Goed gedacht dus.quote:
En dat zo laat op de avond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja joh, ben af en toe nog best wel eens scherp.
Als het maar goed klinkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:00 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar hoe heet het ook alweer, hoe later hoe gekker. Of haal ik daar nu dingen door elkaar?
Join the club. Ik haal ook altijd alles door elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik betrap me er nog wel eens op dat ik uitdrukking van andere talen in de verkeerde taal wil gebruiken Of verkeerd gebruik. Daarom vroeg ik het even.
Heeft niets met eigendunk te maken, maar met militair tactisch inzicht, wat er bij jou wel ontzettend lijkt in te schieten....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja men had het topic beter "Het stinkt hier - naar (Lightning_NL's) eigendunkt" kunnen noemen dan "Weekend!"
Oh en goede avond NLD.
quote:
Ja noem het wat je wilt, maar in mijn ogen ben je gewoon een grote kotsbrok. Vind het namelijk nogal gemakkelijk en goedkoop van je om hier op collega vliegers af te geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Heeft niets met eigendunk te maken, maar met militair tactisch inzicht, wat er bij jou wel ontzettend lijkt in te schieten....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef Lightning_NL het volgende:
...Maar laat het dan doen door lui die er ervaring mee hebben en het materiaal ervoor...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Lightning_NL het volgende:
...Omdat je dan goed uitgeruste heli's met ervaren personeel aan boord zou hebben....
Maar het zal wel aan mijn gebrek in tactisch inzicht handelen dat ik niet inzie dat beslissingen als het wel of niet ophalen van staatsburgers uit crise gebieden niet door de militair vooroord gemaakt word maar door de regering en/of de legerleiding. Als je af wil geven doe het dan tegen die die er werkelijk verantwoordelijk voor zijn, en wel de regering. Die zo bezuinigd dat er enkel maar een boord helicopter op een fergat aanwezig is welke voorheen al een taak uitvoerde voor de hoorn van Afrika. Of die het niet nodig achte een JTF naar Malta te verlegen, etc. etc. Maar meneer geeft liever af op mannen/vrouwen die op het moment dat er wat gebeuren moest hun mouwe opstropte en roeide met de riemen die ze hadden. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, zeker als je lekker in je stoel zit een er niet bij was. Van een officier zou men verwachte dat hij terughoudener zou zijn in zijn commentaar. Just my two centsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Lightning_NL het volgende:
...Ten eerste, een Lynx is niet uitgerust voor dit soort operaties. Ten tweede heeft de Marine hier totaal geen ervaring mee. De luchtmacht dankzij Afghanistan ruim voldoende...
quote:
Jij bent echt een enorme prutser. Je snapt het grotere plaatje niet. Waarschijnlijk omdat je Nederlands te slecht beheerst. Maar ik ga niet alles voor jou in voor jou begrijpelijke Jip en Janneke taal uitleggen iedere keer. Ik geef niks af op collega vliegers. Ik zeg zelfs dat ze GOED zijn. Ik zeg er echter ook bij dat ze TOTAAL GEEN ERVARING MET DIT SOORT SITUATIES HEBBEN. Snap jij dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja noem het wat je wilt, maar in mijn ogen ben je gewoon een grote kotsbrok. Vind het namelijk nogal gemakkelijk en goedkoop van je om hier op collega vliegers af te geven.
Maar het zal wel aan mijn gebrek in tactisch inzicht handelen dat ik niet inzie dat beslissingen als het wel of niet ophalen van staatsburgers uit crise gebieden niet door de militair vooroord gemaakt word maar door de regering en/of de legerleiding. Als je af wil geven doe het dan tegen die die er werkelijk verantwoordelijk voor zijn, en wel de regering. Die zo bezuinigd dat er enkel maar een boord helicopter op een fergat aanwezig is welke voorheen al een taak uitvoerde voor de hoorn van Afrika. Of die het niet nodig achte een JTF naar Malta te verlegen, etc. etc. Maar meneer geeft liever af op mannen/vrouwen die op het moment dat er wat gebeuren moest hun mouwe opstropte en roeide met de riemen die ze hadden. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, zeker als je lekker in je stoel zit een er niet bij was. Van een officier zou men verwachte dat hij terughoudener zou zijn in zijn commentaar. Just my two cents
Heeft er niks mee te maken, maar bedankt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien eens posten met minder opvliegende taal. Kan misschien ook wel helpen.
Kom op zeg. Je meeste posts van de laatste tijd komen over of je enorm last van PMS hebt. Nog zuurder en je nick kan beter citroentje of zuurpruim zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, maar bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |