abonnement Unibet Coolblue
pi_93867416
Als de data verbinding niet constant aanstaat doet je bel het niet eens. Hoe bereikt de server je toestel als de datastroom uitstaat. Niet.

maargoed non discussie, ik sync en push er lekker op los :P
pi_93867425
Nieuwe telefoon onderweg
pi_93867848
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als de data verbinding niet constant aanstaat doet je bel het niet eens. Hoe bereikt de server je toestel als de datastroom uitstaat. Niet.

maargoed non discussie, ik sync en push er lekker op los :P
Waarom zou je in godsnaam je dataverbinding steeds uitzetten ;(? Daarbij zijn er genoeg slecht geschreven apps die, ook al heb je de dataverbinding uitstaan, nog steeds continu proberen verbinding te maken.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:48:45 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_93867986
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nieuwe telefoon onderweg
Wat is het geworden?
pi_93869298
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als de data verbinding niet constant aanstaat doet je bel het niet eens. Hoe bereikt de server je toestel als de datastroom uitstaat. Niet.

maargoed non discussie, ik sync en push er lekker op los :P
Je telefoon is toch ook niet constant aan het bellen? Je telefoon krijgt een signaal dat iemand met je probeert te verbinden en vraagt als je dit accepteert. Op deze wijze werkt push ook ongeveer. Syncen is dat je telefoon om de X periode zelf ff gaat bellen.

Een verbinding is wat anders dan een actieve verbinding.

Daarnaast kan je het makkelijk zelf testen: Zet je pushmail maar uit en verander het tot om de 15 minuten syncen, daar gaat je batterijduur.
pi_93870043
Zoals ik al zei, Galaxy Ace en haal makkelijk 3 dagen, 15 min sync en push mail (gmail) staan altijd aan. Misschien je batterij eens nakijken? Wifi en bluetooth staan trouwens altijd uit misschien is dat je boosdoener.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:52:49 #82
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93880252
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zit er een radioantenne in de Tab? Zo niet, dan lijkt het me onmogelijk wat je wenst.
DIe zit in de normale telefoons ook niet, deze maken gebruik van je headset

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Fm radio gaat je niet lukken, maar internetradio wel. Probeer tune-in radio anders. Vrijwel alle stations wereldwijd zijn daarmee (gratis) te ontvangen.
Duidelijk, is wel dat je dan weer moet opletten met het gebruik van je databundel lijkt me?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:16:18 #83
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93881736
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef lekzzz het volgende:

[..]

DIe zit in de normale telefoons ook niet, deze maken gebruik van je headset
Die zit wel in de LG Optimus 2X hoor.
pi_93892325
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zoals ik al zei, Galaxy Ace en haal makkelijk 3 dagen, 15 min sync en push mail (gmail) staan altijd aan. Misschien je batterij eens nakijken? Wifi en bluetooth staan trouwens altijd uit misschien is dat je boosdoener.
Ik surf te veel op een 4 inch scherm dat verspilt de meeste batterij. Maar haal mijn 2 dagen meestal ook wel :P. Alleen Push is gewoon fijn om snel te kunnen reageren.

Maar ik zag al dat de eerste apps ontwikkeld worden en Android blijft zichzelf wel ontwikkelen.
pi_93893257
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:54:16 #86
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_93895143
Is Gmail eigenlijk sync of push? Ik heb namelijk het idee dat Gmail synct, terwijl het push mail zou moeten zijn toch?
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:03:37 #87
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93895440
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef Exentric90 het volgende:
Push op android?

http://pushee.atomicpineapple.com/
Ik krijg steeds een error. :(
Je moeder is een hamster
pi_93899709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Knuck-les het volgende:
Is Gmail eigenlijk sync of push? Ik heb namelijk het idee dat Gmail synct, terwijl het push mail zou moeten zijn toch?
Gmail is push.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:15:36 #89
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_93899943
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gmail is push.
Hoe zit het dan bij de instellingen dat je kan selecteren "alles synchroniseren" of "X dagen synchroniseren" bij verschillende labels
pi_93900122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Hoe zit het dan bij de instellingen dat je kan selecteren "alles synchroniseren" of "X dagen synchroniseren" bij verschillende labels
Omdat ie de eerste keer gewoon wil weten welke items je op wilt halen. Tot hoever je terug wil. Die zooi slaat ie lokaal op. Hij gaat niet bij elk contact met je gmail eerst je e-mail van de afgelopen x dagen ophalen. Dat doet ie eenmalig, al het nieuwe wordt gepushed.
pi_93900991
Nadat mijn Desire vreemde kuren ging vertonen (werd steeds trager, sloot spontaan schermen af, Google Agenda synchroniseerde nog maar 1 van de 2 agenda's, etc..) maar eens geheel opnieuw geïnstalleerd en overbodige apps weggelaten. Ben van 209 naar 97 apps gegaan :D
Toestel werkt nu overigens weer heerlijk, nu mijn laptop nog want die moet ook eens gebeuren :')
pi_93901057
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
Hoe betaal je in de android store met paypal dan.
Niet. Dikke FAIL idd.
pi_93901131
Heb ik betaald voor LauncherPro, gebruik ik het niet :D Ach, misschien bij de volgende OS update eens kijken of ik iets leuks kan "bouwen" met LP, en anders geef ik hem wel weg.
pi_93901872
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Juup© het volgende:
Nadat mijn Desire vreemde kuren ging vertonen (werd steeds trager, sloot spontaan schermen af, Google Agenda synchroniseerde nog maar 1 van de 2 agenda's, etc..) maar eens geheel opnieuw geïnstalleerd en overbodige apps weggelaten. Ben van 209 naar 97 apps gegaan :D
Toestel werkt nu overigens weer heerlijk, nu mijn laptop nog want die moet ook eens gebeuren :')
De fuck, wat moet je met zo veel apps?
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:07:33 #95
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93902043
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Juup© het volgende:
Nadat mijn Desire vreemde kuren ging vertonen (werd steeds trager, sloot spontaan schermen af, Google Agenda synchroniseerde nog maar 1 van de 2 agenda's, etc..) maar eens geheel opnieuw geïnstalleerd en overbodige apps weggelaten. Ben van 209 naar 97 apps gegaan :D
Toestel werkt nu overigens weer heerlijk, nu mijn laptop nog want die moet ook eens gebeuren :')
Hoelang gaat die mee bij Jou :? :?
AFC AJAX
pi_93902899
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De fuck, wat moet je met zo veel apps?
Dat vroeg ik mezelf ook af :X veel geïnstalleerd om te testen en vergeten te verwijderen. Nu heb ik exclusief de apps van HTC die ik in de ROM heb laten staan nog 65 apps erop staan waar er nog ongeveer 13 gedelete gaan worden omdat ik ze zelden of niet gebruik. Maar juist omdat ik het af en toe wel eens gebruik en ik ruimte zat heb laat ik sommige staan, is soms toch wel handig.

quote:
Lijst met geïnstalleerde apps.
AdFree
App 2SD Free
Applanet
AndFTP
Angry Birds
Antivirus Pro
AudioManager Pro
Barcode Scanner
Buienalarm
Buienradar (gebruik ik zelden)
chompSMS
Cifsmanager (gebruik ik niet)
ClearDefaultHome (gebruik ik niet)
Color Pop (gebruik ik zelden)
ColorNote
DroidWall
ElectroDroid
ES File Explorer
Folder Organizer
Gentle Alarm
Goggles (gebruik ik niet)
Instant Heart Rate
IP Messenger (Gebruik ik niet)
Java-box (Geen idee wat het inhoudt)
Lock Screen
Mixzing
Mobile Maps 10
My Tracks
MyBackup Pro
Network Monitor
NL Radio (gebruik ik niet)
Note Everything
OI Kluis
Opera Mini (gebruik ik zelden tot nooit)
PapaStacker
PicSay Pro
Pillbox Alert
PocketCloud
PocketGod (gebruik ik niet)
Printershare (werkt niet zoals ik het wil dus gaat eraf)
QuickOffice (werkt niet zoals ik het wil dus gaat eraf)
RealCalc
Rings Extended
RocketBunnies
ROM Manager
Root Explorer
RSS Reader (gebruik ik niet)
Save my Attach
screenshot
Scrobble Droid
Set CPU
SIM-Toolkit (gebruik ik niet)
Smart Tools (gebruik ik zelden tot nooit, maar is wel komisch dus blijft erop)
Spare Parts (gebruik ik niet)
Super Tumble
SuperUser
Trillian (gebruik ik niet meer dus gaat eraf)
TwiDroyd
Uninstaller
Verklein foto
VPlayer
Wake On Lan
Wallpaper set & save (gebruik ik niet meer dus gaat eraf).
WhatsApp
WIFI Analyzer
WIFI Picker[/q]

Dan zij de apps die standaard in de ROM aanwezig zijn niet meegerekend, al heb ik daarvan ook al een aardige hoeveelheid niet mee geïnstalleerd..
pi_93903012
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Hoelang gaat die mee bij Jou :? :?
Jij bedoeld qua accu? Als ik veel internet of multimedia dingen doe, dan gaat een volle accu ongeveer 8 uur mee. Gooi ik WiFi en mobiel internet uit en gebruik ik het toestel alleen om te bellen, dan gaat de accu bijna 48 uur mee voordat hij opgeladen moet worden (dit houdt dan wel in dat ik niet veel bel, anders haal ik die 48 uur niet).
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:42:08 #98
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93903204
Bah, als ik op mijn Desire veel met internet bezig ben is de mijne al na een uur of drie in het rood.

En ik heb maar 6 apps of zo :P
AFC AJAX
pi_93909212
Nog maar n keer dan.

quote:
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit? In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.
Zorg dat je dit minimaal een maand lang gedaan hebt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93909564
En nog 1:


Bewaren:

In de koelkast (niet in de vriezer) Ongeveer half opgeladen

Tijdens gebruik:

Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %) Niet geheel ontladen (i.v.m. diepontlaadgevaar) Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken

De fabrikanten leveren hun Li-ionaccu's meestal af met 40% lading. Daarbij blijft de accu het langste goed.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')