Idd, echt relaxedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef versabommie het volgende:
Die wil zo niet eens meer dat hok uit, die Maik
Ohw, en ook nog eens fipo gemacht
En de rest niet he? Zelfs niet face to face in de kamer van de waarheid he? Eckt eckt eckt niet he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:10 schreef Estherdv het volgende:
nou ik vind gerard echt een loser, hij liegt dus alles bij elkaar
Hij krijgt de streams mee... die heeft het best naar zijn zinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:10 schreef rico80 het volgende:
Nou ik zou er niet voor tekenen hoor, in je eentje weet je hoe je je verveelt. Dat bolletje wat er nu in gaat is wss het hoogtepunt van de dag voor die gast. Niet dat er veel uit m kwam, maar dit gun je ook niemand. Ja Joanne misschien. Die zal t wel fakking niet normaal arelaxed vinden
Hij deed in het huis ook niks dus hij is het gewend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef Darklight het volgende:
Is wel saai als die daar tot maandagavond moet zitten
Joh................liegen mag niet met dit spel, wat denk ie welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:10 schreef Estherdv het volgende:
Precies, hij had gewoon moeten zeggen dat 'ie miljonair is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:10 schreef Estherdv het volgende:
Moet hij wel de TV aan zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij krijgt de streams mee... die heeft het best naar zijn zin
okee dat misschien ook niet, maat ook niet keihard moeten liegenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, hij had gewoon moeten zeggen dat 'ie miljonair is.![]()
Cartwoman!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, hij had gewoon moeten zeggen dat 'ie miljonair is.![]()
En de regie vindt dit leuk om te laten zien, wat een stel kneuzen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef MargrietV het volgende:
Die Maik eet en drinkt met veel geluid.
Misschien moet je je nog even inlezen over het concept van het spel, ik zou glashard liegen daaro, voor 100,000 euro??? no problemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:13 schreef Estherdv het volgende:
[..]
okee dat misschien ook niet, maat ook niet keihard moeten liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |