Dat is misschien bij de mijnen zo, maar wat als er geen mijnen liggen? mijn oma maakte dat gewoon met rundvlees klaar, niet overal in zuid limburg liggen mijnen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zuurvlees werd gemaakt omdat dat zo'n beetje het enige was wat je met oude mijnpaarden kon doen.
Paard
waren ze daar niet al langer in opstand?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef Maitje het volgende:
Ivoorkust zijn ze ook al in opstand...
Wordt steeds gekker!
Zuurvlees is met paard, andere soorten vlees geven gewoon niet dezelfde smaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is misschien bij de mijnen zo, maar wat als er geen mijnen liggen? mijn oma maakte dat gewoon met rundvlees klaar, niet overal in zuid limburg liggen mijnen hoor
Jij denkt echt dat het vaststaat dat er per sé paard inmoet, nou ik zal je uit je droom helpen, er zijn mensen die er bruine suiker ingooien, of perenstroop of appelstroop, dat is gewoon een recept wat iedereen op zijn eigen manier maakte, kijk maar eens op recepten op internet, nergens staat dat het per sé paard is, man daar hadden het gros van de mensen geeneens geld voor voor een paard, ik maak dat gewoon met runderrib want ik houd niet van paard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zuurvlees is met paard, andere soorten vlees geven gewoon niet dezelfde smaak.
Ja dat klopt, om het azijn te compenseren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef Mores het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vaststaat dat er per sé paard inmoet, nou ik zal je uit je droom helpen, er zijn mensen die er bruine suiker ingooien, of perenstroop of appelstroop, dat is gewoon een recept wat iedereen op zijn eigen manier maakte, kijk maar eens op recepten op internet, nergens staat dat het per sé paard is, man daar hadden het gros van de mensen geeneens geld voor voor een paard, ik maak dat gewoon met runderrib want ik houd niet van paard.
ze hebben ook altijd meteen zo'n hoge rang, kijk maar eens naar die Idi Amin, die was sergeant in het britse leger maar bevorderde zichzelf tot Generaal, terwijl zoiets helemaal niet mag, zelfs Hitler, Stalin of Chrchill deden zoiets niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja joh, die leiders meten zich een of ander militair apenpakje aan, hangen het vol met medailles en denken dan dat ze god zijn en regeren kunnen
Kan er iemand een beetje meetypen? Lig al in bed en heb hier geen tvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef hcwp het volgende:
FYI: Dadelijk RTL nieuws met meer info over de situatie in Libië
nee hoor, dat was spek,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja dat klopt, om het azijn te compenseren.
Geen geld voor paard? Paard was vroegah juist het goedkoopste vlees wat je kon krijgen.
Zuurvlees is van paard, en dat een paar parkstadyuppen het met rund doen omdat paard zielug is veranderd er niks aan.
Dan is het geen zuurvlees.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Mores het volgende:
[..]
nee hoor, dat was spek,
Maar als jij het graag met paard eet doe je dt toch, ik vind dat niet lekker, ik pak gewoon makkelijk runderrib.
Ga mijn best voor je doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kan er iemand een beetje meetypen? Lig al in bed en heb hier geen tv.
je zegt het verkeerd, dan vind jij het geen zuurvlees, maar de rest van Limburg noemt het gewoon zuurvlees hoor;quote:
Boeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
uitgetypt op mooi papier morgen op mijn bureau
je mag ook geen mensenrechten schenden maar dat doen ze daar wel vrolijk. Lekker om dat enorme eiland laten. Lost zichzelf wel opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef Mores het volgende:
[..]
ze hebben ook altijd meteen zo'n hoge rang, kijk maar eens naar die Idi Amin, die was sergeant in het britse leger maar bevorderde zichzelf tot Generaal, terwijl zoiets helemaal niet mag, zelfs Hitler, Stalin of Chrchill deden zoiets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |