quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
een FMT meet lijkt mij ook erg gezelligdaarom wil ik het ooit zeker ook wel eens overwegen om naar een meet te komen, maar nu wacht ik er nog heel even mee
zeker ook omdat we het thuis momenteel even flink druk hebben met van alles
2 zelfs !quote:
Heb ik niet expres gedaan hoorquote:
welles !quote:
Ik vind die gast een idioot, maar dat gun ik hem niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Patch het volgende:
Voor de mensen die het via de tweet gemist hebben en de FP:
Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Tja, Patch is toch een beetje de "leider" hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
Aangezien Patch niet (alleen) kan bepalen of ik wel of niet meedoe wil ik duidelijkheid....
Of is er al over de pm's door een geheime raad besloten dat ik niet meer mee mag doen?
Dat hij de "leider" is dat had ik al door maar dan nog beslist een leider niet alleen..naja behalve in een dictatuur..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, Patch is toch een beetje de "leider" hier.
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hij de "leider" is dat had ik al door maar dan nog beslist een leider niet alleen..naja behalve in een dictatuur..
Exact.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenEn daarnaast geeft Patch aan dat hij per PM het eea aan je uit wil leggen, heb je dat al geprobeerd? Als meerdere mensen verdenkingen aan Patch pmmen dan is het logisch dat hij het voortouw neemt
Schijnen slimmer te zijn maar dat moet je ze nooit daadwerkelijk vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact.
Waarom kunnen vrouwen het altijd beter verwoorden![]()
Patch zijn uit uitleg is niks anders dan een reeks beschuldigingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen die aan je twijfelen, zoals je terug kunt lezenEn daarnaast geeft Patch aan dat hij per PM het eea aan je uit wil leggen, heb je dat al geprobeerd? Als meerdere mensen verdenkingen aan Patch pmmen dan is het logisch dat hij het voortouw neemt
Mannen kunnen weer andere dingen beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact.
Waarom kunnen vrouwen het altijd beter verwoorden![]()
Je hebt gepmd dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch zijn uit uitleg is niks anders dan een reeks beschuldigingen
Okee, maar dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Het recht om iemand zijn deelname te ontzeggen heeft niemand, daar zijn immers geen regels voor. De OP zegt alleen dat het verboden is om vals te spelen. Niet wat de consequenties daar van zijn. Het voortouw dat Patch nu neemt is leuk en aardig, maar totaal niet gegrond op concreet bewijs en al helemaal niet op de regels van FMT.
Ja ik heb gepmdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mannen kunnen weer andere dingen beter![]()
[..]
Je hebt gepmd dus?
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar dat is jouw mening.Het is echter volgens mij niet de eerste keer dat dit gebeurt, en zolang er niet in de OP staat wat de consequenties zijn betekent dat niet dat er geen consequenties zijn
Ik zou zeggen: PM Patch en vraag om uitleg
Het is een mening; JIJ vindt dat niemand dat recht heeft, klaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.
Echt die 'dan doe je niet meer'-mentaliteit, om te kotsen gewoon...
Ben je het vriendje van Sands?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit. Als Patch zich zo druk maakt om de leefbaarheid van FMT, dan zou ik me eerst beraden op een gedegen OP, alvorens iemand uit te sluiten van deelname. Echt belachelijk. En daarbij is Sands volgens mij echt een aanwinst voor FMT, juist wat de leefbaarheid kan versterken. Dit blijkt doordat hij vaak snel het antwoord weet op screenshot vragen die niet makkelijk opzoekbaar zijn.
Echt die 'dan doe je niet meer mee'-mentaliteit, om te kotsen gewoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |