Jij snapt een grapje en sarcasme niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
[..]
Je zegt dat hij zijn mond moet houden
maak je sarcasme duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij snapt een grapje en sarcasme niet?
Jij post alleen om het posten, jij bent 12, jij doet irritant. Hoor je mij ook niet over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja maar jij doet gelijk alsof de koningin beledigd is en het heeeeeeeel erg is
Jij doet dat altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij snapt een grapje en sarcasme niet?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoehoe ik ben bij het debuut van dj LoLa
Ich bin dabeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whoehoe ik ben bij het debuut van dj LoLa
Ja nou goddomme, mag ik nou ook geen smileys meer gebruiken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag ook. Maar niet sneue smileys naar mij doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef utopie het volgende:
Ik ga me ma seikt dwt ik ongezrrllig doe omdat wr tv kijkenben er met een uurtje wel weer hoii
Jawel, maar geen sneue naar mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja nou goddomme, mag ik nou ook geen smileys meer gebruiken?
quote:
Alleen achtergrondmuziekjequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
jullie zijn tof
![]()
ik vind het stiekem doodeng
Jahoor, angst went snel ja.quote:
doe ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ is all about taste, lekker je eigen smaak er door drukken
knetterrquote:
valt mee alleen bij extreme blijheid en liefdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
knetterr![]()
ah gosh krijg je al ontwenningsverschijnselen van het niet mogen gebruiken van smileys?
dank je welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef sharr het volgende:
Achtergrondmuziekje iets zachter lola, verder top
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt mee alleen bij extreme blijheid en liefde
Braaf jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben tot nu toe toch heel goed en braaf bezig?
als mister koelkast wat zegt dan luister ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik faal alleen wel in het minder posten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
biw en ik gaTv kijken en zulks
Heb net 3 turkse pizza's op
, ff uitbuiken voor de tv
Dag mensen
Doei knetter![]()
![]()
![]()
![]()
doei zwaai kusje in dmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
biw en ik gaTv kijken en zulks
Heb net 3 turkse pizza's op
, ff uitbuiken voor de tv
Dag mensen
Doei knetter![]()
![]()
![]()
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef Monopoly het volgende:
DJ Lola, ik krijg een stijve piemel van jouw stem
Nee, ze mag er maar 2 per post doen en dat gaat per direct in met terugwerkende kracht en gezien ze altijd 20 per post deed mag ze nu niet meer met smiles posten tot ze weer een gemiddelde van 2 heeft.quote:
in 2 maanden al, best knap al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
Knetter haar smiles zijn gewoon op, je mag er maar zo veel doen per periode.
neequote:
Zet ook ff je webcamuploads uit ja hallo zegquote:
Faalkwoot!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ze mag er maar 2 per post doen en dat gaat per direct in met terugwerkende kracht en gezien ze altijd 20 per post deed mag ze nu niet meer met smiles posten tot ze weer een gemiddelde van 2 heeft.
[/quote uhm.. wanneer denk je dat ik op gemiddeld 2 zit.. over 2 maand ofzo?
boven mn leest huh wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je netjes even wat posts boven je leest, hoef je niet te posten, scheelt al 1 post
100e keer ook, als je internet uitvalt kun je daar weinig aan doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maakt niet uit, kan de 1e keer gebeuren
Er moet een instelling worden aangepast, volgende keer. Zet de boel maar gewoon even wat harder steedsquote:
volume van mic staat omhoogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een instelling worden aangepast, volgende keer. Zet de boel maar gewoon even wat harder steeds
Oke, heb 'm niet zo hard staan want ziekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een instelling worden aangepast, volgende keer. Zet de boel maar gewoon even wat harder steeds
beterschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Oke, heb 'm niet zo hard staan want ziek
haha, dan ligt het daar niet aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn kinderen zouden wakker kunnen worden![]()
Heerlijk slecht zijn de beste programma's op oh oh tirol na danquote:
OKE HOIquote:
lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kon nergen 047 downloadenanders had ik die er ook tussen gepropt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef n8n het volgende:
Tieten zijn wel uitzonderlijk chill om op te liggen als je koppijn hebt
Kom maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef n8n het volgende:
Tieten zijn uitzonderlijk chill om op te liggen als je koppijn hebt
ik voel me betrapt en schaam me.. je hebt gelijk mister koelkast, ik ga me even in een hoekje schamen tozoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dit mag eigk niet he, gewoon: hoi toon, liefje
ofzo.
geen smiles uitbeelden.
quote:ik ga me even in een hoekje schamen tozo
Dubbele punt apostrof haakje sluitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef Monopoly het volgende:
haakje open L haakje sluiten
mag dat wel ?
ja sorry moest evenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Berenklem het volgende:
ik mute hem ff
al de 20x dat ik dit nummer hoor vandaag
oke, had je nog niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum staat met de handen op de rug naar boven te kijken,, uhm mister koelkast... wanneer zal ik ongeveer op mijn gemiddelde van 2 zitten?
Nog 17.000 postsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum staat met de handen op de rug naar boven te kijken,, uhm mister koelkast... wanneer zal ik ongeveer op mijn gemiddelde van 2 zitten?
Goed idee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
Ik ga de CD van Jason Mraz downloaden, dit is gewoon goeie muziek
Ja absoluut!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
Ben ik de enige die dit 'grenade' nummer echt niet kan waarderen?
snif, snik... en wou minder posten... nu moet ik meer posten.. dat is toch ook niet wat je wilt?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
Ja, dit is gewoon de nieuwe onzinradio monsterhit, en Mraz is gewoon een lekkerdingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
neenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Lama443 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon de nieuwe onzinradio monsterhit, en Mraz is gewoon een lekkerding![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah mwah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat een lekkerding? okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah mwah.
Ik ben veel lekkerder. Neuken? Laat Piel lekker gaan joh...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah mwah.
pics eerstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben veel lekkerder. Neuken? Laat Piel lekker gaan joh...
Je hebt me vast wel eens op de Tinychat gezien.quote:
PICS OR GTFO!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt me vast wel eens op de Tinychat gezien.
Ja maar die heb ik niet opgeslagen en ik heb iets nodig wat ik altijd kan bekijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
hij is die nette gast met die grote ogenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
als ik kwoot gebruik ik geen smileysquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik kwoot gebruik ik geen smileys
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is die nette gast met die grote ogen
Krijg aids vieze lama, ga dromenvangertje onderspugen ofzo.quote:
Kwootrechten kunnen ook ingenomen worden pas maar uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik kwoot gebruik ik geen smileys
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Krijg aids vieze lama, ga dromenvangertje onderspugen ofzo.
Hij wil ook picsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stop, ben jij mister koelkast? nee.. dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Kwootrechten kunnen ook ingenomen worden pas maar uit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
AIGHT! Je staat in mijn fobo nu.quote:
Wil je ook in mijn fobo?quote:
En dan?quote:
Omdat jij mij ook adoreert.quote:
Tegen je wil ga je toch in mijn fobo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, hoeft niet hoor. Ik adoreer je anoniem.
Dit!quote:
nah kan veel beter maar ik hoor mezelf en dat vind ik zo irritant dan ga ik heel langzaam pratenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit!
Dj.LoLa natuurtalent.. runs in the family
ik heb hetzelfde hahaha.. als iemand zegt jaren negentig dan denk ik koetsjie koequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Bij van die mensen die rond 1995 geboren zijn heb ik altijd het gevoel dat ze 5 ofzo zijn. Ik leef een beetje in het verleden.
Zijn al bijna legaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Bij van die mensen die rond 1995 geboren zijn heb ik altijd het gevoel dat ze 5 ofzo zijn. Ik leef een beetje in het verleden.
Ik word dit jaar 19, ook oudquote:
Bijna onvoorstelbaar dat er dus kindekes zijn die na 2000 geboren zijn. Mensen die de gulden nog niet eens hebben meegemaakt.quote:
Ik vind je goed puntquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah kan veel beter maar ik hoor mezelf en dat vind ik zo irritant dan ga ik heel langzaam praten
Jaren 80quote:
PILLENSLIKKER!quote:
koesjiekoesjie, wat lievvquote:
Eggiesquote:
EDquote:
Stiekem ben ik 12. Schattig hé!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |