http://esctoday.com/quote:t 17.00 CET
Russia: Tonight Russian song presentation
The 2011 Russian entry will be revealed tonight. Aleksey Vorobyov will perform Get you at the Star Academy Show. The song has been produced by none other than RedOne, who is an acclaimed songwriter enjoying world recognition. The Russian entry will be premiered tonight at 17.00 CET on Channel One Russia. Eurovision fans across the globe will be able to follow the show via webcast on eurovision.tv
Aleksey Vorobyov has been chosen by Channel 1 Russia to fly the flag for Russia at the forthcoming Eurovision Song Contest. Aleksey has competed in the Russian Eurovision national finals twice before. The official presentation of the 2011 Russian Eurovision entry will be premiered tonight during the Star Academy Show aired on Channel 1 Russia at 17.00 CET.
How to watch
17.00 CET webcast on eurovision.tv
19.50 CET Channel 1 Russia Europe ( via satellite Hotbird)
Eurovision fans across Europe can follow the premiere of the 2011 Russian entry via webcast (eurovision.tv official).
Russia debuted at the Eurovision Song Contest in 1994 with Youdiph and has won the event in 2008 in Belgrade with Dima Bilan and his song Believe.
Vreten? Die zelfingenomenheid kon je wel zien toen hij voor zijn optreden bij Eurovision in Concert "even" vier meisjes pakte. Plat op de bek.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Het schijnt nogal een zelfingenomen stuk vreten te zijn.... zal ie wel van Dima Bilan hebben geleerd
Ik heb het niet gezien. Maar als ik 4 meisjes in het openbaar plat op de bek zou kunnen pakken, en er ook nog mee weg zou komen, zou ik het ook niet nalaten hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vreten? Die zelfingenomenheid kon je wel zien toen hij voor zijn optreden bij Eurovision in Concert "even" vier meisjes pakte. Plat op de bek.
Er zaten betere liedjes bij. Dit liedjes vond ik nogal (cliché)matig en sommige landen hadden het meer verdiend om door te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo'n kritiek op dit liedje heeft. Het is een sympathiek liedje, lekkere deun en de act en de dans is gelikt en strak. En wat is er mis met hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |