Tuurlijk, zou ik ook zeggenquote:
raar compliment...goede apentietquote:
Bij bosjes tegelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
raar compliment...goede apentiet
scoor je daar veel vrouwen mee?
vanavond een vrouw zoeken die als aap verkleed is dusquote:
Have funquote:
Dit klinkt heel dubieusquote:
Dat ga ik hier toch niet vertellen manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit klinkt heel dubieuswat heb je met haar gedaan?
PM/DM het maar danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet vertellen man![]()
Ah, je bed is alweer stuk lees ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet vertellen man![]()
Mijn bed niet, die ga ik toch niet meeslepen naar iemand anders?quote:
Misschien moet hij dan een ander bed kopenquote:
M'n bed is bijna nieuw man, dan ga ik niet weer een nieuwe kopen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan een ander bed kopen
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, dohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn bed niet, die ga ik toch niet meeslepen naar iemand anders?
Scherp.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, doh
Wow, dit ben ik van jou niet gewend!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar het verklaard wel wat je nu bij iemand anders doet, doh
?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wow, dit ben ik van jou niet gewend!
Ze is juist meestal heel scherp, ik zou het eerder verwonderlijk vinden als ze het niet zou zijn.quote:
Tjah, ik mis vaak genoeg hele topics, dus dat an me dan makkelijk ontschoten zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is juist meestal heel scherp, ik zou het eerder verwonderlijk vinden als ze het niet zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |