Ik weet van ST dat ze een filmpje aan het kijken is en Marijke heeft geloof ik visite, maar een aantal weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn die drukke vrijdagavonden gebleven
als ik niet beter wist zou ik denken dat iedereen carnaval vieren was
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn die drukke vrijdagavonden gebleven
als ik niet beter wist zou ik denken dat iedereen carnaval vieren was
als het snel gaat gaat de helft van het aantal posts over dat het snel gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef PeZu het volgende:
dat gejank over ooh het gaat snel, nu gaan we jank ooh wat stil
Die ken ik natuurlijk ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef PeZu het volgende:
stu stu stu
dit is een avril nummer dat ik wel mooi vvind![]()
ja daar word ik echt moe vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het snel gaat gaat de helft van het aantal posts over dat het snel gaat
wist ikquote:
met die redenatie zou het nooit langzaam kunnen gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het snel gaat gaat de helft van het aantal posts over dat het snel gaat
Nee...zonder extra's gedowngeloadquote:
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die redenatie zou het nooit langzaam kunnen gaan
welke flim keek je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...zonder extra's gedowngeload
Die zijn ook heel grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...zonder extra's gedowngeload
wel, dan gaan er niet zo veel posts over dat het snel gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die redenatie zou het nooit langzaam kunnen gaan
Ik ga iets met voedingswaarde scorenquote:
vreet je kop op dan kun je buiksprekenquote:
dacht ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |