ben je in de tent ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef FCTVCF het volgende:
Als je deze ziet machiel moej eem aantikken.
[ afbeelding ]
Remcoquote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
internet doet nog steeds, niet slecht
Wat een kut feest maar wat een bult bier, nog nooit zolang over die terug weg gedaan op de FIETSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:29 schreef haakon het volgende:
gister tubbergen was echt kk erg
zo knetterbezopen, niet te geleuven
Geen idee.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:56 schreef Tommeke het volgende:
Yo, ik was gister ook in Tukkerland met carnaval. Alleen moest ik werken, best gezellig! Mooi volkje, maar soms niet te verstaan. En waarom zeg iedereen Moezel als ze zoete witte wijn bedoelen?
Mooi!quote:
Johquote:Op zondag 6 maart 2011 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een wedstrijd. Liverpool vs Manchester.
Suarez trekt er even 1 aan de haren. Wat een loser is dat ook.
Heb die vent nog nooit gemogen.quote:
Mooi om te weten. Was al doodongerust.quote:
Slaap lekker, Basjequote:
Vooral als de batterij ervan leeg isquote:Op zondag 6 maart 2011 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Makkelijk hè? Even opbellen en je hoort waar die zit
Trustequote:
Ah zullen wel paar maten van mij de klos zijn dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toen moest ik blazen, de papieren laten zien en vertellen of er wapens en/of drugs in m'n auto lagen.
Gelukkig kon ik 20 minuten later verder rijden
Als ze door Almelo rijden welquote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ah zullen wel paar maten van mij de klos zijn dan.
veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef FCTVCF het volgende:
Haha ik ga nu naar een maat fifa en bier en frituur. Later
Remcoquote:
U_Squote:
heb jou niet zien lopen, wat voor wagen hadden jullie?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco
klopt. Hej ons nog zien lopen?
Goede morgen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
wij waren groente en fruitquote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
U_S
[..]
heb jou niet zien lopen, wat voor wagen hadden jullie?
ja, daar heb ik er wel wat van gezien; maar jou dus nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij waren groente en fruit
we staan ook nog in de krant omdat we in haaksbergen uit de optocht zijn gehaald
omdat we te opzichtig bier hebben gedronkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, daar heb ik er wel wat van gezien; maar jou dus nietwaarom uit de optocht gehaald dan?
Ja, dat kan ook niet hè. Carnaval en bier hebben niks met elkaar te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat we te opzichtig bier hebben gedronken
daarvoor word je er tijdens de optocht tussenuit gehaald?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat we te opzichtig bier hebben gedronken
David toch... dat zijn neeeeeegers uit de ghetto van T City...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal geschminkte mensen in Tubbergen city
Neenee, ze zijn geelquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
David toch... dat zijn neeeeeegers uit de ghetto van T City...
quote:
ik zit in het zelfde schuitje.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik weet hetmaar je moet toch wat...
quote:
gaat jouw schuitje ook door tot 5?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
[..]
ik zit in het zelfde schuitje.![]()
Henrikequote:
zeker wel, lekker zonnetje; helaas zit ik binnen...quote:
helemaal vergeten!quote:
jah,quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
gaat jouw schuitje ook door tot 5?
[..]
Henrike![]()
van mij mag je...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms moet ik niet zeggen wat ik denk, denk ik
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms moet ik niet zeggen wat ik denk, denk ik
quote:
welquote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt geen goed plan.
Diequote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welposten, maar niet willen zeggen waarom; post dan niks...
herken de grap David, herken de grap... en daar ging jouw "ik kan wat ik denk beter niet posten" over?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dieging over het feit dat er toen ineens wel gekwijld moest worden..
Ja, dat had ik in de eerste instantie al beter niet kunnen posten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
herken de grap David, herken de grap... en daar ging jouw "ik kan wat ik denk beter niet posten" over?
en nu ga je maar niet zeggen wat je dacht?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in de eerste instantie al beter niet kunnen posten.
Lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu ga je maar niet zeggen wat je dacht?
what else is new?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
het ga ook helemaal nergens over hier hè of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moe?quote:
ach, elke keer zal het iets beter gaan; ben je minder kapotquote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef norich het volgende:
[..]
5km hardgelopen
nja ook een stukje gewandeld
Markoquote:
goed bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik weet niet of ik nou om half 6 of half 7 moet beginnen op mijn werk
En ik kan ze niet bereiken.
Goede eerste werkdag zo,
Jij bent goed bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef norich het volgende:
[..]
5km hardgelopen
nja ook een stukje gewandeld
haha iddquote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, elke keer zal het iets beter gaan; ben je minder kapot
[..]
Markolaatste 2 wedstrijden van Heracles gingen lekker ofniet
blijven proberen en anders half 6 er zijn, ben je in ieder geval niet te laatquote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goede eerste werkdag zo,
geen portier of receptionist(e) te bereiken? anders maar een email sturen ofzo. óf gewoon om half 6 daar staan. als je dan een uur later moet beginnen kun je mooi even koffie drinken enzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goede eerste werkdag zo,
die spontane optochten zijn het leukstquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt ineens een fackin' carnavalsoptocht voorbij
precies, beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geen portier of receptionist(e) te bereiken? anders maar een email sturen ofzo. óf gewoon om half 6 daar staan. als je dan een uur later moet beginnen kun je mooi even koffie drinken enzo.
De teringherriequote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Under_Score het volgende:
die spontane optochten zijn het leukst![]()
![]()
![]()
gisteren was er 1 wagen in Neede die, toen hij langs ons kwam, net een fijne hardcore-track op had staanquote:
Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 7 maart 2011 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk ik, ok. Dan maar met de trein, gaat mn hart als een debiel tekeer en heb ik zwarte vlekken voor mn ogen... doei energie![]()
ik lig nu op de bank
Uhu, maar dat ga ik niet wéér allemaal typenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed![]()
Weet je al wat er aan de hand is?
Oh, waar heb je het al eerder getypt dan? Want dan zoek ik dat wel evenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar dat ga ik niet wéér allemaal typen
Ben nu helemaal strontchagrijnig, door wat ik eerder hierboven schreef EN een hoop jankende rotkinderen in de winkel netstond op het punt om alles en iedereen verrot te schelden maar kon me nog net inhouden...
Voorgaande topics enzo. Gedoe over evenwichtsstoornis en de klachten die daarbij horenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, waar heb je het al eerder getypt dan? Want dan zoek ik dat wel even
Oh, verspreid over meerdere topics dus?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voorgaande topics enzo. Gedoe over evenwichtsstoornis en de klachten die daarbij horen
Voor mij ook lasagne vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb weer een kilo lasagne in de oven staan
Da's wel ultiem goor jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef Assiej het volgende:
Lekker smerig, ben je bij La Place aan het eten, zitten twee vrouwen hun pasgeboren baby's op de eettafel te verschonen..... eetsmakelijk
Dat vond ik ook, de toiletten waren niet eens zo heel erg ver er vanaf,.. ze zijn gewoon te lui + te lui om te betalen ...quote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel ultiem goor jaDoe dat dan in de wc's
En niemand zei er wat van? Zulk soort mensen moet je toch gewoon óf naar de wc's sturen óf je zaak uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, de toiletten waren niet eens zo heel erg ver er vanaf,.. ze zijn gewoon te lui + te lui om te betalen ...
Nee want ze zaten wel aan een kant waar niet echt veel mensen zaten maar vriendin van mij zei ' Oh dus zo ziet een pasgeboren baby er van de onderkant uit als meisje zijne 'quote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En niemand zei er wat van? Zulk soort mensen moet je toch gewoon óf naar de wc's sturen óf je zaak uit.
Bazenopmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee want ze zaten wel aan een kant waar niet echt veel mensen zaten maar vriendin van mij zei ' Oh dus zo ziet een pasgeboren baby er van de onderkant uit als meisje zijne '
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee want ze zaten wel aan een kant waar niet echt veel mensen zaten maar vriendin van mij zei ' Oh dus zo ziet een pasgeboren baby er van de onderkant uit als meisje zijne '
Vind je het heel erg gek?..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu gaat m'n maag tekeer door die lasagne
Om even Henrike te quoten:quote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gek?..
Als je nu eens een keer gezond gaat eten misschien knap je daar ook meer van op, groente > salades, ..
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om even Henrike te quoten:
Bohhhhhhhhh sla![]()
![]()
![]()
![]()
met haar mening ben ik het overigens eens
woah dat meen je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ken je langer dan vandaag
Ik werk voldoende groenvoer naar binnen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gek?..
Als je nu eens een keer gezond gaat eten misschien knap je daar ook meer van op, groente > salades, ..
Zoals?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werk voldoende groenvoer naar binnen hoor
Niet weer zo;n discussiequote:Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoals?
Want ik lees nu o.a kilo Lasagne .. dat vind ik niet echt groente ...
+ Vis, eet je dat wel?
Hoi schatquote:
Mag ik me er even mee bemoeien? Ik lees heel vaak dat Justin kookt en het is altijd iets met groente.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoals?
Want ik lees nu o.a kilo Lasagne .. dat vind ik niet echt groente ...
+ Vis, eet je dat wel?
quote:
Sel!quote:
Maakt niet uit wat hij maakt, er ligt altijd een zak sla op tafelquote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik me er even mee bemoeien? Ik lees heel vaak dat Justin kookt en het is altijd iets met groente.En lasagna valt zwaar op de maag.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef omearos het volgende:
Maakt niet uit wat hij maakt, er ligt altijd een zak sla op tafellekker wegsnoepen
quote:
Lasagne is moeilijker dan een bak met slaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet weer zo;n discussieVis, sla, groene groente, aardappelen, pasta, rijst, etc.
Ik heb een baaldag achter de rug en wilde iets makkelijks en lekkers.
Ik eet geen bak salade, da's voor meisjes/vrouwen. Ik gooi daarentegen wel bijna altijd een flinke lading sla bij m'n etenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lasagne is moeilijker dan een bak met sla
Ik al sinds deel 1quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Ben er nu 704 deeltjes bij
Bijzaakquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik al sinds deel 1
TOF... FUCK YEAH \m/
Weekend was net zo kut als de dagen ervoor. Carnaval heb ik voor het laatst gevierd toen ik 13 was en dat was supergaaf. Ik heb vroegahh 3 jaar in Brabant gewoond en daar vieren ze dus echt carnaval, niet dat stomme verkleedgedoe wat hier in twente voor carnaval door moet gaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe was je weekend?
Nog in je carnavals outfit op straat geweest ?
Niks bijzaak, ik was er eerder. Ik pwn jouquote:
Ik ben niet meer de enige die dat vindtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weekend was net zo kut als de dagen ervoor. Carnaval heb ik voor het laatst gevierd toen ik 13 was en dat was supergaaf. Ik heb vroegahh 3 jaar in Brabant gewoond en daar vieren ze dus echt carnaval, niet dat stomme verkleedgedoe wat hier in twente voor carnaval door moet gaan.
Ben jij wel in een outfitje gaan hossen?
Hier nog eentje, zo doen ze dat in Zeeuws-Vlaanderen dus ook (verkleedgedoe)quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben niet meer de enige die dat vindt![]()
Whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier nog eentje, zo doen ze dat in Zeeuws-Vlaanderen dus ook (verkleedgedoe)Naja, voeg er een algehele relpartij aan toe, anders lijkt het feest niet compleet te zijn daar... stel idioten
morgenavond nog ff een feestje meepakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
is carnaval nu officeel afgelopen? eindelijk
quote:
Mja wat is dan Echte carnaval? ...en Nee ik ben ook niet wezen hossen..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weekend was net zo kut als de dagen ervoor. Carnaval heb ik voor het laatst gevierd toen ik 13 was en dat was supergaaf. Ik heb vroegahh 3 jaar in Brabant gewoond en daar vieren ze dus echt carnaval, niet dat stomme verkleedgedoe wat hier in twente voor carnaval door moet gaan.
Ben jij wel in een outfitje gaan hossen?
Ga een keer naar Den Bosch, Eindhoven, Maastricht of Tilburg ofzo. Dát is echt carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mja wat is dan Echte carnaval? ...en Nee ik ben ook niet wezen hossen..
Je hebt een beetje de kindjes bekeken in hun pakjes vanuit je raam of zijn er geen kindjes in je buurt
Ik vind het eigenlijk niet veel verschillen, behalve dat het in het zuiden heel wat groter isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga een keer naar Den Bosch, Eindhoven, Maastricht of Tilburg ofzo. Dát is echt carnaval
Ooit wel eens in Oldenzaal geweest gezien oldenzaal ook een carnavals stad isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga een keer naar Den Bosch, Eindhoven, Maastricht of Tilburg ofzo. Dát is echt carnaval
Ja, één keer. Ga daar echt nooit meer heen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooit wel eens in Oldenzaal geweest gezien oldenzaal ook een carnavals stad is
Ik heb niks met Carnaval
Das logisch als je geen echte oldenzaler bent.....quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, één keer. Ga daar echt nooit meer heen.
Te kleinquote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Das logisch als je geen echte oldenzaler bent.....
waarom niet?
Ja je snapt de humor denk ik ook niet, want wat er bij ons gebruikt wordt is echte Twentse 'humor' / spreekwoorden die uitgebeeld worden ....quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te kleinEn het is het gewoon niet. Ben de Eindhovense carnaval gewend..
Ik woon 12 jaar in Overijssel, ik ken het inmiddelsquote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja je snapt de humor denk ik ook niet, want wat er bij ons gebruikt wordt is echte Twentse 'humor' / spreekwoorden die uitgebeeld worden ....
Ik denk dat Eindhovense carnaval totaal anders is en de sfeer ook minder is, hoe groter hoe minder bekenden / gezelligheid onderling denk ik ..
En ze komen van alle kanten-plaatsen das toch niet leuk
Dat dusquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met carnaval is iedereen je vriend of vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En een week later spreek je ze aan en willen ze je niet kennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Dan nog is er verschil tussen hengelo - oldenzaal - enschede ookal is het zo dicht bij elkaar...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon 12 jaar in Overijssel, ik ken het inmiddelsDe sfeer vind ik juist beter met veel mensen. Ook al ken ik ze niet. Met carnaval is iedereen je vriend of vriendin.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan nog is er verschil tussen hengelo - oldenzaal - enschede ookal is het zo dicht bij elkaar...
Ja lekker gezellig, dus met drank op mag iedereen je en als je ze dag erna tegen komt in de stad zeggen ze niks terug bij ' hoi '
lekker hypocriet..
Wou je alleen duidelijk maken dat ik zeker wel weet waar ik het over heb.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan nog is er verschil tussen hengelo - oldenzaal - enschede ookal is het zo dicht bij elkaar...
Ja lekker gezellig, dus met drank op mag iedereen je en als je ze dag erna tegen komt in de stad zeggen ze niks terug bij ' hoi '
lekker hypocriet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |