Nee werkt niet, emo ±´'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ctrl + shift voor de leestekens.
Zoonlief is 3 maanden (ticker onder "Soneal" in m'n sig) en het gaat uitstekend thnx.
Super dat het zo goed ging vandaag!
dank je wel scattiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Kijk eens, moppie!![]()
[ afbeelding ]
Ik doe gezellig mee want die liesjedinges waakt als een moederkloek over haar liter appiebocht.
eerst marvin ff afluisterenquote:
LOL, ik had me in het babytopic al bijna de woede van de borstvoedingsmaffia op de hals gehaald toen ik zei dat ik hem aan een stukje mango laat proeven als ik fruitsalade eet...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ah cool, bijna tijd voor fruithapjes enzo of geef je die al_ Lekker knoeien
quote:
Die hoef ik niet te pakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag er gewoon een infuus bijpakken, dat is dan ook gelijk weer on topic.
Is toch een lekkere vent of niet dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de russen komen, kopstuk van de mafia zingt een riedeltje
Ik denk dat Slurfdrager niet weet dat marvin al dood is, daar is nog weinig aan te zuigenquote:
Dan doe je gewoon een extra zakje eraan joh, omdat het vrijdagavond is.quote:
is een italiaans nummer van die vent iets met een Z in zijn naamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch een lekkere vent of niet dan ?![]()
en nee ik weet niet meer precies wat ie zingt, maar wat ken mij dat
nou schelen, gewoon ze kop houwen moet ie na dit liedje
misschien ken je hem niet leven inBLAZENquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat Slurfdrager niet weet dat marvin al dood is, daar is nog weinig aan te zuigen
Blasen, du!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien ken je hem niet leven inBLAZEN
Ik drink Originaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon een extra zakje eraan joh, omdat het vrijdagavond is.
Ik zit ook aan een glas rode druivensap.... in een wijnglas, dan lijkt het nog wat
ja hoor gewoon lekker laten sabbelen echt he je hebt er van die moeders bij die alles volgens het boekje doen, laat hem maar ontdekkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik had me in het babytopic al bijna de woede van de borstvoedingsmaffia op de hals gehaald toen ik zei dat ik hem aan een stukje mango laat proeven als ik fruitsalade eet...
Daar krijgt hij dus niets van binnen, hoogstens wat fruitvocht, maar hij sabbelt er gretig aan.
Enfin, ik wist natuurlijk wel dat er ideaal pas met 6 maanden sprake van bijvoeding mag zijn, maar ik zie een beetje sabbelen aan een stukje mango (wat hij dus niet binnenkrijgt) niet als bijvoeren, hoogstens als ontdekken van eten.
Voorlopig hou ik het nog volledig op BV, maar er zal best eens een stukje fruit zijn kant opgaan zodat hij de smaak kan leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |