oh die geile wijfenquote:
Ik maak me er ook niet zo druk om, toen B een baby was begon je nog standaard met 4 maanden met een fruithapje, en toen wij klein waren begonnen ze daar nog veel vroeger mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor gewoon lekker laten sabbelen echt he je hebt er van die moeders bij die alles volgens het boekje doen, laat hem maar ontdekken
nah... Heksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor gewoon lekker laten sabbelen echt he je hebt er van die mannen bij die alles
volgens het boekje doen, laat hem maar ontdekken
Geil, zo'n glazen bolletjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Waar je in terecht bent gekomen Slurfdrager, nou gewoon in het bijna gezelligste topic van FOK, we missen een paar mensen op dit ogenblik maar ik keek in mijn glazen bolletje en zag alles komt weer goed
oh heb ik mannen geschreven nee jij hebt in mijn post lopen knoeien, ik zei mensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... Hekstis nog vroeg heur...
nee... doosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heb ik mannen geschreven nee jij hebt in mijn post lopen knoeien, ik zei mensen.
ja denk dat hij straks ineens de achterstand inhaalt, en leandra mijn hans was met 33 weken en 42 cm. en nu bijna 185/190 dus alles komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet zo druk om, toen B een baby was begon je nog standaard met 4 maanden met een fruithapje, en toen wij klein waren begonnen ze daar nog veel vroeger mee.
Aan de andere kant is het niet zo dat ik het nodig vindt dat hij al zsm aan een fruithapje begint, hij groeit ogenschijnlijk goed op de voeding die hij krijgt, en wat mij betreft mag hij nog wel even flink doorgroeien zodat hij zijn tekort van de laatste weken zwangerschap helemaal ingehaald heeft.
Maar maandag weer naar het CB, dus dan weet ik hoeveel hij gegroeid is.
ik zat echt huh zoveel vergis ik me toch nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee... doos
je zei moeders
Dropshot voor het slapen gaanquote:
Ik ben 1m04 met 42 cm! Mijn bijnaam is daarom ook de kruk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja denk dat hij straks ineens de achterstand inhaalt, en leandra mijn hans was met 33 weken en 42 cm. en nu bijna 185/190 dus alles komt wel goed hoor
Ik ga gewoon op m'n gevoel af en kijk op het moment wel of ik het nodig of geschikt vind.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat het per kind verschilt, en het mag wat mij betreft bij 4 maanden, ik doe niet zo moeilijk.
En je hebt helemaal gelijk, het kan geen kwaad zolang je nog maar niet met prakjes etc aan komt zetten. OUD lijkt mij best een lastig forum.
Hé mijn leestekens zijn weer terug, stomme laptop
wat een gaaf nummer ditquote:
WAT HEEFT GOED !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja denk dat hij straks ineens de achterstand inhaalt, en leandra mijn hans heeft 42 cm. en nu bijna
dus alles komt wel goed hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een gaaf nummer diten dat voor een blanke
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m04 met 42 cm! Mijn bijnaam is daarom ook de kruk.
ja zie een blanke gozer, en zal je niet beter weten dit is lekkere soul en ja alleen echte soul wordt door een negert gemaaktquote:
EVERTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m04 met 42 cm! Mijn bijnaam is daarom ook de kruk.
Het enige wat echte neger bevat zijn negerzoenen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zie een blanke gozer, en zal je niet beter weten dit is lekkere soul en ja alleen echte soul wordt door een negert gemaakt
rot op hoor zit me posten niet te verklotenquote:
ik gooi er wel effe een paar Negerts in voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zie een blanke gozer, en zal je niet beter weten dit is lekkere soul en ja alleen echte soul wordt door een negert gemaakt
tijd terug doc. over gezien hoe dat album tot stand kwam heel intresantquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik gooi er wel effe een paar Negerts in voor je![]()
Met grote voeten![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik gooi er wel effe een paar Negerts in voor je![]()
Met grote voeten![]()
Kan dat wel met jou met je dubbel XXL-cup?quote:
die heb ik toch op me rug gekkie, je kan me heel fijn tegen je aan drukken hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:14 schreef slurfdrager het volgende:
[..]
Kan dat wel met jou met je dubbel XXL-cup?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Ian er ook?![]()
Had ik heul geen errug in...
trusten![]()
Ow ja, tof!. Kan ik op je rug aan je tieten zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die heb ik toch op me rug gekkie, je kan me heel fijn tegen je aan drukken hoor
als je zo doorgaat moet ik me straks gaan verschonen hoor Heksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:15 schreef Toverheks het volgende:
nog zo een mooi nummer die ik vaak draai![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:17 schreef slurfdrager het volgende:
[..]
Ow ja, tof!. Kan ik op je rug aan je tieten zitten
Je bent niet de enige hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je zo doorgaat moet ik me straks gaan verschonen hoor Heks
denk aan je eerste keer.................zingt bettyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je zo doorgaat moet ik me straks gaan verschonen hoor Heks
Orangina!quote:
volgens mij is dat spaanse sinasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bier![]()
wat is Orangina of moet ik googelen?
zit er alcohol in?
was het een knoeiboel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
Wie weet z'n eerste keer nog?
Ik niet meer. Wel jammer eigenlijk. Nog wel met wie maar niet hoe. Het ging vast niet al te handig.
Nee alleen suiker en bubbels en sinaasappelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bier![]()
zit er alcohol in?
Gewoon fanta maar dan andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bier![]()
zit er alcohol in?
De eerste keer moest ik bijna huilenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
Ik niet meer. Wel jammer eigenlijk. Nog wel met wie maar niet hoe. Het ging vast niet al te handig.
ik weet hem nog wel, maar ga hem niet met jullie delenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
Rohypnol en in je hol?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet hem nog wel, maar ga hem niet met jullie delen
Ik weet het dus niet meer! Knoeiboel denk ik niet, maar kan me niet voorstellen dat het van een lijen dakje ging allemaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef Toverheks het volgende:
je kan beter vragen wanneer was het je laatste keer
Weet je dat echt niet meer? Hoe kan dat nou, verdrongen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja fuck, dit soort antwoorden maken juist erg nieuwsgierig! Neem nog een slok van die zoete meuk van schaamvocht en spill the beans!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet hem nog wel, maar ga hem niet met jullie delen
1867quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Nou???? wanneer dan ?![]()
nu wil ik het weten ook !
De seks niet, het lijk wegwerken wel.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef Toverheks het volgende:
je kan beter vragen wanneer was het je laatste keer
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet meer? Hoe kan dat nou, verdrongen?
Ik weet de eerste keer nog heel goed, het was pijnlijk, kort...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1867was ieder geval voor de 1e wereld oorlog als ik het goed heb
Ja stom hè, om zoiets niet meer te weten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
he doe jij geen voorspel dan, wat saaiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen Laysa net 30 seconden geen tijd had om te posten!
Kan ook wel gewoon tijdens het posten toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen Laysa net 30 seconden geen tijd had om te posten!
Hey, ik kijk ook tv, ik kan geen drie dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ook wel gewoon tijdens het posten toch?
effe een Jorannetje doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De seks niet, het lijk wegwerken wel.
Ik zou het ook niet meer weten welke keer de eerste keer was.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet de eerste keer nog heel goed, het was pijnlijk, kort...Dominees zijn toch alleen maar geïnteresseerd in biechtknaapjes. Of pastoors of kosters of hoe al die lijers ook heten met schaamvochtvlekken aan de binnenkant van hun pij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe een Jorannetje doen
Oké voor Joran danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe een Jorannetje doen
Boeddhisten zijn dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:30 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Dominees zijn toch alleen maar geïnteresseerd in biechtknaapjes. Of pastoors of kosters of hoe al die lijers ook heten met schaamvochtvlekken aan de binnenkant van hun pij.
Laysa post, jij neukt en kijkt kanaal 710. Twee dingen slechts!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, ik kijk ook tv, ik kan geen drie dingen tegelijk.
En veertig jaar geleden helpt ook niet echt natuurlijk. Is bij mij ook al een kwart eeuw, en dan wordt de kans steeds groter dat dat gestuntel weggespoeld wordt in de loop der jaren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet meer weten welke keer de eerste keer was.Tsja, Alzheimer Light hè.
Er zijn er nog een paar wakker, maar er is geen drank het huis in gekieperd en dan is het daar 's avonds dus per definitie al saai.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
Gert is het nog wat in de COS of liggen die zombies alweer plat??
Veertig jaar???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En veertig jaar geleden helpt ook niet echt natuurlijk. Is bij mij ook al een kwart eeuw, en dan wordt de kans steeds groter dat dat gestuntel weggespoeld wordt in de loop der jaren.
Dan ga ik daar dus NIET lezen (en posten) ga ik tenminste eens op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar wakker, maar er is geen drank het huis in gekieperd en dan is het daar 's avonds dus per definitie al saai.
De eerste keer met mijn huidige vriendin weet ik nog wel, en da's ook al lang geleden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het misschien anders voor mannen dan vrouwen?
Ik gaat niet alles vertellenmaar ik weet het nog wel
Ja... ik ben gestoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste keer met mijn huidige vriendin weet ik nog wel, en da's ook al lang geleden.
Maar DE eerste keer is weg. Nah, vertel jij maar dan.
Ja!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gaat niet alles vertellenmaar ik weet het nog wel
Ja naja of het stom is weet ik niet maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat je dat vergeet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja stom hè, om zoiets niet meer te weten.
nah... lafjes tegen aangehangen .... seg maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!!!Ons een beetje nieuwsgierig maken.
Nu moet je het vertellen ook!
Hangen nog welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... lafjes tegen aangehangen .... seg maar![]()
en toen ging ik janken
Ik snap dat wel! Dat is even schrikken als je vijf bent!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... jah... toen ik ging janken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat wel! Dat is even schrikken als je vijf bent!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... lafjes tegen aangehangen .... seg maar![]()
en toen ging ik janken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat wel! Dat is even schrikken als je vijf bent!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Trusten Lays, mag DK nog effe opblijven of mot ie mee?
oke dat was dus een kut plaat dus nu die anderequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet zo snel ik ben nog met die ene bezig ...
Ik gaat nog één biertje pakken en nog wat tuupies luisteren en als ik een mooie vind dan pleur ik die hier wel neer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... ik zat net te denken dat iedereen amechtig lag te wezen
maar er is nog leven
ik hout van kankerplaatjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gaat nog één biertje pakken en nog wat tuupies luisteren en als ik een mooie vind dan pleur ik die hier wel neer.
Fann!!! Ik hoorde vandaag in de auto nog zo'n echt kankerplaatje maar ik kan niet meer op de naam komen anders had ik hem zeker effe voor je gepost.![]()
Zat effe te fappen op jouw geile eerste keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... ik zat net te denken dat iedereen amechtig lag te wezen
maar er is nog leven
ow...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat effe te fappen op jouw geile eerste keer.
Nog eentje van Carlosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... deze is wel mooi
Vergeet niet je feestneus af te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn iPod weer terug![]()
Hij zat gewoon in de zak van mijn badjas![]()
Wel jammer voor mijn medesporters dat ik nu niet zelf hoef te zingen.
Wat voor weer is het dan in Lloret?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef hondjes het volgende:
Ik weet niet wat ik wil aantrekken vandaag, broek, rok, jurk of legging of...schoenen of laarzen.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Gert het volgende:
De zendermanager van Net5 heeft voor het eerst openlijk gespeculeerd over het mogelijk van de buis halen van Secret Story.
De kijkcijfers gisteren waren gezien de scores onder de 200K van deze week, redelijk gisteren (284.000, nog steeds geen vetpot maar goed).
mogguhquote:El Hamdaoui zou, weinig professioneel, hebben gecounterd dat De Boer het lekker zelf moest doen en dat hij alle ballen wel bij de bank zou inleveren.
Morgenquote:Scenarist Charlie Kaufman wil weer samenwerken met regisseur Spike Jonze. De twee willen een politiek-satirische film maken en zijn daarover in gesprek met een productiemaatschappij, schrijft de Amerikaanse filmsite Deadline. De film gaat over wereldleiders die een politiek antwoord moeten geven op wereldbedreigende natuurrampen en oorlogen.
Hetzelfde weer als jij hebt, want ik zit nu in Midden-Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]
Wat voor weer is het dan in Lloret?
Mounir beweert dat hij keurig is gebleven. Die moeten ze lozen hoor, die gek.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tory-ultimatum.dhtml
Hmm... dan adviseer ik een trui en een broek!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hetzelfde weer als jij hebt, want ik zit nu in Midden-Nederland.
thanks..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... dan adviseer ik een trui en een broek!
Ik vind het sneu als het echt flopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef Gert het volgende:
De zendermanager van Net5 heeft voor het eerst openlijk gespeculeerd over het mogelijk van de buis halen van Secret Story.
De kijkcijfers gisteren waren gezien de scores onder de 200K van deze week, redelijk gisteren (284.000, nog steeds geen vetpot maar goed).
Gelukt!quote:
Zet automatische updates eens uit? Blauwe schuifje helemaal naar links.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
Nee Pietje ik kan niet quoten en heb steeds speedt en alleen op fok, joetoep en de krant enzo doen het gewoon
Het is ook een héél raar verhaal. Dit gaat nog een fikse staart krijgen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef hondjes het volgende:
http://www.welingelichtek(...)ht-op-het-schip.html
Ondertussen gonst het van de geruchten, wie er zonodig met een helicopter weggehaald moest worden..
Fijn voor jou, beetje jammer voor mij. Heb hier nog eentje liggen die ik wel aan je wilde sllijtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn iPod weer terug![]()
Hij zat gewoon in de zak van mijn badjas![]()
Wel jammer voor mijn medesporters dat ik nu niet zelf hoef te zingen.
Ik vind de theorie dat het kabinet een stoere aktie wilde vlak voor de verkiezingen, wel plausibel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef hondjes het volgende:
Vooral de namen die volgens de geruchten gaan
Ik meende gisteravond of eergisteren gehoord te hebben dat het om een ingenieur zou gaan. Maar het blijft een vreemd verhaal en eigenlijk wordt het steeds vreemder.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef hondjes het volgende:
Ondertussen gonst het van de geruchten, wie er zonodig met een helicopter weggehaald moest worden..
Klinkt simpel, maar de pc opnieuw opstarten helpt heel vaak.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef Toverheks het volgende:
Er is een fout opgetreden met code 0
niks lukt gert. ligt dus ook niet daar aan, alleen bij FOK maar de krant enzo opent ook heel traag alles blijft draaien.
Namen? Die heb ik nog niet gehoord, praat me eens bij als je wilt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef hondjes het volgende:
Heeft er niets mee te maken...het gaat om de personen...........quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de theorie dat het kabinet een stoere aktie wilde vlak voor de verkiezingen, wel plausibel.
Ze dachten makkelijk te scoren, maar dat viel tegen. En toen is het maar even geheim gehouden tot ná de verkiezingen.
Er was uiteraard een aanleiding, namelijk die personen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken...het gaat om de personen...........
Trouwens waar zat verhagen, die zou toch op wintersport zitten tijdens de verkiezingen
Er was haast bij zei "men". Een actie uitgevoerd met een andere helicopter zou meer voorbereidingstijd hebben gekost. Tenminste: zo heb ik het begrepen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was uiteraard een aanleiding, namelijk die personen.
Maar dat er zo snel en onbezonnen voor deze oplossing is gekozen, is op z'n minst verdacht.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:35 schreef hondjes het volgende:
Trouwens waar zat verhagen, die zou toch op wintersport zitten tijdens de verkiezingen
Maar ik lees dat die personen na het mislukken van de operatie naar de Nederlandse ambassade zijn overgebracht en dat ze inmiddels alweer veilig in Nederland zitten. Zij wél.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er was haast bij zei "men". Een actie uitgevoerd met een andere helicopter zou meer voorbereidingstijd hebben gekost. Tenminste: zo heb ik het begrepen?
Ja, en dat ik vind dus het hele vreemde aan de zaak!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik lees dat die personen na het mislukken van de operatie naar de Nederlandse ambassade zijn overgebracht en dat ze inmiddels alweer veilig in Nederland zitten. Zij wél.
Welke namen dan??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:30 schreef hondjes het volgende:
In De Volkskrant van vandaag staat een onthutsend verhaal over de marine. Op een prestigieuze afdeling binnen de marine werden jarenlang computers en telefoons gestolen, de hand gelicht met werktijden, managers gaven zichzelf "prestatiebonussen" etc.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, de marine Nederlands boerentrekpaardje!
Wij hadden gekruide aardappeltjes met een biefstukje, lekker hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:01 schreef Laysa het volgende:
De croissantjes liggen in de oven te garen
Dat eten we niet als ontbijt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij hadden gekruide aardappeltjes met een biefstukje, lekker hoor
Ghehehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij ontbijten dan ook iets eerder dan jullie :-) Dit was onze lunch.
Laatst om dat oog te krijgen in RLS heb je de geschiedenis weggegooid. In firefox, 'extra', --> 'recente geschiedenis wissen' en dan alles wissen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:35 schreef Toverheks het volgende:
kut klote FOK gaat echt vreemd hier echt kan het niet ontdekken wat het is
Die heb ik ook vaak! F5 doet dan wel eens wonderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:40 schreef Toverheks het volgende:
oke Pietje ga ik even doen, want quoten kan ook niet krijg ik foutcode 0
Thx hondjes. Heb het gelezen. Kat had zeker zijn aluhoedje weer niet op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef hondjes het volgende:
Over klokkenluiders gesproken, daar staat ook een verhaal...COOS
nou gedaan wat Pietje zei, maar nog loopt hij zo traag als dikke stront en krijg steeds speedt. en net waren me letters koeiengroot, misschien ligt het aan me pc maar kan zo de krant en op dus snap er niks van alles is wel gewist nu van firefoxquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik ook vaak! F5 doet dan wel eens wonderen.
Heb je plug-ins aanstaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef Toverheks het volgende:
ja alleen op FOK D-K, snap er niks van pietjekan ook niet quoten
Mooi toch! Vast een fok!-bug!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie ik dat en ik kan weer qwoten
Die foutcode heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
mislukt dus weer foutcode 0 nou ik wacht wel ff misschien ligt het gewoon aan FOK
Zie heks BQ heeft er ook last van je bent niet de enigequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Ik word niet goed van Fok! Ik krijg constant een foutmelding als ik wil quoten of reageren.
Ik F5 ook alweer sinds sst, bevalt me eigenlijk wel prima, geen gekke witte vlakken meer. Maar ik heb het bij profielopties uitgezet en niet via dat schuifje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:33 schreef Gert het volgende:
Toch zou ik het uitschakelen van de auto updates nog even proberen, want ik had ook ellende en sindsdien niet meer. Gewoon weer ouderwets F5-en.
En die auto updates worden wel een keer verbeterd en dan zet je ze weer aan, of niet.
ik ook, ik bepaal zelf wel wanneer ik een update wilquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ik heb toen gelijk die auto updates uitgezet...vond het reuze irritant
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
nou Hans weet het ook niet heeft net gekeken, ja gekeken he gewoon naar me beeldscherm staan staren en de woorden, ik weet het ook nietecht daar moet je een oorlog mee winnen hahaha
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik F5 ook alweer sinds sst, bevalt me eigenlijk wel prima, geen gekke witte vlakken meer. Maar ik heb het bij profielopties uitgezet en niet via dat schuifje.
Venlo de gekste!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
weer is iets anders dan Oeteldonk
sjezus,,,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Dementor het volgende:
Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...
poe heftig, zo zie je maar je bent een mens van de dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Dementor het volgende:
En ik ken de beste man niet eens. Naar hoor.quote:
Op omroep Gelderland las ik vanmorgen dat een van de personen die daar weggehaald is een medewerker van ingenieursbureau Haskoning is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef hondjes het volgende:
Sjezus....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Dementor het volgende:
jee, wat ergquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Dementor het volgende:
Net gekeken. Ik kan dat wel waarderen een modern sprookje.quote:
Oh my.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Dementor het volgende:
Hoe oud/jong is Stefan / SunChaser eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef hondjes het volgende:
Wat een naar bericht,,zo jong nog..pffffft
owkeeequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
Lays, ik word gek, ze blijven er intrappen, zelfs Deis!
Deis niet joh die loopt te mindfuckenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
Lays, ik word gek, ze blijven er intrappen, zelfs Deis!
Deis importeert illegale ipods.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deis niet joh die loopt te mindfucken...wat zal haar secret zijn?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het geheim van Remlof is dat hij stiekem een zoon van is van Job Cohen.
uit een Job Cohen Mokquote:
Daar word je hartstikke agressief van hoor! Kijk, maar waren drinken ze thee? Daar waren ze nu allemaal aan het rellen zijn!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar word je hartstikke agressief van hoor! Kijk, maar waren drinken ze thee? Daar waren ze nu allemaal aan het rellen zijn!
De Job Cohen Mok met extra grote oren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uit een Job Cohen Mokvan het PVDA servies, te bestellen via pm bij onze Remmie
met een Cohen gebaksbordje, een chocogebakje met schuimkraag van zoete koek en kerstschuim erop gespotenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Job Cohen Mok met extra grote oren.
Choco-gebakje? Een Jodenkoek! Bij Verhagen krijgen je een Mariakaakje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met een Cohen gebaksbordje, een chocogebakje met schuimkraag van zoete koek en kerstschuim erop gespoten
Nee, de jodenkoeken zitten in het Job-Blikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Choco-gebakje? Een Jodenkoek! Bij Verhagen krijgen je een Mariakaakje.
In de rode trommelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, de jodenkoeken zitten in het Job-Blik
HE HASSAN! BROODJE!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
oh of een lekker broodje shoarma heb ik best trek in, met sla en knoflooksaus
Hij heeft zo zijn momenten.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
oh had najib al gezien maar weer gekeken hij is en blijft leuk
Op TV ook!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gert is verkleed als Piet Piraat en Pietje is verkleed als Gertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |