Auwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
Bezuinigingen tegenwoordig. Wattenstaafjes waar het watje van los gaat. Dat kan toch niet.
haha, heeey! euh... hoe was wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Rifoki het volgende:
tijn en Delan, kom er maar in. Vertel eens, hoe was het?
Dat mag je zelf invullen!quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok sorry. Maar zeker met de bijdragen van vencodark ga ik het niet makkelijker maken. Vooral omdat het sowieso niet als raadsel bedoeld was.
Noem me maar een lul.
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Rifoki het volgende:
tijn en Delan, kom er maar in. Vertel eens, hoe was het?
Kluts.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Overigens, je sig ,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Komt wel goed, beetje veel gedaan de afgelopen weken, de verhuizing, alle gesprekken, uitzoeken van regels/financiën per land, etc. Ga zo ff proberen te slapen, maar moet eigenlijk eerst even mn CV de deur uit doen
Maar tegelijkertijd tegenstrijdigheid alom. MILF's hebben altijd kids en kids zijn altijd vervelend. Eigenlijjk bestaat een MILF niet voor de man die zich niet over de kids heen kan zetten. No offense!quote:
Naar huis. Over de helft.quote:
Oke. Bevalt het je allemaal nog een beetje daar? Waar ben je nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar huis. Over de helft.
Dan is het niet meer optellen maar aftellen. Eerste weken zeg je dat je x dagen/weken weg bent.
Over de helft zeg je opeens van nature dat je nog maar x dagen/weken te gaan hebt.
gewerkt deze week, dat was KUT! maar goed nu weekend en het carnavalsgedruis is in volle gang hier, niet dat ik eraan mee doe maar wel leuk om te zien, haha, en met you!?quote:
Kampot In Cambodja. Morgen nog 1 dag hier dan weert terug naar phnom penh de hoofdstad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Bevalt het je allemaal nog een beetje daar? Waar ben je nu?
Zie je er tegenop om weer naar huis te gaan, in de zin van "jammer dat het over is", of is het tegen die tijd ook wel weer mooi geweest?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kampot In Cambodja. Morgen nog 1 dag hier dan weert terug naar phnom penh de hoofdstad.
Tijd gaat snel. Het bevalt nog prima. Tijd te kort. Nog te veel te doen kijken of ik alles ga redden.
Dat weet ik dan en het is heel dubbel nu. Geen zin in het normale dagelijkse leven al is dat ook wel weer lekker. In elk geval altijd heel blij om vrienden en familie weer te zien. Lekker hapje te eten, stad in, tennis, etc.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie je er tegenop om weer naar huis te gaan, in de zin van "jammer dat het over is", of is het tegen die tijd ook wel weer mooi geweest?
Laat het de fun niet verpesten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan en het is heel dubbel nu. Geen zin in het normale dagelijkse leven al is dat ook wel weer lekker. In elk geval altijd heel blij om vrienden en familie weer te zien. Lekker hapje te eten, stad in, tennis, etc.
Dus geen antwoord op te geven. Lastig lastig.
Vandaag zitten bedenken voor het eerst wat ik nog wil en kom er achter dat ik haast heb! Stom is dat!
Dat doet hèt zeker niet. Ik wil alleen nog naar Borneo voor de orang oetan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |