Layla origineel blijft goed, die unplugged van MTV lieten pas zien of een artiest echt wat kon, zaten erg goede sessies tussenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik deze:
Jammer dat MTV die Unplugged sessies niet meer doet.
Als jij naar Nijmegen komt wil ik best op jou kosten drinkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Oke wie er naar amstelveen komt drinkt op mijn kosten
Dat valt dan tegen, 5 keer maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het plot van Blues Brothers 2000 is slecht. Maar de super goede muziek maakt alles goed.
Ik heb beide films dan ook pas 5 keer gezien geloof ik.
nope. Is alleen erg rustig dus wat meer vol is altijd welkomquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef Mores het volgende:
[..]
Als jij naar Nijmegen komt wil ik best op jou kosten drinken![]()
Maarre, hebben je vrienden het weer laten afweten
Mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Layla origineel blijft goed, die unplugged van MTV lieten pas zien of een artiest echt wat kon, zaten erg goede sessies tussen
Je hebt aandelen in de kroeg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nope. Is alleen erg rustig dus wat meer vol is altijd welkom
quote:
Flikker godverdomme eens een pleuris eind op met dat verschrikkelijke kut nummer!!!!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor Thaboel, mijn mede pinda
(soto maduro net gemaakt)
ff dimmuh, die oude veteranen zal ik volgende keer ff vragen wat ze er van vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker godverdomme eens een pleuris eind op met dat verschrikkelijke kut nummer!!!!!!
Dat zal dan meteen de laatste keer zijn dat je in het Veteranen cafe mag komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff dimmuh, die oude veteranen zal ik volgende keer ff vragen wat ze er van vinden
hehquote:Op zondag 6 maart 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal dan meteen de laatste keer zijn dat je in het Veteranen cafe mag komen.
Ik vind het iig nietsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff dimmuh, die oude veteranen zal ik volgende keer ff vragen wat ze er van vinden
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh
btw, op Koninginnedag gratis blauwe hap met de veteranen, en daarna een rit met Dorstige Types door de stad rijden, alles op kosten van de gemeente
Lekker, misschien dat ik dan ook komquote:Op zondag 6 maart 2011 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh
btw, op Koninginnedag gratis blauwe hap met de veteranen, en daarna een rit met Dorstige Types door de stad rijden, alles op kosten van de gemeente
Nee, te Gorinchem, kun je evt hier blijven pittenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:10 schreef Mores het volgende:
[..]
Lekker, misschien dat ik dan ook kom
-edit-, dat is alleen in Breda?
Ik zal eens kijken, dacht eerst aan veteranendag, nu moet ik even kijken of ik niet al wat afgesproken heb met koninginnedag.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, te Gorinchem, kun je evt hier blijven pitten
Kijk maar ff.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, dacht eerst aan veteranendag, nu moet ik even kijken of ik niet al wat afgesproken heb met koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |