Klinkt niet heel efficient dan. Dat aannameprocesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Handigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Ach ik vond en vind het niet ergquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt niet heel efficient dan. Dat aannameproces
Terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ik vond en vind het niet erg
monsterboard.nlquote:
Het was weg?quote:
Misschien met de zomer weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Prik en de politiequote:
Wil je dan evt niet verhuizen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebbenquote:
Ik heb een bed van 1.40quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebben
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dan evt niet verhuizen?Ik ben namelijk een beetje bang dat er bij jou in de buurt sowieso in verhouding weinig werk is namelijk...
wat voor werk zoek je dan??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |