tja dat had pim kunnen weten voor mo het huis in gingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
Fijn hè, voor Pim om dit zo te horen!
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Gia het volgende:
Heeft iemand hier wel meegekregen dat Mo net tegen Sharon heeft liggen te vertellen dat ze niet meer teruggaat naar haar vriendje Pim, thuis. Want ze is er achter gekomen dat ze de gevoelens die ze voor Maik had, nooit bij Pim had.
Fijn hè, voor Pim om dit zo te horen!
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Darklight het volgende:
Fijne relatie dan
hoe lang kent ze Maik? 2 weken? ;')
mee eens normaal zie je elkaar niet 24 uur per dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 weken in zo'n huis is toch wel een stuk heftiger dan een normale 3 weken beginnende relatie.
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel leuk: Wipneus en Pimeen kinderboek
ik lees er nog steeds uit voor aan de kids, maar on topic, heeft servio nog geruziet vanmiddag, en hoe is het met de kamp-vorming?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die leg ik net 5 minuten geleden in een verhuisdoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |