Nee niet echt, tenzij het een iPhone 4 isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef einschtein het volgende:
Ruilen tegen een telefoon?![]()
Ik ben geinteresseerd in een iPad en kan een telefoon bij mijn abonnement krijgen.
Ik woon zelf in de buurt van Groningen, dus dan kunnen we eerlijk ruilen.
Ging het maar zo simpel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef ronaldbeukema het volgende:
[..]
Nee niet echt, tenzij het een iPhone 4 isMaar dan kun je em zelf ook nemen, verkopen en mijn iPad kopen
Als jij em voor 379 kan krijgen. Koop er gelijk 10 !quote:
Beste Enzo, wat moet ik met 10 iPad's?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef ronaldbeukema het volgende:
[..]
Als jij em voor 379 kan krijgen. Koop er gelijk 10 !
het gaat hier om de 32gb (nieuw 479 euro) en daarnaast nog aan 60 euro aan spul erbij.
hoezo noem je mij Enzo ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef THeeF het volgende:
[..]
Beste Enzo, wat moet ik met 10 iPad's?
Maar je hebt gelijk, dit is een andere versie.
Jah, je moet ergens beginnen. Ik ben dan zelf ook meer op zoek naar een 16GB.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef ronaldbeukema het volgende:
thanks. aangepast
Maar 280 euro voor een 32gb (nieuw 480 euro) is echt te weinig. Ook zonder de extra's moet ie al 380 opleveren.
Je moet inderdaad ergens beginnen. Maar 400 is gewoon een hele mooie prijs voor iedereenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Jah, je moet ergens beginnen. Ik ben dan zelf ook meer op zoek naar een 16GB.
Ik vind dat rond de 350 veel realistischer is. Dan ben ik ook nog wel geïnteresseerd. Dat is de prijs zonder accessoires natuurlijk. Incl 375?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:25 schreef ronaldbeukema het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ergens beginnen. Maar 400 is gewoon een hele mooie prijs voor iedereen
net via marktplaats incl. accessoires 380 bod gekregen. Dus 390 is wat mij betreft akkoord voor alles compleet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik vind dat rond de 350 veel realistischer is. Dan ben ik ook nog wel geïnteresseerd. Dat is de prijs zonder accessoires natuurlijk. Incl 375?
Denk niet dat je kunt beoordelen dat iemand gek is om 380 euro te biedenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef PetervdK het volgende:
Waarom zet je dat dan hier neer? Stuur dat dan gewoon naar die marktplaatsbieder. Die is al zo gek dat ie 380 heeft geboden, dus misschien wil ie 390 ook wel betalen.
Nee, bedankt. Ik vond 370 al vrij royaal. Zeker omdat de accessoires eigenlijk niets aan de waarde toedoen.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:56 schreef ronaldbeukema het volgende:
[..]
net via marktplaats incl. accessoires 380 bod gekregen. Dus 390 is wat mij betreft akkoord voor alles compleet.
Ik ben reeds voorzien. Natuurlijk doen ze niets aan waarde toe voor mij. Ik wil mijn eigen beschermhoes gebruiken, en een dock vind ik sowieso niet handig. Wel succes iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:42 schreef ronaldbeukema het volgende:
Ok, dan kaal voor 370 euroDe accesoires verkoop ik dan wel voor bij elkaar 30 euro (zoals je ziet word er hierboven al 15 euro op de dock geboden).
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat je zegt dat accesoires niets aan de waarde toedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |