Ik was gisteren nog in Groningen. Als ik dit eerder had geweten, had je met mij mee kunnen eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een arme student die al 2 dagen geen eten kan kopen, wie wil mij helpen door geld te storen op Giro 0800-kwiwi? Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn
Dat is lief, vooral aangezien ik 2 uur treinen verderop woonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Groningen. Als ik dit eerder had geweten, had je met mij mee kunnen eten.
Mag daar toch niet want TS heeft zich hier speciaal voor geregistreerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Bill_E het volgende:
tja, ik vermoed scam.. Hoe dan ook kick naar FhF
Altijd gedacht dat je in Groningen woonde, lol. Arnhem of Utrecht?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef kwiwi het volgende:
Dat is lief, vooral aangezien ik 2 uur treinen verderop woon
Mja even kloonscan doen danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag daar toch niet want TS heeft zich hier speciaal voor geregistreerd.
Voor een paar tientjes heeft men ook een prima beeldbuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Markster het volgende:
Is er iemand hier met ee beetje hart, die wat geld kan lenen, zeg 2000 euro, voor een mooie tv, ik ben echt ten einde raad.
Enschedequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat je in Groningen woonde, lol. Arnhem of Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |