Vroemm bitchquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef porsche1 het volgende:
Zometeen krijgen we een top nummer te horen van patje.
Nee, veel beter. Vishop noemen we het.quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat doen
Tot later schatjes, lief zijn
toch niet naar lars hehquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat doen
Tot later schatjes, lief zijn
HAHA man valt van fiets.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:47 schreef porsche1 het volgende:
vo de TS is ier gin pleke
tis veeste vol voor zon vette slekke
hoe duur was dat setje? ik zag laatst harman kardon boxjes in de stad vanaf 500 euroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whehe ik hoorde Tokyo beneden al toen ik tosti aan het bouwen was, zo hard blaast dit Harman Kardon setje!
150quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:51 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe duur was dat setje? ik zag laatst harman kardon boxjes in de stad vanaf 500 euro
alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd braaf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Tijd om de stad in te gaan. Braaf zijn, kindertjes.
Have funquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Wacht nou, zometeen komt er een tof liedje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Weet ikquote:
Yo Raggastquote:
Iets van the shapeshifters graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
Weet niet of de luisteraars nog iets specifiek willen, denk er over na onder het genot van deze fijne melodie.
Deze userquote:
Deze niet Henk de Vriesquote:
Weet ik nietquote:
Ik probeer een conversatie te starten, dit is gelukt.quote:
zoals normaal. van alles, top40 en dubstylequote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef sharr het volgende:
Wat voor genre wil er gehoord worden om 14:00? Ik moet even downloaden.
Dance.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef sharr het volgende:
Wat voor genre wil er gehoord worden om 14:00? Ik moet even downloaden.
Wat wil je daarmee bereiken en alles dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik probeer een conversatie te starten, dit is gelukt.
Ik vind het fijn om niet alleen de gebruikers binnen ONZ radio aan te spreken maar ook het normale volk wat wel degelijk interesse toont in deze radio aan te spreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:34 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee bereiken en alles dan.
Maar ik heb geen interesse in deze radio, of wilde je dat graag horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om niet alleen de gebruikers binnen ONZ radio aan te spreken maar ook het normale volk wat wel degelijk interesse toont in deze radio aan te spreken.
Mensen die geen interesse hebben zijn ook welkom in dit topic hoor. Lees mijn post nog maar eens even na.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef Broder het volgende:
[..]
Maar ik heb geen interesse in deze radio, of wilde je dat graag horen.
20.00-21.00 Driepink met hardcore en terror.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef porsche1 het volgende:
IK HEB GEEN INTERESSE MAAR BEN OOK NIET WELKOM. KK RACISTE.
Ben dan niet thuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
20.00-21.00 Driepink met hardcore en terror.
Hoi Porsjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef porsche1 het volgende:
ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef porsche1 het volgende:
Heer Snufquote:
Je moeder was lekker jonge.quote:
quote:
quote:
Ik zie de tijd van jullie post en ik bedenk me dat ik over 15 minuten op mijn werk moet zijnquote:
Ga maar snel weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie de tijd van jullie post en ik bedenk me dat ik over 15 minuten op mijn werk moet zijn___!
Doe de groeten aan je zusje? Hoe heet ze? Dan zal ook ik proberen haar naam fout uit te spreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie de tijd van jullie post en ik bedenk me dat ik over 15 minuten op mijn werk moet zijn___!
Nou doei he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:45 schreef Snuf. het volgende:
Oké, helemaal super, ik voel mij al helemaal thuis in deze slowchat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die geen interesse hebben zijn ook welkom in dit topic hoor. Lees mijn post nog maar eens even na.
Oh dat vinden wij allemaal heel fijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef Broder het volgende:
[..]
Oké, helemaal super, ik voel mij al helemaal thuis in deze slowchat.
Je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef Broder het volgende:
[..]
Oké, helemaal super, ik voel mij al helemaal thuis in deze slowchat.
Hoi Sharrrrrr.quote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja! Kun je iets uitloop nemen? Mijn torrents zijn nog bezig
Doei. Haalze.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben weg, doei. Moet de bus halen. (H)
Doei vrindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:55 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben weg, doei. Moet de bus halen. (H)
Maar die Kees is ook zo onvoorspelbaar als het weer in mei, en soms al in april.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie had verwacht dat Kees het zo lang vol kon houden, tante Yvonne in ieder geval niet!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Belastingspapieren weer ingevuld, en moet gewoon weer ruim 200 euro betalen !!
Echt zo fucking oneerlijk, belasting betalen over de rente die je krijgt van je spaargeld !
Je houdt serieus amper rente over
Gelukkig heeft Kees dan zijn winterslaap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar die Kees is ook zo onvoorspelbaar als het weer in mei, en soms al in april.
als het maar muziek isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb van alles gedownload wat ik nog nooit gehoord hebDus, ik heb geen idee.
Nja ik was zo klaar omdat ik alleen maar loon en spaargeld hoefde in te vullen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er morgen in alle rust even voor zitten...
Ik heb ook geen koophuis, wel kinderen en maar ben niet getrouwdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik was zo klaar omdat ik alleen maar loon en spaargeld hoefde in te vullen.
Heb nog geen huis, ben niet getrouwd en heb geen kinderen.
Mijn pa heeft dat allemaal wel, en hij kreeg 2.000 terug
Jawel, mijn telefoonrekeningquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niks te betalen
Telefoonrekening is niks johquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, mijn telefoonrekening
Dit nummer
Ik heb soms telefoonrekeningen die duurder zijn dan mijn maandelijkse verzekering hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Telefoonrekening is niks joh
Wacht maar tot je verzekering moet betalen
Ik ben bang dat ik dit ook kan hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb soms telefoonrekeningen die duurder zijn dan mijn maandelijkse verzekering hoor![]()
Wut?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb soms telefoonrekeningen die duurder zijn dan mijn maandelijkse verzekering hoor![]()
Vooral toen het net uit was met mijn ex, uitermate veel met andere chicks bellen en smsenquote:
Dat hadden wij vorig jaar met een erfenisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg ongeveer 600 euro rente paar jaar op mijn spaargeld.
Maar daar moest ik dus vandaag een derde aan belasting over betalen.
Omdat het dik over de 20.000 is
Ik wil het geld graag uitgeven aan een huis, maar dat kan nu nog niet
Oh dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kom alleen door je linkerspieker!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef Oceanview het volgende:
ligt het aan mij of hoor ik sharr alleen links?
De shuttle run test en de coopertest was altijd zo baas !quote:
wat doe je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga nu ook naar de Waterhoorn!
ik ging tot de maxquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De shuttle run test en de coopertest was altijd zo baas !
Meiden die altijd stoppen precies wanneer ze een voldoende hebben, en de echte bazen die een 10 haalde en zich bij de chicks bewezen als eckte eindbaas![]()
Maar in die tijd zat ik nog op 3 sporten tegelijk: voetbal, tennis en volleybal.
Nu alleen nog maar op voetbal
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee geintje ik ga niet zwemmenhaha
quote:
Ghehe geen zin om onder mn eigen account in te loggenquote:
De tering, ik dacht ik heb je!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ghehe geen zin om onder mn eigen account in te loggen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
De tering, ik dacht ik heb je!
Heej, jij bent nieuwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
Ineens weet ik het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al miljonair. Leventje hiero.quote:
Drink dan normaal bierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben al miljonair. Leventje hiero.
Ewa Dalando, die jpg van jou is baas.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
[..]
1x is genoeg. hoi dalando. aandachtsgeile hoer
Ewa mattie, kweetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa Dalando, die jpg van jou is baas.
Hoiquote:
Ik drink wat ik wil drinken, ik kijk niet neer op andere mensen.quote:
Oceanview, eh sahbi. Alles dope?quote:
Mattie ik ga zo een harde jas kopen. Maar ik denk geen bontkraag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jawel man met deze muziek, met jou dan?
Ik maak eerst even 1990-2000 afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe eens nightcrawlers - surrender your love?
om 15:00 youtubben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
doe eens born this way van lady gaga. ik heb 'm nog nooit gehoorden nee ik ga niet youtuben, want dan mis ik sharr
Lady gagaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
doe eens born this way van lady gaga. ik heb 'm nog nooit gehoorden nee ik ga niet youtuben, want dan mis ik sharr
goedzo, ik heb ook geen bontkraagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie ik ga zo een harde jas kopen. Maar ik denk geen bontkraag.
Ja in d'r stem auto-tunen.quote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb alleen een anderePush the feeling on
Yep.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef utopie het volgende:
[..]
word haar stem voorzien van de juiste klanken dmv plug-ins, net zoals mijn jingles?
Ook goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb alleen een andereBorn this way van lady gaga
Draai jij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
Ga eens iemand hosselen voor 15.30? Er is nog een gat van anderhalf uur.
ik kan misschien maar ik ga wel last minute als niemand anders wiltquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
ik ga wel. heb nog goeie playlist voor precies 1.5 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:25 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ga wel. heb nog goeie playlist voor precies 1.5 uur
Haar mic is monoquote:
mijn engelsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef Oceanview het volgende:
There life is gay
there life is full of sperm versta ik
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Haha allemaal ingetrapt, wist natuurlijk al dat sharr alleen door links kwam, sukkels, haha
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Haha allemaal ingetrapt, wist natuurlijk al dat sharr alleen door links kwam, sukkels, haha
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
voor de rest leuk liedje, en pitbull gebruikte deze beat voor hotel room servicequote:
ik hoor haar aan alle 5 de kantenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik de enige die Sharr alleen links hoort?
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
quote:
ze is overalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef utopie het volgende:
[..]
ik hoor haar aan alle 5 de kanten5.1 surround
ik hoor mezelf in het midden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die mezelf alleen rechts hoort?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
* sharr heeft koptelefoon omgedraaid staan
Dat kan niet, de mic is gewoon een zeeman dingetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr doe je microfoon goed aansluiten dan
Is goed aangesloten vriend. Denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr doe je microfoon goed aansluiten dan
Die is van Koelkastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kan niet, de mic is gewoon een zeeman dingetje.
Ow, Feijenoordquote:
niet hatenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Surround overal vandaan = bullshit, dan heb je hem verkeerd ingesteld
ik hoor het voor de 1e keer en door jou dus nu ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
Ik versta hier altijd webhawk in. Voor het leven getekend enzulks
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:38 schreef Dalando het volgende:
webhawk! webhawk! webhawk! webhawk! webhawk! webhawk! webhawk! webhawk!
Schagenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:43 schreef utopie het volgende:
KANKER ik denk al wat is het stil... post ik in het verkeerde topic
Gekkiggeit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |