abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:28:19 #1
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93685278
Dag Fokkers,

Een week of iets geleden had ik een post over hoe ik een nieuw meisje ontmoet had nadat het nu 5 weken uit was mijn ex.
Na er eens goed over nagedacht te hebben bedacht ik me dat het helemaal niet om dit nieuwe meisje ging, maar over de leegte in mij die ik zo graag wil vullen.

De leegte doet pijn, maar toch had ik mijn relatie niet willen missen... ik ga iemand die er echt iets van wil maken niet een stuk opvul materiaal voor mij laten zijn; dat is immers wat mij zelf overkomen is!
Ze vond het jammer, maar wel eerlijk. En ik denk dat veel mensen het met mij eens zullen zijn dat qua relaties eerlijkheid de absolute #1 is. Gelukkig houd ik er wel een leuke vriendin aan over voor het stappen.
Ik ga uit met vrienden, heb geweldige familie waar ik vaak langs ga en heb een paar leuke hobby's waarmee ik toch wel mijn tijd goed door kom!

Heb dan een vriend die mij de laatste 2-3 weken tijdens het uitgaan aan elk meisje voorstelt. Nou ziet TS er normaal uit, niet de knapste maar ook geen Godzilla hoor :') Ik kan lullen als Brugman dus contact maken en een beetje charmant doen is geen probleem. Maar het wil de laatste tijd gewoon niet... bij elk meisje denk ik terug aan mijn ex wat zij ook doorhebben denk ik :D !!!

Ik heb een relatie gehad van nog geen jaar en het is nu al 5+ weken uit... serieus hoe kan ik mezelf laten doorgaan met leven, hoe lang duurt deze onzin en zelfmedelijden ( :P ) nog?
Ja ik heb inderdaad het contact verbroken en de hoop, geen SMS meer of ook maar iets anders. Mijn hele kamer zelfs verbouwd :7 !

Wil gewoon mezelf weer kunnen zijn. En uiteindelijk een leuke vriendin krijgen

- PlaceboEffect

[ Bericht 0% gewijzigd door PlaceboEffect op 05-03-2011 14:39:22 (Tiepvaud) ]
Dit had ik niet verwacht.
pi_93686438
iets met tijd, slijten enzo...

Wacht maar dat het buiten mooi weer wordt en de vrouwen er weer "zomers" bijlopen, dan ben je die ex van je zo weer vergeten ;)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:04:25 #3
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93686625
Ha, ja waarschijnlijk wel :D

Had verwacht dat ik er iets makkelijker over heen kon stappen. Het was wellicht wat makkelijker geweest als ik niet meer van haar hield.

En na een tijd samen te zijn geweest voel je je toch eenzaam, gek eigenlijk.

:P Bedankt voor je reactie iig.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:06:40 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93686711
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ha, ja waarschijnlijk wel :D

Had verwacht dat ik er iets makkelijker over heen kon stappen. Het was wellicht wat makkelijker geweest als ik niet meer van haar hield.

En na een tijd samen te zijn geweest voel je je toch eenzaam, gek eigenlijk.

:P Bedankt voor je reactie iig.
Zo gek is dat nu ook weer niet. Ik weet niet hoe lang je samen bent geweest maar als je van iemand houdt, dan is dat niet binnen 5 weken voorbij.
Resistance is futile.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:09:15 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93686813
Het is gewoon een nocebo-effect. En meer dan tijd kost het niet!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:11:51 #6
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93686903
quote:
Zo gek is dat nu ook weer niet. Ik weet niet hoe lang je samen bent geweest maar als je van iemand houdt, dan is dat niet binnen 5 weken voorbij.
Iets minder dan een jaar. Klopt wel wat je zegt...
Ik ben trouwens niet verbitterd of iets hoor, of "vertrouwen in liefde" verloren. Ik voel me gewoon nogal rot.

Toch weet ik stiekem zelf ook wel dat het gewoon tijd gaat kosten.

quote:
Het is gewoon een nocebo-effect. En meer dan tijd kost het niet!
Toch mooi dat je dat even opgezocht hebt! +1 voor weten wat een nocebo-effect is :7
pi_93687213
@ TS
Erg herkenbaar jou situatie, ik zit op het moment met precies hetzelfde, een ongelofelijke leegte. Het is bij mij nu 4 maanden uit. De eerste 3 maanden ging het wel, maar het begint nu erger te worden, vooral nu mijn ex een nieuwe vriend heeft. Misschien heeft zij die ook alleen maar om haar leegte op te vullen? ;)
pi_93688089
gewoon je ex vermijden, zorgen dat je haar niet tegenkomt het slijt dan sneller, en idd tis bijna lente
pi_93688448
Het kost tijd.

Doe gewoon leuke dingen en je komt vanzelf weer iemand tegen met wie je weer iets op kan bouwen, zodra je daar klaar voor bent ;)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 16:17:50 #10
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93689162
Ja dat klopt. Ik ben van nature gewoon iemand die graag plezier heeft.
En de manier waarop mijn vorige relatie gelopen is heeft mij daarin erg veranderd.
( klassieke fout van het laten vallen van je vriendin omwille van vriendin - een fout die de meeste mensen maar één keer maken! )

Ik heb het ook erg naar mijn zin, maar het zijn de momenten waar ik alleen ben.

@ EilandjeOnline, dat komt wel goed; ik woon in Utrecht waar mijn ex in Groningen woont. De kans van het elkaar tegenkomen als je al niet belt / SMS is ERG klein.
pi_93689334
Als je bijna een jaar lang een relatie hebt gehad,dan is het niet raar dat het nog niet helemaal wil lukken bij het daten, flirten en versieren.

Je bent op het moment nog rouwende, en dat merk je.
Mijn tip? Gewoon doorgaan op deze toer. Over een paar weken wordt het minder en dan is alles weer ok.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:12:33 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_93691029
Grofweg duurt het voor een relatie van 1 jaar toch wel enkele maanden tot een half jaar tot je er echt helemaal overheen bent, afhankelijk van hoe het uitgegaan is natuurlijk.

En lullen als brugman, heb je enig idee wie brugman was?
Ik wist niet dat jij een christelijke dominee bent.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:22:57 #13
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93691414
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Grofweg duurt het voor een relatie van 1 jaar toch wel enkele maanden tot een half jaar tot je er echt helemaal overheen bent, afhankelijk van hoe het uitgegaan is natuurlijk.

En lullen als brugman, heb je enig idee wie brugman was?
Ik wist niet dat jij een christelijke dominee bent.
Het is een gezegde ( zegswijze ), en ja ik weet wie Brugman is. ( vandaar ook met een hoofdletter geschreven ) ;)

Ga er wel vanuit dat dit voor iedereen anders is, sommige van mijn vrienden hebben na 3 weken al weer een nieuwe relatie...en niet bij allemaal ga ik er vanuit dat dit rebounds of leegte vullers zijn.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:30:43 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93691692
Het gaat van zelf over, en hoe minder je met haar bezig bent hoe sneller :) Dingen weghalen waardoor je aan haar denkt helpt.
Hoe lang het duurt is heel erg persoonsafhankelijk. Hang er geen grens aan, probeer gewoon niet aan haar te denken, zoek andere dingen zoals hobbies als afleiding om te doen in de tijd die je anders met haar door zou brengen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_93759075
@TS

Ik herken het gevoel. Die leegte willen vullen. Ik heb ook een poging gewaagt met een meisje vlak nadat mijn relatie was beëindigd.. werkt gewoon niet. Ik denk dat je eerst het één moet afsluiten voordat je verder kan.

Zit nog veels te veel met mijn ex in m'n hoofd, die graag nog een keertje wilt dat ik bij haar kom slapen. Wat ik aan ene kant heel graag wil maar aan de andere kant.. Het is best wel onverstandig..

Kijk het gewoon aan.. geef je als tip dat het beter is eerst je eigen leven goed op orde te krijgen. Zo op orde dat je geen chick nodig hebt :D freedom dude!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93761227
Ik heb ook deze week mijn relatie met mijn vriend verbroken.. Ik snap precies wat je bedoeld met de leegte, ik heb vooral de liefde samen uitwisselen die ik mis, maar je maakt het ook uit met een reden en die redenen steken met kop & schouder uit voor mij. Pijnlijk maar hij was niet mijn echte liefde waar ik de rest van mijn leven mee verder wilde.

It hurts when it heals!
pi_93761268
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zit nog veels te veel met mijn ex in m'n hoofd, die graag nog een keertje wilt dat ik bij haar kom slapen. Wat ik aan ene kant heel graag wil maar aan de andere kant.. Het is best wel onverstandig..
!
Zo, duidelijk waar zij op uit is, ze mist je vast?
  maandag 7 maart 2011 @ 12:26:29 #18
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93764440
Mja ook hier wil toch ff op reageren. Zoals je in een ander topic al kan lezen heb ik als fysiek gehandicapt meisje uit België een maandje iets gehad met een Nederlander. Alleen, ik ben na 3,5 jaar nog steeds ni over hem heen, ik zit nog steeds met die allesverscheurende leegte, ook nu nog. Kan je zeggen:"get a life" ma hoe doe je dat as je aan huis gebonden bent? Hoe geraak ik van die pijn, die leegte af? Iemand die me daar een serieus antwoord op kan geven???

Groetjes, Spirit of freedom
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_93765149
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef aami325 het volgende:

[..]

Zo, duidelijk waar zij op uit is, ze mist je vast?
Ze mist me wel natuurlijk, ik haar ook. Ik zou eigenlijk heel graag ook nog wel (een keertje) naar haar toe willen en bij haar willen zijn. Ben alleen bang dat dit grote invloed gaat hebben op het verwerkingsproces. Sexrelatie met m'n ex beginnen? hmm..?

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef spiritoffreedom het volgende:
Mja ook hier wil toch ff op reageren. Zoals je in een ander topic al kan lezen heb ik als fysiek gehandicapt meisje uit België een maandje iets gehad met een Nederlander. Alleen, ik ben na 3,5 jaar nog steeds ni over hem heen, ik zit nog steeds met die allesverscheurende leegte, ook nu nog. Kan je zeggen:"get a life" ma hoe doe je dat as je aan huis gebonden bent? Hoe geraak ik van die pijn, die leegte af? Iemand die me daar een serieus antwoord op kan geven???

Groetjes, Spirit of freedom
Oef, na 3 jaar nog? Was het een hele intieme relatie?
Ik weet eerlijk gezegt niet goed wat voor een advies ik kan geven.

Schrijf het van je af maybe?
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  maandag 7 maart 2011 @ 12:54:46 #20
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93765458
mja weet je, twas kort maar doorda je lotgenootjes bent heb je sowieso een bijzondere band met elkaar natuurlijk. Hij voelt ook nog steeds wat voor me maja voorlopig kunnen we iig niet samen zijn wegens ziekte van zijn kant en de kloteafstand.
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_93766230
Ik denk dat je er veel over moet praten met iemand.. je zit er overduidelijk nog heel erg mee. Normaal gesproken zou zoiets wel slijten en langzaam vervagen.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:10:35 #22
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93768685
Schrijven is een goede trouwens, noem het obsessief maar ik heb een paar dagen geleden besloten een dagboek bij te houden.
En man wat lucht dat op! Ik houd ook veel meer energie tijdens de dag over als ik weet dat ik het 's avonds even met een kwartiertje van me af schrijf!
pi_93768976
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef PlaceboEffect het volgende:
Schrijven is een goede trouwens, noem het obsessief maar ik heb een paar dagen geleden besloten een dagboek bij te houden.
En man wat lucht dat op! Ik houd ook veel meer energie tijdens de dag over als ik weet dat ik het 's avonds even met een kwartiertje van me af schrijf!
Klopt helemaal wat je zegt!
Na mijn eerste break-up heb ik 30 dagen elke dag een A4 vol geschreven. Ik heb dat nu niet meer maar weet nog wel dat als ik dat nu zou lezen, ik zal lezen dat ik er toen veeel slechter aan toe was.

Van je af schrijven helpt echt wel! Heerlijk om het kwijt te kunnen, ook al is het maar op papier.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:28:55 #24
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93769520
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik heb dit om allerlei redenen geprobeerd, maar weet niet wat ik moet schrijven, wat schrijf jij dan? Letterlijk je frustraties?
pi_93770125
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik heb dit om allerlei redenen geprobeerd, maar weet niet wat ik moet schrijven, wat schrijf jij dan? Letterlijk je frustraties?
Ik schreef altijd wat ik voelde. Of ik me kut voelde, of het een goede dag was of dat het een dag van niets was. Schrijf je gevoel. Negatieve dingen.. maar vooral ook de leukere dingen. Waar kijk je naar uit? Je vakantie? Het weekend? Een feestje? Uiteindelijk misschien wel een date?? :D

En als je dan maanden aan het schrijven bent, kan je terug lezen hoe je je maanden geleden voelde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')