ehm.. sting toch??quote:
Ja, maar in het paspoort van Sting staat Gordon Sumnerquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]POLELITIEEEEE TAAATUUU TAAATUUU!!!!
Nee, niet naar Den Haagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Barretje80 het volgende:
Miss..
wat voor baan??
en MZ.. jij komt toch ook hierheen voor een baan??
Maar er zijn nog meer kanalen dan die he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt is
Ik weet er zo even geen eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dankje, maar misschien wil zomersvogeltje ze wel
[..]
[..]
Nee, niet naar Den HaagMaar wel wat centraler hopelijk
[..]
Maar er zijn nog meer kanalen dan die he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar in het paspoort van Sting staat Gordon Sumner
Bij bedrijven zelf, gewoon googelen op wat steekwoorden met vacature en er zijn nog veel meer vacaturesites. Een beetje moeite doen he Trevquote:
Ik heb Prik vorig jaar bij Symphonica in Rosso gezienquote:
Klopt maar heb het gewoon gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij bedrijven zelf, gewoon googelen op wat steekwoorden met vacature en er zijn nog veel meer vacaturesites. Een beetje moeite doen he Trev![]()
heb je je CV dan wel op monsterboard / werk.nl/nationale vacaturebank.nl /intermeiar.nl gezet??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webdeveloper, het liefst frondend en heb kennis van html, ccs, php en flash
lesbische russische wijvenquote:
Die laatste gaat niet lukken ben ik bang omdat mboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je je CV dan wel op monsterboard / werk.nl/nationale vacaturebank.nl /intermeiar.nl gezet??
NVM..quote:
wel nee! e kan ook als mboer op intermediair terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste gaat niet lukken ben ik bang omdat mbowerk.nl wel en de andere nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |