Mag ik die spekkoek dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef Thaboel het volgende:
slapen is moeilijk
@sine ze hebben het totaaaal niet op 'buitenlanders' en ze hebben tegen mn vriendin gezegt dat als er ooit een 'buitenlander' het huis binnen komt hij/zij er niet zo snel weer uitvliegt
Ach geen spekkoek voor ze
haha als je er de volgende meeting bij bent neem ik een halve voor je meequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
haha als je er de volgende meeting bij bent neem ik een halve voor je mee. Beetje slijmen dus er gaat een gehele mee die kant op
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:40 schreef Thaboel het volgende:
Mama morgen maar eens aansporen om er zelf weer eens 1 te bakken
Jummie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef Thaboel het volgende:
Gelukkig een super goeie toko om 5 minuten lopen. Ze hebben daar ook de heerlijkse lumper
quote:
Gerechtigheid!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:58 schreef Thaboel het volgende:
Thxs to myself. Godver veel zin lumper, garnalen en andere zooi. Zo maar naar beneden voor een kale rijstewafel. Proef door de verkoudheid toch niets
Wel eerst een ligsleuf graven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:08 schreef Thaboel het volgende:
Thxs! Ff een kop thee zetten en droog voer vreten. Als ik dat nou eens in de tuin doe met mn 7310-12-121-1689 lijkt het alsof ik weer in dienst zit
neuh wlp goed diep maken met een soort van veldoventje erinquote:
Je bent toch verdomme een Nederlander, gelul van sommige lui ook. Nou geef die lapis legit maar aan mij hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef Thaboel het volgende:
slapen is moeilijk
@sine ze hebben het totaaaal niet op 'buitenlanders' en ze hebben tegen mn vriendin gezegt dat als er ooit een 'buitenlander' het huis binnen komt hij/zij er niet zo snel weer uitvliegt
Ach geen spekkoek voor ze
De kortzichtigheid van sommige mensen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je bent toch verdomme een Nederlander, gelul van sommige lui ook. Nou geef die lapis legit maar aan mij hoor.
Ja precies wel op Nikes lopen die in Vietnam gemaakt zijn, Bami bij de Chinees halen etc. maar lopen griepen op dat dochter lief met een blauwe piel naar huis komt. Rot toch ff snel op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kortzichtigheid van sommige mensen.![]()
Niks van buitenlanders willen weten maar ondertussen wel elk werelds gerecht eten.
Ik heb echt een hekel aan mensen die zo denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja precies wel op Nikes lopen die in Vietnam gemaakt zijn, Bami bij de Chinees halen etc. maar lopen griepen op dat dochter lief met een blauwe piel naar huis komt. Rot toch ff snel op.
Vandaar die "rivaliteit" tussen de Mariniers en LMB!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zulke lui lopen lekker met oogkleppen door de wereld. Maar het beperkt zich niet enkel tot de "blanke" man, maar komt ook voor bij Asiaten, Negers etc. Grote gemene noemer is de angst voor het onbekend.
En dat terwijl er maar één echt Korps in NL is. Het Korps Rijdende Artillerie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee dat komt gewoon door een stukje Korps geest "Esprit de corps", en omdat het gewoon leuk is andere lekker in de zeik te nemen.
Diensplicht bij de KL gedaan. Bij het Korps.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:26 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je daar bij gediend? Jij bent toch Kluchtmachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |