Hey, jij hoort ook bij de redactie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben ze het anti blokkeer reclame scriptje weer aangezet?
Helpt ctrl F5 niet? Die tip kreeg ik hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Asap het volgende:
Ik kan niet editten of quoten en daarnaast doen popups het ook niet... erg handig allemaal
Ok, dan wil ik toch wel eens een keer een nieuwtje van je lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zit al een paar jaar daar Patch. Maar ik post geen filmnieuws als je dat bedoelde.
Zodra je dat cms systeem door hebt valt het mee. Maar eerste keer dat ik deze versie moest gebruiken ging het ook niet heel soepelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik toch wel eens een keer een nieuwtje van je lezen.
Ik zelf probeer vandaag wat te plaatsen, maar makkelijk en simpel is het niet, is mijn eerste indruk en ervaring
Of naja dps wordt het hier genoemd. Volgens mij staat er in het FOK!film FAQ en Policy topic in het fp-crew forum een stap voor stap tutorial.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Patch het volgende:
Wat is een CMS-systeem en waar zit dat ergens dan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Patch het volgende:
Wat is een CMS-systeem en waar zit dat ergens dan?
Ik vond hem iets beter dan Mr. Vengeance, maar bij lange na geen OldBoy niveau.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
(Is Lady Vengeance aan te raden trouwens? Enige van de drie die ik niet heb gezien)
Ik zeur meer over slowchat in dubbele punten topicsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef picodealion het volgende:
En Patch heeft gelijk als hij straks weer gaat zeuren dat ik teveel slowchat in het FMT topic. Bij voorbaat excuzement.
Dat hebben alle gezonde heteromannen wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patch het volgende:
jippie
http://film.fok.nl/nieuws(...)eest-gepauzeerd.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |