abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93674067
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef Thaboel het volgende:
:') slapen is moeilijk

@sine ze hebben het totaaaal niet op 'buitenlanders' en ze hebben tegen mn vriendin gezegt dat als er ooit een 'buitenlander' het huis binnen komt hij/zij er niet zo snel weer uitvliegt :P

Ach geen spekkoek voor ze :P
Mag ik die spekkoek dan? :9~
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93674191
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mag ik die spekkoek dan? :9~
haha als je er de volgende meeting bij bent neem ik een halve voor je mee ;). Beetje slijmen dus er gaat een gehele mee die kant op
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93674201
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef Thaboel het volgende:

[..]

haha als je er de volgende meeting bij bent neem ik een halve voor je mee ;). Beetje slijmen dus er gaat een gehele mee die kant op
:D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93675409
Mama morgen maar eens aansporen om er zelf weer eens 1 te bakken
pi_93675442
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:40 schreef Thaboel het volgende:
Mama morgen maar eens aansporen om er zelf weer eens 1 te bakken
^O^ Het water loopt al uit mijn bakkes als ik aan zelf gebakken spekkoek denk. :9~
pi_93675469
Gelukkig een super goeie toko om 5 minuten lopen. Ze hebben daar ook de heerlijkse lumper
pi_93675513
godzijdank voor weekend

ik ben pitten !
pi_93675537
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef Thaboel het volgende:
Gelukkig een super goeie toko om 5 minuten lopen. Ze hebben daar ook de heerlijkse lumper
Jummie! :9
pi_93675555
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:50 schreef Braamyo het volgende:
godzijdank voor weekend

ik ben pitten !
:W
pi_93675608
Thxs to myself. Godver veel zin lumper, garnalen en andere zooi. Zo maar naar beneden voor een kale rijstewafel. Proef door de verkoudheid toch niets :'(
pi_93675612
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:58 schreef Thaboel het volgende:
Thxs to myself. Godver veel zin lumper, garnalen en andere zooi. Zo maar naar beneden voor een kale rijstewafel. Proef door de verkoudheid toch niets :'(
Gerechtigheid! _O- >:)
pi_93675698
Thxs! Ff een kop thee zetten en droog voer vreten. Als ik dat nou eens in de tuin doe met mn 7310-12-121-1689 lijkt het alsof ik weer in dienst zit
pi_93675715
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:08 schreef Thaboel het volgende:
Thxs! Ff een kop thee zetten en droog voer vreten. Als ik dat nou eens in de tuin doe met mn 7310-12-121-1689 lijkt het alsof ik weer in dienst zit
Wel eerst een ligsleuf graven. ;)
pi_93675728
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 03:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wel eerst een ligsleuf graven. ;)
neuh wlp goed diep maken met een soort van veldoventje erin :P
pi_93676326
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef Thaboel het volgende:
:') slapen is moeilijk

@sine ze hebben het totaaaal niet op 'buitenlanders' en ze hebben tegen mn vriendin gezegt dat als er ooit een 'buitenlander' het huis binnen komt hij/zij er niet zo snel weer uitvliegt :P

Ach geen spekkoek voor ze :P
Je bent toch verdomme een Nederlander, gelul van sommige lui ook. Nou geef die lapis legit maar aan mij hoor.
pi_93676330
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:01 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Je bent toch verdomme een Nederlander, gelul van sommige lui ook. Nou geef die lapis legit maar aan mij hoor.
De kortzichtigheid van sommige mensen. :X

Niks van buitenlanders willen weten maar ondertussen wel elk werelds gerecht eten. ;)
pi_93676332
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:05 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

De kortzichtigheid van sommige mensen. :X

Niks van buitenlanders willen weten maar ondertussen wel elk werelds gerecht eten. ;)
Ja precies wel op Nikes lopen die in Vietnam gemaakt zijn, Bami bij de Chinees halen etc. maar lopen griepen op dat dochter lief met een blauwe piel naar huis komt. Rot toch ff snel op.
pi_93676335
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:09 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja precies wel op Nikes lopen die in Vietnam gemaakt zijn, Bami bij de Chinees halen etc. maar lopen griepen op dat dochter lief met een blauwe piel naar huis komt. Rot toch ff snel op.
Ik heb echt een hekel aan mensen die zo denken. :{
pi_93676338
Ja zulke lui lopen lekker met oogkleppen door de wereld. Maar het beperkt zich niet enkel tot de "blanke" man, maar komt ook voor bij Asiaten, Negers etc. Grote gemene noemer is de angst voor het onbekend. ;)
pi_93676340
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zulke lui lopen lekker met oogkleppen door de wereld. Maar het beperkt zich niet enkel tot de "blanke" man, maar komt ook voor bij Asiaten, Negers etc. Grote gemene noemer is de angst voor het onbekend. ;)
Vandaar die "rivaliteit" tussen de Mariniers en LMB! :D
pi_93676343
Nee dat komt gewoon door een stukje Korps geest "Esprit de corps", en omdat het gewoon leuk is andere lekker in de zeik te nemen. ;)
pi_93676347
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee dat komt gewoon door een stukje Korps geest "Esprit de corps", en omdat het gewoon leuk is andere lekker in de zeik te nemen. ;)
En dat terwijl er maar één echt Korps in NL is. Het Korps Rijdende Artillerie. >:)
pi_93676349
Heb je daar bij gediend? Jij bent toch Kluchtmachter? :D
pi_93676355
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 06:26 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je daar bij gediend? Jij bent toch Kluchtmachter? :D
Diensplicht bij de KL gedaan. Bij het Korps.
pi_93676386
Ja had al zoiets gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')