
en als gast:
DJ ROBURTT!
Luister vanavond dus allemaal mee naar het gekste uurtje van de week, bij DJ Rock!
Ik!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
wie luisteren er nu dan eigenlijk allemaal?
Ik neuk vanavond alleen mijn vriendin, en haar msn geven wil ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
HOMO
nee hoor
neuk ff een knap wijf voor me, en geef mijn msn dan daarna oke?
Ik gok dat jij nu praatjes hebt en vanavond te lam bent om je wijf te krikken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik neuk vanavond alleen mijn vriendin, en haar msn geven wil ik niet!
HARDCORE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Driepink het volgende:
fuck Barthij luistert toch niet..
Ezechielk bedoel ik dan he
dus speciaal voor ragboer hierna
hij loopt het zo rond te schreeuwen
Jij bent geen neger, ik wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik geef je energie, ik ben zo zwart als een Mars.
quote:
Check mijn usericon.quote:
Mwah, te moe denk ik eerderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik gok dat jij nu praatjes hebt en vanavond te lam bent om je wijf te krikken.
w8ff, kga ff drinken pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Driepink het volgende:
nog 15 mins en dan breekt de hel los, of mag het nu al van iedereen ?
Ik zie een mooie sharr!quote:
als ik hem heb.. dan welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zie een mooie sharr!hallon
PS: Nick mag ik ene verzoekjen doen?
quote:
Collega van mij is bij wijze van spreken in staat om op naaldhakken over een veerooster te rennen zonder op d'r muil te gaan. Niet normaal wat die allemaal op d'r hakken doetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap echt niet waarom je op die ondingen zou gaan lopen
Dan heb je altijd van die wijven die zeggen dat je niet zo snel moet lopen omdat ze van die kutdingen aan hebben
ik had ze beidenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Denk niet dat je hem hebt..
TRSE Creatures Allied - Disposal of outer power ( eardrums on blood)
En anders als we toch lekker mainstream blijven: Evil activities - Cold as me
Vans en nike dunk man..quote:
AIDSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik had ze beiden![]()
godverdomme, ze staan denk ik op harde schijf @ mn broer
Ik heb nu sokken met slippers aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vans en nike dunk man..![]()
Maar heb wel 3 paar air max staan
ook niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AIDS..
Evil activities - Never fall asleep?
Ik sokken met birkenstocksquote:
Hoe kon je nou verkeerd tellen?quote:
Mag.. heb je anders: Nitrogenetics - Inside your headquote:
al die muziek staat op de harde schijf die me broer heeft meegenomenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mag.. heb je anders: Nitrogenetics - Inside your head
kan ik met terror eindigen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef EggsTC het volgende:
Upcoming;
Mijk's GOA top 100
Without Ed helaas.
Hoiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef EggsTC het volgende:
Upcoming;
Mijk's GOA top 100
Without Ed helaas.
Kom als een!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
WEEEE WILLL NEEEEEEVEEEEEER FALL, APAAART! WE'RE HERE FROM THE START
AAAAND WHEREEEEEVER WEEEEEE MAY ROLLEEEE WE SHALL OVERCOMEEEE WE COME AS ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Eggs, prop jij je stijve tokus nou ergens in of neem je je roedeltje ter vuist?quote:
AIGHTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eggs, prop jij je stijve tokus nou ergens in of neem je je roedeltje ter vuist?
quote:
Iedereen kan hardcore waarderen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Ik wist heul niet dat ik dit kon waarderen_!
Ik heb de laatste zoveel opgehaald, weet t ff niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
Ragbroeder, heb je die pokoe van gistern nog geluisterd?
Die '' Disposal of outer power'' ?
Tantoe hard die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |