Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn erger meisjes met duckface mijne zijn nog normaal dus nie zeiken mensen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
1 emo ga naar rock muziek luisteren
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
maar soory jongens ik heb al een vriendje gelukkig mee !
ik ben geen slet hoer duckface fuckface ik ben de shit
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
huhzieje je geloof zelf niet dat het mijn fotos zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
1 emo ga naar rock muziek luisteren
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
maar soory jongens ik heb al een vriendje gelukkig mee !
ik ben geen slet hoer duckface fuckface ik ben de shit
quote:
alles bestaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef MYV het volgende:
[..]
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.
waarom zou ik daar topic voor niks openen ik heb nu maar 1 iemand waar ik mee doe is dat gelijk een sletquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.
Maar is het niet weer tijd om je 'zwanger' te laten neuken inmiddels? Je hebt al een halve dag geen topic in SEX meer geopend
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
In de badkamer WC's schoonmaken misschien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEINquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?
quote:
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEIN
KAN JE BETER LEZEN
Aan haar grammatica te zien wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?
Je hebt polen in je poes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben bosnier en heb wat pools in me bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |